MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Malování v MALOVÁNÍ Copyright © 2006 PaedDr. Hana Horská.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Ročník : roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Malování ve Windows Počítačová grafika
Grafika Rastrová X Vektorová.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Zoner Callisto.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
ADOBE PHOTOSHOP Martin Vašátko. PŘEHLED GRAFICKÝ EDITOR AKTUÁLNÍ VERZE CS3 (10.) ČESKY *.PSD.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
INKSCAPE Vektorová grafika.
Základní pojmy Grafiky
MALOVÁNÍ.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Nástroj guma Guma se používá k odstranění barvy z aktivní vrstvy, výběru nebo obrázku. Pokud je Guma použita tam, kde není podporována průhlednost (v kanálu,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Počítačová grafika Cvičení.
GIMP 2 Prezentace pro 3MA381 Jan Dobrovolný. 2 Obsah představení GIMP jeho využití nástroje vzhled výhody a nevýhody.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Malování – popis programu
Malování.
VY_III/2_INOVACE_38_Malování-nástroje2 Malování – nástroje 2 Miroslav Kaňok.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Cvičení na nástroje v „Malování“
Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Informatika Autor: Mgr. Marie Makovská 36.1 Malování.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Zoner Callisto 4 Callisto 1 – základy, křivky, tvary, výběr.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování jednoduchého technického výkresu.
ProgeCAD Základy kreslení.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_383_Malování AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
ProgeCAD Základy kreslení.
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 6– TVARY V PREZENTACI. Název školy:
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
Informační a komunikační technologie
Tvorba vlastní pohlednice
Aplikace Malování (práce s obrázkem, změna tvaru, otáčení obrázku, výběr libovolného tvaru, gumování, kopírování)
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
(nabídka kreslících nástrojů)
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Autor výukového materiálu:
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
SVG vektorová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Analytická geometrie kvadratických útvarů
Transkript prezentace:

MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další

JAK OTEVŘÍT MALOVÁNÍ? STARTS Všechny programy malování příslušenství další

Program malování další

Co vše můžeš použít: další

Guma guma Zde další

Plechovka Plechovkou vybarvíš větší část plochy např.: další

Lupa další

Tužka další

Štětec další

Sprej zde si zvol jak tlustou čáru chceš další

Úsečka další

Křivka další

Obdelník další

Mnohoúhelnik další

Elipsa další

Zaoblený obdelník další

Kapátko Když klikneš kapátkem na nějakou barvu kterou máš na obrázku namíchá se ti ta stejná barva další

Text další

Útvary vložení libovolného tvaru zde si můžeš zvolit zda se obrázek bude překrývat nebo ne další

Barvy zde si můžeš vždy zvolit barvu další

1.MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI 14.Mnohoúhelník 15.Elipsa 2.Jak otevřít program malování? 16.Zaoblený obdelník 3.Program malování 17.Kapátko 4.CO VŠE MŮŽEŠ POUŽÍT: 18.text 5.Guma 19.Útvary 6.Plechovka 20.Barvy 7.Lupa 8.Tužka 22.KONEC 9.Štětec 10.Sprej 11.Úsečka 12.Křivka další 13.Obdelník

KONEC