Projekt: Vzdělávací internetové kluby Téma: Příroda a Já Jméno: Samuel Brablenec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Sluneční soustava Slunce
TEPLO A SVĚTLO.
Pouště a polopouště Marie Černá.
Rostliny 1.třída.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Veronika Rozehnalová a Kristýna Kořínková
Životní podmínky organizmů
  CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_530_Př5     Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu                      
Zvířata divočiny Terezka Mazurová.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Čeleď: Šelmy kočkovité
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
Biomy - popis.
AFRICKÉ SAVANY.
Tropické deštné lesy Tropický deštný les, též tropický deštný prales, je zalesněný biom s trvale teplým a vlhkým podnebím. Obvykle se uvádí jako dolní.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_492_Př8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast : Člověk a příroda Předmět :Přírodopis Ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, tříděním, zástupci a.
VY_52_INOVACE_PŘ.8.07_Šelmy, test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 8.ročník.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Sluneční soustava Za předpokladu použití psacích potřeb.
PŘIZPŮSOBIVOST ROSTLIN A ŽIVOČICHŮ
Moje první prezentace. Téma : zvířata.
LES ŘASY.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Savci.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Pouště a polopouště.
energie má své dobré stránky ale i špatné ENERGIE.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Jméno autora výukového materiáluSoňa Maruničová Datum (období, ve kterém byl vytvořen)11/2011 Ročník, pro který je výukový materiál určen5. ročník Vzdělávací.
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: ) ročník, pro.
MATFYZIN Samuel Brablenec.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Země – podmínky života.
SAVCI ŠELMY KOČKOVITÉ.
Energie ohně.
Teplé a studené barvy Název školy
POUŠTĚ VY_32_INOVACE_XVII-C-15.
Součásti neživé přírody
Biota ČR - Prezentace s výkladem
Světové strany Autor: Mgr. Iveta Váňová
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Zvířata v Lese –test savci 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
AUTOR: Mgr. Jitka Plaširybová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘI_31
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Ing. Hana Zmrhalová
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
POUŠŤ Jak bys popsal POUŠŤ….
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.20_Zivoni_prostredi_trideni_organismu.
14. b Monzunové lesy povodně a záplavy Světle zelená barvička na mapce
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Les 2. hodina Řasy LES – složitý ekosystém = společenstvo různých organizmů a jejich neživé prostředí Organismy z prostředí potřebují: světlo + teplo.
ŠELMY PLACENTÁLOVÉ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace autor: Helena Petrůvová název: VY_32_INOVACE_16_PRVOUKA_JARO.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Transkript prezentace:

Projekt: Vzdělávací internetové kluby Téma: Příroda a Já Jméno: Samuel Brablenec

Pouště Poušť je neúrodná oblast, která trpí nedostatkem vody. Jedním z charakteristických rysů je nedostatek vegetace.

Stromy Stromy jsou nezbytnou součástí životního prostředí.Skládá se z koruny,větve a z kmene.

Zvířata Lev je králem zvířat.Prospí 20 hodin. Jeto kočkovitá šelma. Lvice loví ve smečkách, obvykle v noci nebo za úsvitu.

Voda Voda, sumárním vzorcem H2O, system aticky oxidan [2], je chemická sloučenina vodíku a ky slíku.

Slunce Slunce je nezbytnou součástí naší země. Slunce nám totiž dává Energii,teplo a světlo.

Měsíc Měsíc je 4x menší než země.V noci nám poskytuje světlo.

Konec