TRIK 5: ŠÍP - Příklad 011 ZADÁNÍ Každý bod je v jiné stěně – nelze začít spojováním dvou bodů ležících v téže stěně! Nejprve si musím třeba k bodu Q v.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdálenosti bodů, přímek a rovin.
Advertisements

autor: RNDr. Jiří Kocourek
Kružnice Sečná rovina je kolmá k ose kuželové plochy.
Základy rovnoběžného promítání
Průsečík přímky a roviny
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Osová afinita.
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
(polohové vlastnosti) POZNÁMKY ve formátu PDF
Použití derivací. a f(a) T t 1) Tečna ke grafu funkce
Stereometrie Řezy hranolu I VY_32_INOVACE_M3r0108 Mgr. Jakub Němec.
V krychli ABCDEFGH určete odchylku rovin ABC a BNL
V krychli ABCDEFGH určete odchylku rovin ACG a BCH.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_18 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Průsečík přímky a roviny Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3.
Vzájemná poloha dvou přímek
Vzájemná poloha přímek 4.ročník
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Stereometrie Užití řezů těles VY_32_INOVACE_M3r0111 Mgr. Jakub Němec.
Obsahy základních obrazců
X. Spádové přímky roviny
afinita příbuznost, vzájemný vztah, blízkost
Elektronická učebnice - I
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
T3_04 11 ZADÁNÍ. T3_04 2 T1 - Spojování T3_04 3 Prodloužím QR.
Metrické vlastnosti přímek a rovin 3. Odchylky přímek a rovin autor: RNDr. Jiří Kocourek.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_17 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Průsečnice rovin Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník.
IX. Hlavní přímky roviny
Užití řezů těles - procvičování
Vzdálenost rovnoběžných rovin
Stereometrie Odchylky rovin VY_32_INOVACE_M3r0116 Mgr. Jakub Němec.
Březen 2015 Gymnázium Rumburk
Osová afinita. je zobrazení, ve kterém bodu odpovídá bod a přímce přímka je zobrazení, ve kterém bodu odpovídá bod a přímce přímka je určena osou a dvojicí.
Kótované promítání – dvě roviny
Stereometrie Řezy jehlanů VY_32_INOVACE_M3r0110 Mgr. Jakub Němec.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Cílová skupina: 4. ročník (oktáva) gymnázia Oblast podpory: III/2 Inovace výuky prostřednictvím.
VY_32_INOVACE_33-15 XV. Rovnoběžné roviny.
2.KÓTOVANÉ PROMÍTÁNÍ Označíme: s směr promítání, sp
VY_32_INOVACE_33-11 XI. Průsečnice rovin.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Osová souměrnost.
* Osová souměrnost Matematika – 6. ročník *
Kótované promítání – dvě roviny
Vzájemná poloha dvou rovin
ŘEZ VÁLCE ROVINOU Mohou nastat tyto případy:
Stereometrie Řezy hranolu II VY_32_INOVACE_M3r0109 Mgr. Jakub Němec.
VIII. Bod a přímka v rovině
Vzdálenosti v tělesech
Řez válce obecnou rovinou (Stereometrie) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ivana Kuntová. Dostupné z Metodického portálu.
Řezy v axonometrii Duben 2015.
Vzdálenost 2 bodů v rovině a v prostoru Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
STEREOMETRIE základní pojmy Blan ka Wagnerová Úvod do studia DG.
ŘEZ HRANOLU ROVINOU OB21-OP-STROJ-KOG-MAT-S
PARABOLICKÝ ŘEZ KUŽELE
Předpokládejme, že velikost populace v čase t  0 lze vyjádřit vztahem
ŘEZ KUŽELE OB21-OP-STROJ-DEG-MAT-L ŘEZ KUŽELE OB21-OP-STROJ-DEG-MAT-L
Vítejte na dnešním workshopu
Bodu a přímky. Dvou přímek.
Konstruktivní úlohy na rotačních plochách
Kružnice trojúhelníku vepsaná
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Transkript prezentace:

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 011 ZADÁNÍ Každý bod je v jiné stěně – nelze začít spojováním dvou bodů ležících v téže stěně! Nejprve si musím třeba k bodu Q v podlaze opatřit další bod roviny řezu ležící v podlaze

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 012 Kde se ŠÍP - přímka PR zapíchne do roviny podlahy? Na to potřebuji proložit šípem pomocnou rovinu (PORO), která mi zviditelní ten průserčík šípu s podlahou.

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 013 Možností PORO je vícero (vlastně nekonečně) – vyberu si takovou, kterou v krychlici snadno najdu. Zde volím rovinu PRG, která je kolmá k podlaze. (Mohl bych ale třeba volit i rovinu PRH)

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 014 To je ona – krásná zelená PORO!

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 015 Kde se tady zapíchne šíp do podlahy?

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 016 V bodě K 1. Je to vlastně kouťák tvořený rovinou řezu, podlahou a PORO!

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 017 V podlaze už máme 2 body řezové roviny – Q a K 1

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 018 Nový bod řezu - 1

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 019 T1 - Spojování

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0110 Kde se QK 1 zapíchne do levé stěny?

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0111 V bodě K 2 – další kouťák (trik T3)

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0112 V levé stěně máme už 2 body řezové roviny – P a K 2

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0113 Nový bod řezu - 2

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0114 T1 - Spojování

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0115 T2 - Rovnoběžnost

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0116 Nový bod řezu - 3

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0117 T1 - Spojování

TRIK 5: ŠÍP - Příklad 0118 KONEC!