1 Kolegium děkana 19. 1. 2005. 2 Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Advertisements

doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Ústav pedagogických věd Masarykova univerzita. Personální obsazení Vedoucí pracoviště doc. PhDr. Milan Pol, CSc.
Ústav pedagogických věd
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Setkání akademické obce Fakulty podnikohospodářské malá aula, 29. ledna 2007 Fakulta podnikohospodářská Vysoká škola ekonomická v Praze.
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Úvodní slovo děkana – prof. Kleibl 2. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika.
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí Vypracovala: Eva Jermanová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
1 Příprava distanční formy magisterského navazujícího studijního programu FPH VŠE v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci.
Zpráva o činnosti RVŠ zasedání akademického senátu LF MU, Rada VŠ ve stálém zasedání Martin Pešl.
Office 365 na Fakultě mezinárodních vztahů
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Přijímací řízení 2004 – elektronické přihlášky Přijímací.
Fakulta zdravotnických studií
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Informace z kolegia rektoraInformace z kolegia rektora 3.Pedagogika a informatizacePedagogika.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 3.
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Školení požární ochrany v Rajské budově 3.Informace z kolegia rektorkyInformace z kolegia rektorky.
1 Dva roky distančního studia na FPH VŠE v Praze – zkušenosti a náměty doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci Fakulta podnikohospodářská.
Vítáme Vás na Pedagogické fakultě
1 Den otevřených dveří Fakulty podnikohospodářské
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 2. Akreditace vedlejší specializace Firma a média.
Setkání učitelů a zaměstnanců Fakulty podnikohospodářské Novinky v zimním semestru akademického roku 2005/
Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Pedagogické kolegium Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující.
Den otevřených dveří Fakulty podnikohospodářské
1 Průběžný tutoriál 8. – Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Informace o nových službách knihovny VŠE v Praze (Ing. Bělohoubková a Ing. Hronovská) 2. Akreditace předmětů.
Akreditace EPASIntranetSnímek 1 Akreditace EPAS Intranet doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou rajské budovy Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou.
Zápisy bakalářského studia
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 2. Akreditace.
Závěrečný tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 3. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Předávání certifikátů ECDL Předávání certifikátů ECDL 2. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 3. Pedagogika –
Počáteční tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Výuka českého jazyka pro cizince na Vysoké škole hotelové v Praze 8
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Masarykova Univerzita Pedagogická Fakulta.  Výuka probíhá od do (5 týdnů výuky)  Předměty se zakončují od 28.
facebook ksr.ef.jcu.cz.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Ekonomická fakulta Úvodní soustředění 1. ročníků 2013/2014.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
PORADENSKÉ CENTRUM ZF JU V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Bohumila Voženílková Zdeněk Štěrba Katedra rostlinné výroby Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta zdravotnických studií
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
Studijní program Ošetřovatelství
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Přírodovědecká fakulta UJEP

Transkript prezentace:

1 Kolegium děkana

2 Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky 3. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika 4. Výroční zpráva FPH za rok 2004 – doc. Kubálek Výroční zpráva FPH za rok Informace z dislokační komise – doc. Kubálek Informace z dislokační komise 6. Zahraniční vztahy – prof. Soukup Zahraniční vztahy 7. Informace z disciplinární komise – prof. Soukup Informace z disciplinární komise 8. Termíny – doc. Kubálek Termíny 9. Různé – ostatní členové kolegia děkana

3 Informace z kolegia rektorky 1. Návrh stanovení priorit VŠE v Praze pro rozpočtový rok Různé

4 Ad 1: Návrh stanovení priorit VŠE v Praze pro rozpočtový rok 2005 I. Hlavní celoškolské záměry rozpočtových priorit 1. Mzdový vývoj diferencovaný meziroční růst mzdových prostředků v kategorii učitelů a ostatních pracovníků pokrytí rostoucích výkonů učitelů zvýšením mzdových prostředků o 1,5 % u obou kategorií nárůst 3,5 % (prognóza inflace 2,3 – 3,7 %) podíl mzdových tarifů činil v r diferencovaně pro jednotlivá pracoviště 60 – 80 % v roce 2005 nezvyšování mzdových tarifů 2. Věda a výzkum kopírování přídělu dle MŠMT 3. Čerpání fondů fond odměn – čerpat v případě nedostatku rozpočtových zdrojů pro zabezpečení priority vývoje mzdových prostředků stipendijní fond – vyrovnaná bilance přílivu zdrojů a výdajů (nerozšiřovat použití např. na dotace na stravování studentů) rezervní fond – ponechat jako zdroj krytí případné ztráty

5 Návrh stanovení priorit VŠE v Praze pro rozpočtový rok 2005 II. Požadavky uplatněné jednotlivými pracovišti pouze navýšení stavu VC o 1,5 nového místa pro podporu vyučujícím v Rajské budově a 1 místa pro vzdělávání učitelů v IT, dále odpovídající část náhrady za civilní služby metodik informační soustavy 0,7 místa (požadavek kvestora) sjednocení příspěvku na stravování studentů a zaměstnanců

6 Pedagogika Přijímací zkoušky – pá přihlášeno 215 uchazečů o studium na navazujícím magisterském studiu absence 71 uchazečů (33 % z přihlášených) zúčastnilo se 144 uchazečů – složilo a přijato 84 uchazečů (58 % z přítomných) 32 prezenční studium 52 distanční studium – nesložilo 60 uchazečů z důvodu odborné zkoušky i ekonomie: 5 z důvodu pouze ekonomie: 55 z důvodu pouze odborné zkoušky: 0

7 Pedagogika Den otevřených dveří – so cykly: 9 – 10.45, 11 – 12.45, 13 – 15 registrováno 1107 zájemců – 624 uchazečů – 483 členů doprovodu 40 % registrovaných z Prahy 58 % registrovaných z gymnázií zúčastnilo se 817 účastníků (74 % zaregistrovaných) prodány publikace a CD o hodnotě Kč, mj. 122 fakultních informačních CD 4 přednášející + 10 pracovníků FPH + 1 pracovník AVO + 1 šatnářka

8 Zpráva o workshopu Inovace výuky v souvislosti s realizací ECTS konání: čtvrtek 13. ledna 2005, 9.00 – zaměření: – způsob stanovení zátěže studenta – systém ověřování znalostí – možnosti zahrnutí prezentačních dovedností do výuky – metodika tvorby akreditačních materiálů metody vzdělávání: – písemný test – seminární práce – aktivita v hodině – přednášky lidí z praxe – případové studie, práce v terénu – recenze článků, knih, aj. – týmová práce studentů na vlastní téma – posudky na práce jiných studentů – prezentace na zvolené téma stanovení zátěže: jaké faktory mají vliv na zátěž studenta u jednotlivých metod další diskuse: problém harmonogramu semestru zápis viz

9 ECTS akreditace předmětů FPH forma výuky marketingu akreditace předmětů jiných fakult modifikace vzorového studijního plánu články do Zpravodaje – ECTS a reforma kreditního systému – Workshop – Kruhy – Anketa na ČVUT – Distanční studium – Den otevřených dveří

10 Výroční zpráva fakulty za rok 2004 (část A: Zpráva o činnosti fakulty) připomínky dodali: – KLOG: doc. Pernica – KMIE: prof. Soukup – KP: doc. Dvořáková výroční zpráva bude postoupena členům AS FPH AS FPH projedná zprávu

11 Informace z dislokační komise první zasedání se konalo členové – prof. Revenda, RNDr. Čermák (prorektoři) – prof. Mandel (F1), prof. Machková (F2), doc. Kubálek (F3), doc. Koschin (F4), prof. Jílková (F5) – doc. Pichanič (AS VŠE), další člen AS VŠE místnosti v Rajsku budově – 1 velká posluchárna (352 míst) – 5 středních poslucháren (100, 118, 108, 111, 111 míst) – 15 učeben (po 24 místech) – 6 doktorandských studoven (po 18 místech) – 3 zasedací místnosti (po 15 místech) – 2 seminární místnosti (po 24 místech) – 139 kanceláří (po 1 místu)

12 Návrh FPH na dislokaci RB – 5. patro: Centrum mezinárodních studijních programů a další (popř. také vedení školy) – 4. patro: F5 – 3. patro: F5 a část F4 NB – přízemí: rektorát (bez vedení školy) a malá část F1 (popř. jen rektorát) – 1. patro: F1 a vedení školy (popř. jen F1) – 2. patro: F2 a malá část F1 (popř. jen F2) – 3. patro: F3 a stávající statistické kanceláře (popř. jen F3) – 4. patro: část F4

13 Kanceláře na 3. patře NB FPH: = 63 FMV: = 17 (z toho 3 dvojkanceláře a 2 větší kanceláře na konci chodby) FNH: 1 FIS: 7 (z toho jedna dvojkancelář) FPH + FMV + FNH: 81 FPH + FMV + FNH + FIS: 88

15 Společné místnosti NB 313 počítačová učebna NB 338 velká zasedací místnost NB 371 malá zasedací místnost NB 340 Ing. Habrman a spol.

16 Často jednající pracovníci 1 děkan 3 proděkani 7 vedoucích kateder 1 tajemnice fakulty 1 sekretářka děkana 7 sekretářek kateder 4 studijní referentky pro BS a NMS 1 tutorka 1 studijní referentka pro doktorské studium 1 asistent pro informatizaci (NB 340) celkem 27, z toho 11 docentů a profesorů

17 Doktorandi FPH, kteří učili v ZS 2004/05 a neměli úvazek LOGJirsák MG_Dvořáček MG_Kahoun PM_Kirchner PM_Malach PM_Mirovský PM_Richter PM_Sotona PM_Sotonová = 22 PE_Dolák PE_Hlačinová PE_Javor PE_Kafka PE_Krause PE_Leciánová PE_Luešová PE_Maňasová PE_Mareš PE_Novák PE_Rudolf PE_Sieber PE_Uchytil

18 Dislokace FPH po otevření RB pracovníků kanceláří var. 1 kanceláří var. 2 kanceláří var. 3 často jednající 27 profesoři a docenti 31 15,515 asistenti62 – interní doktorandi společné místnosti celkem ,575

19 Další problémy dislokace Zasedací místnosti – NB 338 – NB 388 místo NB 371 – NB 345 – NB 392 – NB 396 Společné místnosti – NB 313 – NB 340 Studijní referentky Proporce expanze v křídlech 3. patra NB (větší prostor v křídle bližším SB, nutnost restrukturalizace umístění kateder)

20 Zahraniční vztahy Nabídky mezinárodní spolupráce Nabídky na spolupráci ze zahraničí – viz tištěná příloha Výběr studentů na soutěž v případových studiích – viz tištěná příloha Nabídka pobytu na Warvick Business School – předáno dříve v tištěné podobě

21 Karty ITIC 2005 Obměnu karet ITIC na rok 2005 zajišťuje paní Kalitová (výpočetní centrum) – místnost SB 22 – pracovní doba: pondělí až čtvrtek: 10 – hodin, 13 – 16 hodin pátek 10 – 13 hodin

22 Informace z disciplinární komise Disciplinární komise řešila v prosinci 2004 a lednu 2005 tyto případy: Porušení vyhlášky rektora o využití výpočetní techniky Odevzdávání stejné seminární práce více studenty Vypracování a odevzdání jiné varianty testu, než která byla studentům zadána

23 Termíny st pedagogické kolegium po – pá zkouškové období do vložení výsledků zkoušek a zápočtů prezenčního studia 7. – počáteční tutoriál LS do vložení výsledků zkoušek a zápočtů distančního (kombinovaného) studia po termín podání přihlášek na bakalářské studium – výuka v letním semestru (první týden je lichý, celkem 13 týdnů) pá setkání vedení fakulty se studenty (9 – 12 hodin v nové aule) pá předávání bakalářských diplomů a vysvědčení (od 10 hodin v nové aule) 4. – průběžný tutoriál pá termín podání přihlášek na navazující magisterské studium 23. – závěrečný tutoriál čt přijímací zkoušky na navazující magisterské studium čt úvodní informační soustředění bakalářského studia 5. – počáteční tutoriál ZS pá přijímací zkoušky na navazující magisterské studium so Den otevřených dveří 2006

24 Termíny jednání fakulty 1. pololetí 2005 (vždy středy) Kolegia děkana – – – – – – Vědecké rady – – Pedagogická kolegia – – – – – – – Jednání akademického senátu FPH –