Poslechneme píseň: Mně se zdá. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Verneinung - zápor Nein - ne nicht/nichts mehr - ne/už nic nie - nikdy
Advertisements

Poslechneme píseň: Jediná
Kamarádi :o) :o).
Chapter 5 vocabulary. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L5 ex 3: my a já 1. Včera nám představil tu dívku.
Boj o modlitbu I Centrum pro katechezi v Olomouci, 2014.
Poslechneme píseň: Díky. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Nekupujme si jejich životy! Martin Balvín Matěj Dvořák Pavel Kořínek.
Fonologie Cvičení číslo 8. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Must or have to VY_22_INOVACE_14 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
…a co takhle pár vtipů a zasmát se…
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Pozorně čti a vteřinu či dvě o tom popřemýšlej !
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_01
Fonologie Cvičení číslo 5. Interview Kde jsi byl/byla včera? Co jsi dělal/dělala včera? Co budeš dělat dnes po hodině češtiny? Co budeš dělat zítra?
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L5 ex 6: se a si 1. Nepamatujeme __ každý obraz.
PRAHA Vtípky na víkend PRAHA Žena ukazuje muži módní magazín a říká: „Chtěla bych mít takový kožich.“ „To bys musela žrát Whiskas!“
Žena ukazuje muži módní magazín a říká: "Chtěla bych mít takový kožich." "To bys musela žrát Whiskas!"
Ona a on: Masculine & Feminine Pronouns In each of the following sentences, replace ona with on, and vice versa. Remember to keep the pronoun in the correct.
Fonologie Cvičení číslo 1. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Konverzace: Z čeho máte radost?. Kolja 3 Otázky a film.
Mgr. Michal Oblouk. lexikální záporné slovo obsahuje předponu NE-/NI- záporné slovo popírá význam příslušného kladného slova nebo vyjadřuje jeho opak.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_09_Čj8_ZÁKLADNÍ.
ZÁJMENA Mgr. Michal Oblouk.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_02_03.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_023_6TR_CJ Autor: Mgr. Renata Stalová.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Lidové noviny a webové stránky. Kdo je ta dy? Kdo má domácí úkol ?
Zuzana si hrála s novou hračkou Novou hračkou 2.Zuzana si hrála 3.Zuzana s hračkou.
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Dikt át L6 ex4 1. Rád ____ rozhlas.
Fonologie Cvičení číslo 7. Otázky o zkoušce Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Diktát: napíšeme na tabuli.
Zdraví Vás Fíček - Vašíček ve finále se rodinná rada shodla na jmén ě MAX.
Verb forms with rád Insert an appropriate verb form into each of the following sentences. Some possible variants are given in parentheses. Vzor: Rád ______.
Psí Svět.
Eportfolio otázka 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Eportfolio otázka 7. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
1. Jak čerstvých vod jelen žádá | v čas unavení svého, | tak má duše | vždycky ráda chce mít Ducha svatého; | neb bez jeho pomoci | nemáme žádné moci,
Zájmena Mgr. Renata Nogolová
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L4 z webové stránky Napíšeme na tabuli!
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_334_Zájmena AUTOR: Mgr. Šárka Kubáčková ROČNÍK, DATUM: 7.,
CIRKUS PŘEČTĚTE SI POZORNĚ POVÍDKU. Ráno na zelené louce za městem ještě nic nebylo. Rostla tam jen tráva, kterou nikdo nesekal. Když ale šel Jirka.
Moje prezentace Aneta Trpišovská
Zápor: Negation Negate the following sentences. This will require negating the verb and changing the indefinite pronouns into negative pronouns. Vzor:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní.
Nezapomeň co musíš udělat don't forget what you have to do.
There is / are – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_671_SOME_ANY TÉMA: Some, any ČÍSLO PROJEKTU:
Interpunkce v souvětí Cvičení.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_13_08_A7_Bartonkova TÉMA : Složeniny some – thing, body OBSAH : Složeniny some – thing, body ČÍSLO.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk – 5.ročník Najdi v říkance všechna zájmena ZÁJMENA Co už známe Leze žába do bezu, já tam za ní polezu,
Koupila bych si nový mobil. Koupila bych rodičům nový karavan!
„A teď mi děti řekněte, čím jsou vaši tatínkové a kde pracují. Tak třeba ty Pepíčku.“ „Prosím, můj tatínek je úředník a pracuje jako prostitut.“ „Prosím.
Interrogatives with ně- and ni-
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Michaela Blažková VY_32_Inovace_ Zájmena
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
POZNÁVÁME ZÁJMENA JEJICH JÁ ONI NAŠE KDO ? MĚ NIC TY MŮJ
VY_32_INOVACE_06_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 1
Se a si: Reflexive Pronouns
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Transkript prezentace:

Poslechneme píseň: Mně se zdá

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Přečteme věty na stránkách 61-2

Lesson 5 exercise

Zápor! Fík sežral botu.

Zápor! Fík sežral botu. Fík žádnou botu nesežral. Fík koupil pivo.

Zápor! Fík sežral botu. Fík žádnou botu nesežral. Fík koupil pivo. Fík žádné pivo nekoupil. Fík vždycky rostl.

Zápor! Fík sežral botu. Fík žádnou botu nesežral. Fík koupil pivo. Fík žádné pivo nekoupil. Fík vždycky rostl. Fík nikdy nerostl. Fík někdy mluvil s nějakou sousedkou.

Zápor! Fík sežral botu. Fík žádnou botu nesežral. Fík koupil pivo. Fík žádné pivo nekoupil. Fík vždycky rostl. Fík nikdy nerostl. Fík někdy mluvil s nějakou sousedkou. Fík nikdy nemluvil s žádnou sousedkou. Fík je obluda.

Zápor! Fík sežral botu. Fík žádnou botu nesežral. Fík koupil pivo. Fík žádné pivo nekoupil. Fík vždycky rostl. Fík nikdy nerostl. Fík někdy mluvil s nějakou sousedkou. Fík nikdy nemluvil s žádnou sousedkou. Fík je obluda. Fík není žádná obluda. Fík je hodný pes.

Zápor! Fík sežral botu. Fík žádnou botu nesežral. Fík koupil pivo. Fík žádné pivo nekoupil. Fík vždycky rostl. Fík nikdy nerostl. Fík někdy mluvil s nějakou sousedkou. Fík nikdy nemluvil s žádnou sousedkou. Fík je obluda. Fík není žádná obluda. Fík je hodný pes. Fík není hodný pes.