Administrace testů Požadavky k zápočtu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věty vedlejší příslovečné úvod
Advertisements

Action academy  Problém 1  Nezvládání časových nároků se často projeví nestíháním termínů, jindy pak kvalitou práce. Většinou.
JAK SE STARAT O PSA DENISA SOVOVÁ.
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Byl jednou jeden človíček a cítil se strašně sám a nechtěl žít.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Time management.
Žena Když Bůh stvořil ženu, byl už 6 den, pozdě v noci.
Literární výchova 4. ročník, práce s textem
Zámeček  Zámeček je časopis pro dětské domovy, diagnostické ústavy nebo pro výchovné ústavy  Velkou část redakce tvoří především děcka.  Pravidelně.
Přeji ti, aby sis našel čas k odpočinku, relaxaci a snění....
Rodinná diagnostika  Nepřímé zdroje: – škola, sociální pracovníci, lékaři, poradci... – odborníci nebo instituce, které znaji rodinnou situaci z nějakého.
PREZENTAČNÍ TECHNIKY, Improvizace ve skupinách i jednotlivě.
VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti
VEDLEJŠÍ VĚTY Mgr. Michal Oblouk.
POŽADAVKY NA ZÁPOČET Z MAEK1 Ing. Martina Hedvičáková, Ph.D.
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
v pedagogické diagnostice
Duha Prezentace jde automaticky, prosím, pusť repro.
DARUJ SVOJE VAJIČKO… Co to je????
Dopis od Boha.
Prvních 17 let mého života jsem žila na vesnici. Začala jsem se nudit... Teď chci poznat život ve městě! Jmenuji se Zuzka (jméno je přeložené z německého.
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Nebuďme lhostejní!! „Vytvořme domov opuštěným koním!“ Lochmanová Aneta a kolektiv.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_14.
Volba povolání.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.35 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
 Vyvoď z úryvku téma, kterým se podle tebe budeme dnes zabývat? Proč si to myslíš?  Poraďte se ve skupině čemu se dnes budeme věnovat. Proč si to myslíte?
Komunikace s rodiči.
Kresba.
Rozkazovací tázací oznamovací přací. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Projekt do Výchovy ke zdraví
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_09.
AnotaceSeznámení s největšími vynálezy lidstva, využití videa z internetu, náměty pro skupinovou činnost a prezentace vynálezů. AutorMgr. Ivana Tesařová.
Metody psychologie III.část – testy Anotace: Výukový materiál je určen pro učitele SŠ k tématu – METODY PSYCHOLOGIE - testy. V prezentaci je uvedeno –
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Motivační dopis cíl dopisu: zapůsobit získat pozvání na rozhovor obsah dopisu: vysvětlení zájmu o práci forma dopisu: krátký text zásady při psaní: stručnost,
Elektronické učební materiály - II. stupeň Společnost Autor: Mgr. Miluše Džuberová KDO JSEM? Mám rád přírodu a zvířata. Rád sportuji. Jsem veselý a kamarádský.
KALIGRAMY Tematická oblast
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Čím chci být až vyrostu ? Proč zrovna plavčice ? Pomáhá a zachraňuje lidské životy. Má to hodně těžké protože, když se člověk topí je velice těžké si ho.
Bonjour Monsieur Courbet
Rozhovor s NÍM.
TECHNICKÁ NORMALIZACE názory na technické normy
Čím chci být až vyrostu M. Krátká.
Autor: Martina Pijáková
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
Rozhovor s NÍM.
Otázky pro průběžnou práci
Pro koho tu přednášku děláme? zdroj: duarte.com
Dopravní nehoda v EMPS Zdeněk Nový.
Název události Úvodní informace k události Podnadpis události Datum
Rozhovor s NÍM.
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Výchova k občanství 7. ročník.
Rozhovor s NÍM.
Ukázka dotazníku Dotazník SOKL JUNIOR pracuje s galerií obrázků, se kterou jsi se právě seznámil.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_JOSEF_LADA Název materiálu: Josef Lada
Jak začínají hádky ? středa, 2. ledna :27
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Petr Petr Zveme vás na oslavu! Zveme vás na oslavu! bude mít 18 let!
Třída 4.A Písemná práce 1.
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
CHARAKTERISTIKA Aneta Bartošová. CHARAKTERISTIKA VNĚJŠÍ – VZHLED POSTAVA.
Nastartuj svou kariéru dřív než ostatní!
Transkript prezentace:

Administrace testů Požadavky k zápočtu

Administrace Testu kresby lidské postavy – 15.12. Dítě 6-11 let Potřebujete tužku a papír Instrukce: „Chtěl/a bych, abys mi na tento papír nakreslil obrázek pána. Nakresli obrázek tak, jak to nejlépe dovedeš. Máš na to dost času, pracuj, jak nejlépe umíš.“

Zkouška není časově limitována (pokud je časový interval nějak extrémní, zaznamenejte si jej) Zaznamenávejte, jak dítě postupuje Sledujte, jak dítě pracuje, zaznamenávejte si jeho projevy (např. otázky, gumování, neposednost …) Jakmile dítě kresbu dokončí, pohovořte si s ním o obrázku, nechte jej, aby se samo vyjádřilo, co na obrázku je důležité

7 let 11 let

Administrace Testu Začarované rodiny – 1. 12. Dítě 6-11 let Potřebujete tužku (nebo i pastelky) a papír Instrukce – přizpůsobit věku: Poproste dítě aby sis představilo, že k nim přišel kouzelník a každého z rodiny začaroval do zvířete, které se pro něj nejlépe hodí, které nejlépe vyjadřuje jeho povahu.

Dejte dítěti dostatek času na vypracování Sledujte, jak dítě pracuje, kterou osobou dítě začalo, jak pokračovalo, kdy se cítilo nejisté, zda se vyptávalo … Po skončení obrázku se doptávejte, kdo je na obrázku, proč jej dítě takto začarovalo, zda je spokojené se svojí prací, zda by něco udělalo jinak, je třeba zjistit, zda například dítě nemělo jiný úmysl při kresbě a zda se ho nevzdalo z formálních důvodů Pokud má dítě chuť vyprávět, nechte jej a stručně si jeho vyprávění zapište

Nezapomeňte projevovat zájem a na závěr dítě pochválit! 