MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvoj péče o osoby s duševním onemocněním na území Karlovarského kraje Obsah projektu MUDr. Jan Stuchlík Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví.
Advertisements

Interkulturní komunikace - angličtina jako lingua franca (společný jazyk) v interní komunikaci Marcel Pikhart Institut interní komunikace Praha, 21/2/2013.
Závěrečná zpráva projektu Stanislav Filipčík Asistent projektového manažera © 2010 IBA CZ, s.r.o.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
MAS Lužnice, o.s. Příprava strategie MAS Lužnice na období
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Facility management ČSN EN
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Projekt „Zvyšování projektové absorpční kapacity Jihomoravského kraje“ realizovaný v rámci opatření 3.3. Společného regionálního operačního programu Konference.
Marketingový mix 4 P.
Univerzální přípojka koncepce a realita Miroslav 30.březen 2004.
Firemní kultura - změna motivační strategie
IVIG 2005 Informační vzdělávání a informační gramotnost v teorii a praxi vzdělávacích institucí Projekt online systému podpory informačního vzděláván v.
Lenka Míkovcová10. března Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Lenka Míkovcová.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
MARKETINGOVÝ MIX.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Hospodářská politika a zaměstnavatelské vztahy“ ve složení: Ing.
Komponent 3 Situační analýza 3.1 Komunikační strategie 3.2 Zlepšování přístupnosti a obsahu informací na Internetu 3.3 Model vzdělávání Podpůrné dokumenty.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
lenové NSZM ČR: Členové Služby pro členy NSZM ČR  Semináře a školení pro koordinátory PZM a MA21 Boskovice, říjen 2004 Chrudim, červenec 2004.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
Implementácia Inspire v ČR Jiří Hradec. INSPIRE v ČR  Gestor transpozice: MŽP, pověřena CENIA  Spolupracuje:Ministerstvo informatiky (vnitra)  Vize.
Barbora Vacátková, Klastry a Enterprise Europe Network ČR European Commission Enterprise and Industry.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Ekonomický rozvoj měst a regionů Projekty CityRegio a CityRegio II Seminář „Zapojení ČR do Nadnárodní spolupráce a zhodnocení programu Interreg IIIB CADSES“
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Činnost komise IVIG v roce 2003 CPVŠ 2003, Hradec Králové, Ludmila Tichá
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Interaktivní personální portál
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Návrh koncepce a implementace CSR Česká zemědělská univerzita Jan Burian - ČZU Lucie Ceplová - ČZU Tereza Dohnalová - UK Kateřina Klimentová - ČZU Tereza.
Zdraví 2020 – Národní strategie ochrany a podpory zdraví a prevence nemocí MUDr. Vladimír Valenta, Ph.D. Hlavní hygienik ČR a náměstek ministra pro ochranu.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
 červenec 2014 – vláda schválila návrhy operačních programů a programy byly odeslány Evropské komisi = začátek tzv. formálního vyjednávání.  říjen 2014.
DEPARTMENT OF HR MANAGEMENT UNIVERSITY OF ECONOMICS, PRAGUE | W. CHURCHILL Sq. 4 | Prague 3 | kp.vse.cz CSR jako součást výuky personálního managementu.
Hodnocení kvality vzdělávání v Libereckém kraji Informace o průběhu projektu Ing. Petr Rychlovský.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Vyhlášené výzvy operačních programů pro kraj a jeho příspěvkové organizace.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Zaměstnanci v podniku 1 Hradec Králové Datum CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Název školy: SŠEP Studénka. o. p. s. Autor: Ing. Libor Jedlička Název: VY_32_INOVACE_01_1.1_1.1.1 Téma: Podstata marketingu a internetu Datum ověření:
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Seminář pro poskytovatele Návrh vzdělávacích aktivit 2017 „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference.
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Společenská odpovědnost a školy
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Tvorba marketingového mixu
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Obsah projektu MUDr. Jan Stuchlík
Podnikatelské koncepce
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco

Countries 1414 Sales up 6.8% People 472,000 Sales area 94m sq ft Group sales £62.5bn

Sortiment a kvalita Zdravý životní styl Charitativní aktivity Ekologické aktivity Interní komunikace Věrnostní program

Potřebujeme jeden univerzální lokální slogan

Globální vs. lokální komunikace

Strategie komunikace Vychází z globálních hodnot Tesco –Nikdo se nestará o zákazníky více, než my Pro všechny Inovace Dobrý soused –Chováme se k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám Tým Podpora Sdílení zkušeností

The Tesco Way Jednotná koncepce komunikace pro všechny Tesco země

Globální komunikace –Koordinována z UK –Lokální pohled Lokální komunikace –Vzniká v ČR v souladu s globálním manuálem –Sdílení zkušeností v rámci Skupiny Tesco Podklad pro globální komunikaci Synergie globální a lokální komunikace

Globální komunikace Hospodářské výsledky –Globální tisková zpráva Výsledky za Skupinu a jednotlivé trhy –Lokální tisková zpráva o úspěchu Tesco na daném trhu Nové zboží a služby, obchody, zaměstnanost

Lokální komunikace Seminář pro lokální dodavatele –Vzdělávání lokálních dodavatelů v oblasti zajištění kvality produkce a podpory prodeje –Vznikl v Polsku –Dobrý soused Více než 600 dodavatelů –240 mediálních výstupů –Sdílení projektu v rámci Skupiny Videokonference, web –Nyní se zavádí v rámci celé Skupiny Tesco

Otázky? Děkuji za pozornost