Popis mostu Účel Statické řešení Materiály Použitá technologie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Otvory v nosných stěnách
Advertisements

s dopravní infrastrukturou
Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
ÚVOD DO ŽELEZNIČNÍCH STAVEB
Údržba a opravy mostů v návaznosti na provádění mostních prohlídek.
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Ing. Václav Jandáček Projektová, konzultační a inženýrská kancelář
Matematika Povrchy těles.
Dopravní a liniové stavby
Směrový a výškový návrh trasy komunikace
Železniční dvojkolejné příhradové mosty
Pružnost a pevnost Namáhání na ohyb 15
Modernizace záp. části ŽST.
Křižovatky ČSN Projektování křižovatek na pozemních komunikacích
Cestovní kancelář CESTAK
Dopravní a liniové stavby
Trasování lesních cest
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Dopravní a liniové stavby Bezpečnostní zařízení
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_10/2/5 Rozvoj klíčových kompetencí ve vzdělávací oblasti Člověk a umění Poměřování Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí,
Otvory v nosných stěnách
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Trasování lesních cest
VY_32_INOVACE 34_04 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Dřevěné a ocelové stavby 2012
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Teoretické řešení střech a okapů
Úvod do pozemních komunikací
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_UPEVŇOVACÍ PRVKY_Z2
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_32-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
SCHODIŠTĚ. Kce sloužící ke spojení různých výškových úrovní Za schodiště lze považovat min.3 výškové stupně Od 3 stupňů by mělo být zábradlí Schodišťové.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_32-05 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
ROZDĚLENÍ JEŘÁBŮ. ROZDĚLENÍ JEŘÁBŮ A) Podle druhu pohonu 1. elektrické jeřáby 2. jeřáby poháněné pístovým spalovacím motorem 3. jeřáby poháněné.
Použití provizorních mostní objektů ve vztahu k veřejné dopravě Doc. Ing. Radovan Soušek, Ph.D. Dopravní fakulta Jana Pernera Univerzity Pardubice Žďár.
Šablona. Anotace: žák získá nové informace o kartografii Autor: Mgr.Hana Hilscherová Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: získá nové informace a základním.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje kreslení jak se kreslí jednoplášťová střecha, jak.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_32-11 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_32-08 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
PYTHAGOROVA VĚTA SLOVNÍ ÚLOHY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Pláničková. Dostupné z Metodického portálu
Rekonstrukce komunikací a prostranství v okolí FÚ a MÚ ( č.p ) Louny 2010.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_32-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-03
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-13
Navrhování tunelových staveb
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-09
Výpočet spotřeby materiálu Porotherm
Dotační programy sfdi.
Hlubinné dobývání a bezpečnost práce
Digitální učební materiál
Rozpočtování - Inženýrských staveb
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-06
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-07
Název školy: Základní škola Městec Králové
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
EU_42_sada1_05_M_Tělesa_2_Šeb
Rozpočtování - Inženýrských staveb
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-20
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-01
Kuchyň Myčka BÍLÁ-rozměr: délka: 60cm / výška: 60cm / hloubka: 64cm
Identifikace rizikových faktorů na železničních přejezdech
Transkript prezentace:

Popis mostu Účel Statické řešení Materiály Použitá technologie Silniční, tramvajový, železniční, kombinovaný, lávka Statické řešení Rozměry mostu Dopravní omezení (zatížitelnost mostu) Materiály Použitá technologie

Účel Silniční atd. K čemu slouží ? Šířkové uspořádání Vodoteč, údolí, překážka, mimoúrovní křížení Mostovka Estetika Tvar Typ Nosník Oblouk Závěsy

StATICKÉ ŘEŠENÍ Počet polí Délka, výška nosníků 4. Závěry Ložiska (počet , typ) 4. Závěry 5. Pilíře 6. Opěrné zdi

STATICKÉ ŘEŠENÍ profil počet materiály

Odvodnění Jak je řešeno? Vpusti na mostě Odvod vody potrubím Zátéká do mostního objektu?