Budoucnost retailu?. Žijeme v zajetí vlastního světa …

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Farmářské trhy v Praze a jejich zákazníci
Advertisements

Na co bychom měli myslet při každém nákupu, chceme-li být šetrní k životnímu prostředí… Je tohle opravdu to hlavní? ? Uděláme si malý kvíz… (klikni)
C) Engelovy křivky.
ŽIJEME V DIGITÁLNÍ DOBĚ. SVĚT KOLEM NÁS SE MĚNÍ … MĚNÍ SE NAŠI PŘÁTELÉ? MĚNÍME SE MY? ? ŽIJEME V DIGITÁLNÍ DOBĚ.
Trh a jeho zákonitosti.
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Poptávka na trhu zboží a služeb
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Celostátní konference k základním cílům programu strany LEV 21 v Evropském parlamentu Ochrana spotřebitele a pracovního trhu agenda LEV 21 v Evropském.
PaedDr.Pavla Kelnarová ZŠ Valašská Bystřice
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
Ekonomie, trh Uč. Str Ekonomie Ekonomie je věda, která zkoumá podstatu a fungování hospodářských vztahů.
Základy marketingu šestá přednáška
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_15_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_196.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
P6 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA Chování zákazníka na spotřebitelském trhu zahrnuje poznání: Které hlavní faktory ovlivňují chování spotřebitele? Jakými pravidly se.
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
TRH. Definice: -je místo střetu nabídky a poptávky. Směňují se zde výrobky a služby. Prostředkem směny jsou peníze.
Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers. Žijeme v zajetí vlastního světa …
Trendy v ICT Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Poptávka na trhu výrobků a služeb  Poptávka.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
BIOPOTRAVINY.
NEDOKONALÁ KONKURENCE
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Poptávka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Poptávka na trhu zboží a služeb Ing. Vojtěch Jindra
Nákupní chování spotřebitele
Trendy ve spotřebě potravin v České republice
Mezinárodní obchod a pohyb kapitálu
Konference nejen o Retailu Shopping center Garden City Automobile center Suburban Center Festival Marketplace Entertainment place.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Tak tedy za kolik Prodej jablek.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Poptávka a poptávané množství
CENA Tak tedy za kolik FINANČNÍ GRAMOTNOST. CENA CENA je hodnota zboží nebo služby většinou je vyjádřena peněžní částkou, kterou je potřeba při získání.
Životní úroveň obyvatel v České republice
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
A) Determinanty poptávky po produktech a službách
Ing. Dagmar Palatová Poptávka Ing. Dagmar Palatová
Nákupní rozhodování.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Základní podnikatelské koncepce 1. Výrobní podnikatelská koncepce „čím levnější výrobek, tím lépe se prodá“ představitelé: Henry Ford v USA.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
„Ekomóda“: projev zmasovění nebo individualizace?.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Jedna z rolí, kterou člověk v životě splňuje – ROLE KONZUMENTA – na základě toho se očekává SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ. - základem spotřebního chování – ROZHODOVÁNÍ.
Změny devizového kurzu ČNB a vývoj mezd doc. Ing. Jaruše Krauseová, CSc.
Ochrana spotřebitele - Prof. Dr. univ. Arsène Verny, M.E.S.
České Budějovice, červen 2016
BIO – výzkumná zpráva listopad 2008.
Kvalitou a cenou Čím se u Essens lišíme? REGISTRACE JE ZCELA ZDARMA
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
2. Křivka poptávky a Engelova křivka
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
1 Název školy Číslo projektu Název materiálu Autor Tematická oblast
Vratislav Janda ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé ČR
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Budoucnost retailu?

Žijeme v zajetí vlastního světa …

Nakupujete na internetu? V roce 2012 se tržby zvedly o 19% Nakupujete u Vietnamců? V roce % spotřebitelů nakupovalo u Vietnamských obchodníků

Nakupujete značky Čím více člověk vydělává, tím dále od ČR nakupuje Fenomén zahraničních nákupů

rostlinných druhů jedlých rostlinných druhů 150 se doopravdy konzumuje 20 se významně zemědělsky zušlechťuje

Menší výživová hodnota Nutné zvyšovat množství

Méně kvalitní zboží je nutné nakupovat častěji A co štěstí?

Dlouhověkost Německo - $ 500,07 Itálie - $ 260,11 Mali -$ 26,39Guatemala - $ 75,70 Týdenní spotřeba rodiny

Počet druhů potravy Dlouhověcí lidé – 150 druhů Evropan - 20

Spotřebitel, který tlačí na cenu..ale často si koupí ledacos předraženého (na splátky) Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce

Uvědomělý spotřebitel Zaměňuje: BIO, český výrobek, šetrný k životnímu prostředí Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce

Alternativy konzumu Nové marketingové směry

Alternativy konzumu recyklování a víc (výhonek) tlak na národní původ (sociální odpovědnost) otevřenost jako protipól reklamě ekologie (potraviny, oblečení, dovolené) reference (plánované zastarávaní) neplýtvám (nenakupuji…) opravuji

Jaké jsou trendy v ČR? Cena Tlak na národní původ kombinovaný s BIO Dobré reference

Kde jsou moji spotřebitelé? Kolik jim je? Jaké mají preference?

Loňské ozvěny

Děkuji za pozornost a těším se na RetailCon 2015