MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco
Countries 1414 Sales up 6.8% People 472,000 Sales area 94m sq ft Group sales £62.5bn
Sortiment a kvalita Zdravý životní styl Charitativní aktivity Ekologické aktivity Interní komunikace Věrnostní program
Potřebujeme jeden univerzální lokální slogan
Globální vs. lokální komunikace
Strategie komunikace Vychází z globálních hodnot Tesco –Nikdo se nestará o zákazníky více, než my Pro všechny Inovace Dobrý soused –Chováme se k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám Tým Podpora Sdílení zkušeností
The Tesco Way Jednotná koncepce komunikace pro všechny Tesco země
Globální komunikace –Koordinována z UK –Lokální pohled Lokální komunikace –Vzniká v ČR v souladu s globálním manuálem –Sdílení zkušeností v rámci Skupiny Tesco Podklad pro globální komunikaci Synergie globální a lokální komunikace
Globální komunikace Hospodářské výsledky –Globální tisková zpráva Výsledky za Skupinu a jednotlivé trhy –Lokální tisková zpráva o úspěchu Tesco na daném trhu Nové zboží a služby, obchody, zaměstnanost
Lokální komunikace Seminář pro lokální dodavatele –Vzdělávání lokálních dodavatelů v oblasti zajištění kvality produkce a podpory prodeje –Vznikl v Polsku –Dobrý soused Více než 600 dodavatelů –240 mediálních výstupů –Sdílení projektu v rámci Skupiny Videokonference, web –Nyní se zavádí v rámci celé Skupiny Tesco
Otázky? Děkuji za pozornost