České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz 13. 9. 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Optimalizace stavu zásob
Advertisements

MAKROEKONOMICKÁ SITUACE V ČESKÉ REPUBLICE
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Způsoby stanovení ceny
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Svatomartinská konference Trendy a vývoje soutěžního práva 2009 Michal Petr Úřad pro ochranu hospodářské soutěže Ekonomická závislost Stálo 10 let čekání.
Průběh přijímacího řízení. Vyplňování a podávání přihlášek Přihlášky ke vzdělávání ve střední škole podává zákonný zástupce (rodič) žáka řediteli příslušné.
Rozhodování v prodejně a půjčovně sezónního zboží Martina Krpatová.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Zákon o významné tržní síle a jejím zneužití Petr Vyhnálek
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
 Dealers Days - 3x meeting with Eta costumers  New design – Eta with new face (POS, cataloug, shelfs) 1.
Základy ekonomie Seminář 4. Trh a tržní mechanismus.
PŘÍPRAVA VÝROBY str. 95 Hospodářský proces (opakování): Výroba
1 Poslední trendy a vývoj soutěžního práva Brno, 12. listopadu 2008 Úloha ekonomické analýzy při stanovení výše náhrady škody Daniel Donath* Generální.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
 Plán pro mimořádné události: Katastrofy ( požár, povodně, zemětřesení,.. ) Vliv člověka ( teroristický útok, úmyslné poškození,.. ) Vnější jevy ( výpadek.
1 Ochrana spotřebitele v EU a činnost Evropských spotřebitelských center Ondřej Tichota Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci 9.
Metody efektivního prodeje majetku
1 V1 4. Seminář 2009/ Region a regionální vědy 1 4.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
Myslivecké potřeby Janák Firma vznikla v září roku 2012.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
1 Optimalizace nákupu elektřiny pro oprávněného zákazníka.
Trh Pavel Šuranský.
Práce operátora trhu – roční zkušenost Ing. Miroslav Marvan Seminář AEM „Otevření trhu s elektřinou – první rok zkušeností a jak dále“ 5. března 2003.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Zubní víla s. r. o. ERP Money S5.  Robustní  Výkonný  Bezpečný  Pro větší společnosti  Řeší specifické požadavky  Garance nejvyšší kvality  Jazykové.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU POVINNOSTI DODAVATELŮ VŮČI OPRÁVNĚNÝM ZÁKAZNÍKŮM – POHLED MPO Tomáš KlímaPraha
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
MORAVA-CHEM, spol. s r. o. Leoše Janáčka Český Těšín Česká republika
Inovace filologických studijních oborů v souladu s potřebami na trhu práce Reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/
Rozhodování v podmínkách neurčitosti
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Měsíc - - přirozená družice Země
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Kurzy eura v roce 2009 k prvnímu dni v měsíci zaokrouhlené na celé Kč Kč28.
Přijímací řízení 2010 Gymnázium Ostrov.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1284Ročník: 2. a 3. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Výpočty o majetku Téma: Průměrné ceny zásob - VAP.
Téma prezentace Jméno přednášejícího, funkce
Hodnota peněz Kde mohou děti přijít k penězům? - kapesné - odměna od rodičů nebo prarodičů.
E- SHOP WWW. FASHIONAVENUE. CZ Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY Analytická studie2.část.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Společnost vědeckotechnických parků ČR, z.s.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Distribuční politika klíčová slova
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Orsoft RADNICE Fakturace, Sklady Šárka Vaňková
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
v automobilovém průmyslu ČR
Daň z přidané hodnoty 12. prosince 2018 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Transkript prezentace:

České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz

Zákazník stojí na prvním místě

Internetových obchodů v ČR

90 oceněných obchodů v soutěži ShopRoku

4990 Průměrný počet hodnocení oceněného obchodu

98,6 % Zákazníků doporučuje obchod svým známým

98,6 % Zákazníků doporučuje obchod svým známým 92,4 % průměr

98,3 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů

98,3 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů 89,7 % průměr

2,2 dne Průměrná doba dodání ve dnech

2,2 dne Průměrná doba dodání ve dnech 1,4 dne nejlepší obchod

33 % Zákazníků nakoupilo v obchodě více než jednou

33 % Zákazníků nakoupilo v obchodě více než jednou 15 % průměr

18,4 % Odchylka od nejnižší ceny u obchodů oceněných v soutěži ShopRoku

51,2 mld. Trh zboží v českých internetových obchodech v roce 2012

Děkuji za pozornost.