Návštěva prodejny zemědělské techniky. Náš den začal srazem ve škole. V plném počtu jsme se odebrali k dopravnímu prostředku- mikrobusu a vyrazili jsme.

Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „PROSTŘEDÍ,VE KTERÉM ŽIJEME“

E XKURZE NA SPŠ V T ÁBOŘE. Dne jsme my,9.A -navštívili Střední průmyslovou školu v Táboře. Hned po příchodu nás přivítal pan ředitel Marcel.
Německo září – 4. října.
Návštěva průmyslové školy v Písku Exkurze na SPŠ v Písku.
Kolja 2 Otázky a film. Konverzace: Máte nějaký nový nábytek.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
Hamerníkova 12, Jihlava  , IČO: Český svaz ochránců.
Provoz a ekonomika dopravy
ZIMNÍ VÝPRAVA BĚŽKY PÁTEK - PŘÍJEZD V pátek jsme statečně odvláčely všechny batohy a lyže do Mařenic. Zastávka byla sice přímo ve vesnici,
Koupil jsem si malý, roztomilý domeček v horách a měl bych radost, kdybys přijel na návštěvu…
Dopravní situace 15 křižovatka u pošty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu.
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
Rumunsko Termín: Účastníci: Petr Chlad Marek Spilko
Polsko – Škola v polských Jankowicích. Natálie Kučerová.
Většinu cesty jsme jeli vlakem Vypadal asi takhle:
Autoškola STOPKA Svět řidičů. Kdo jsme Autoškola Pánek vznikla v roce 1992, od roku 2008 nový obchodní název Autoškola STOPKA Autoškola Pánek vznikla.
Dopravní situace 17 Odbočka na parkoviště u nádraží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Adaptační kurz
Napsala:Daniela Krolupperová Ilustrovala:Lucie Dvořáková Zpracovala: Lucie Kydlíčková.
Motto víkendu - Recyklace Cesta na chatu Jelikož chata byla vysoko v horách a museli jsme sebou vzít i popelnice, byla to vyčerpávající cesta Na horskou.
Spolupráce dětmi z Víru v roce 2011 Zdeňka Chaloupková.
Orlík. Příjezd  Dnes jsme se vydali na exkurzy do vodní elektrárny Orlík.  Moc hezky nás přivítal bývalý zaměstnanec, který provází návštěvy.
Geologická exkurze ve Vysokých Tatrách. Čtvrtek Večer jsme odjížděli z Blanska vlakem do Brna a z Brna rychlíkem do Ostravy. Zde následovalo jedno-hodinové.
Koňská farma Vysoká CHRASTAVA. Po příjezdu a dobrém obědě procházka a průzkum okolí.
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Cvičení v přírodě Říjen 2011, Bělá
Turecko místo mých snů Václav Starý 4. Ročník
Neděle: po příjezdu a obědě (rizoto) jsme si udělali procházku do Plas. Krásnou cestou podél vody jsme dorazili do tohoto starobylého města, prohlédli.
Den 1. Náš dobrodružný výlet jsme započali 8.září odjezdem od našeho gymnázia, kde na nás čekaly první potíže, a to sklerotičtí spolužáci, kteří zapomněli.
Naše cesta hromadnou dopravou. Jak jsme jeli do Adamova Boskovice 7:29 – Skalice nad Svitavou 7:36 – do Adamova jsme dorazili v 8:13 a u místní hospody.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Dopravní situace 1 křižovatka Komenského - Nádražní Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Vytvořil: Chemický kroužek při Střední škole zemědělské a veterinární Lanškroun.
Křižovatka Strážovská - Nerudova
Slovní druhy 6. ročník.
Ve stáří velmi často vzpomínáme, co jsme měli ještě udělat pro rodiče, přátele…..a co jsme neudělali….
Dopravní situace 6 křižovatka Palackého - Náměstí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
…aneb výlet za čertíky do Litoměřic.  Když jsme se šli projít, tak jsme narazili na sochu Karla Hynka Máchy. Prohlíželi jsme si jí.  Ve třídě jsme.
křižovatka Komenského - Nětčická
Návštěva zoo Denisa Kukrálová. Malý Tomášek měl narozeniny. Přál si malou opičku. Maminka mu řekla, že opičku nedostane, protože je moc drahá a doma by.
2. pololetí v V. A. 2. pololetí začalo velkou personální změnou ve vedení školy paní učitelka Veronika Studená.
Polsko
ZŠ BUKOVANY U SOKOLOVA 20. a
ZŠ Nová Ves Soutěžní družstvo: hoši
EXKURZE TOS Kuřim. Organizační pokyny Termín exkurze: pátek Místo: Kuřim - doprava vlakem (viz. IDOS). Sraz před vrátnice TOS Kuřim,
Dopravní situace 4 křižovatka Růžová – U Parku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Honzův týden ve Finsku Helsinky
ČESKÁ ZEMĚDĚLSKÁ AKADEMIE V HUMPOLCI, STŘEDNÍ ŠKOLA HUMPOLEC, ŠKOLNÍ 764.
VÝLETY S BABIČKOU Můžeš přijít na každý výlet s babičkou.
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
Den Zemědělce - Kámen 2017.
INTERAKTIVNÍ POZNÁVAČKA
Jestli chceš uskutečnit svůj sen, probuď se!
Cyklistický kurz 2016 Modrý pramen.
Den Země 3.A – 25. dubna.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
křižovatka Strážovská
V červnu jsme se už všichni těšili na prázdniny
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za období leden až říjen roku 2013 plk. Ing. Tomáš LERCH
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
ADÉLA KUTILOVÁ studentka kvarty Růžená / anglický tábor
Konference projektu SRP pro Plzeňský a Karlovarský kraj
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
Autobusy … v dopravní špičce.

Návštěva prodejny zemědělské techniky

Náš den začal srazem ve škole. V plném počtu jsme se odebrali k dopravnímu prostředku- mikrobusu a vyrazili jsme na cestu se seznamovat s novou zemědělskou technikou.

Hned jak jsme přijeli na místo ujal se nás pracovník podniku KLAS Nekoř a.s. a šel nás s novou zemědělskou technikou obeznámit. Stroje jsme prozkoumali ze všech stran.

Po představení strojů jsme se odebrali na výborný oběd. Najezení jsme měli možnost „prolézt“ všechnu techniku vevnitř a vžít se do role řidiče.

Jako třešnička na dortu pro nás byla přichystána jízda traktory různého výkonu. Spokojení a plní zážitků jsme se odebrali zpět k našemu vozidlu a jeli jsme do školy. Moc se mi to líbilo.