1 Počáteční tutoriál 4. semestru 9. 9. 2004 Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2013/2014. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Počítačové praktikum Úvod do předmětu
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Úvodní slovo děkana – prof. Kleibl 2. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika.
Diplomový seminář úvodní přednáška
Úvod do managementu 1. seminář
LETNÍ ŠKOLA PRO KOMBINOVANOU FORMU OBORU SHV ZÁKLADNÍ INFORMACE O STUDIJNÍCH POVINNOSTECH SO 20. ZÁŘÍ
Pokyny pro vypracování maturitní práce
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Příprava zapisovatelů na SZZ
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Úvod do managementu 1. seminář
1 Příprava distanční formy magisterského navazujícího studijního programu FPH VŠE v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci.
Účetní systémy na PC (MPF_USPC) 1. TÝDEN (25. – )
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Přijímací řízení 2004 – elektronické přihlášky Přijímací.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
Úvodní soustředění prezenční formy magisterského navazujícího studia
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Úvodní soustředění bakalářského studia Lucie Dušková tajemnice pro studentské záležitosti.
1 Dva roky distančního studia na FPH VŠE v Praze – zkušenosti a náměty doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci Fakulta podnikohospodářská.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 2. Akreditace vedlejší specializace Firma a média.
Zápisy bakalářského studia
Setkání učitelů a zaměstnanců Fakulty podnikohospodářské Novinky v zimním semestru akademického roku 2005/
Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Pedagogické kolegium Program 1. Výsledky ankety za ZS 2003/04 při registracích 2. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 3. Předměty.
1 Průběžný tutoriál 8. – Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
1 Využití LMS eDoceo v distanční formě navazujícího magisterského studia Podniková ekonomika a management Ing. Blanka Volkmerová doc. Ing. Tomáš Kubálek,
Metodologie bakalářské a diplomové práce
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou rajské budovy Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 2. Akreditace.
Závěrečný tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 3. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Počáteční tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Důležité aplikace v IS MU semestr 2011/2012. Struktura a plán semestru 8 hodin 8 hodin 2x2h (6h) 2x2h (6h) 1x80min(2h) 1x80min(2h) 1. Úvod, organizace.
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
ZÁPIS do STUDIA na FF UP Olomouc 1. ročník
Diplomový seminář úvodní přednáška 11. května 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy 20.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 6. ledna 2016.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
INFORMACE PRO STUDENTY 1. ročníku bakalářského studia v kombinované formě na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně v ak. roce 2008/2009.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – III.část.
PEF ČZU v Praze & ICT Ing. Jiří Mach. Zdroje – Obecné informace pro veřejnost hroch.czu.cz (IS Studium) – Systém pro evidenci studia moodle.czu.cz.
Diplomový seminář úvodní přednáška
Zápis do studia na FF UHK
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
Důležité aplikace v IS MU
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
Zápis do 1. ročníku BSP kombinované studium
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
závěrečné práce/BP/DP
Zápis do 1. ročníku bakalářský program - Strojírenství
Transkript prezentace:

1 Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci

2 Program 1. Prezence 2. Aktualizace kontaktů 3. Doplňující konzultační hodiny učitelů 4. Harmonogram semestru 5. Studijní plán 6. Rozvrh hodin tutoriálu 7. Diplomová práce a státní zkoušky 8. Studijní pomůcky 9. Shrnutí studijních povinností 10. Anketa

3 Aktualizace kontaktů Ve vlastním zájmu každý student povinen aktualizovat osobní údaje ve Studentském klubu: – – Studentský klub – xnovj01, heslo: dle sítě Novell – Změnit vlastní detaily – Povinná data (červená část)

4 Heslo Novell Uživatelské jméno a heslo, vygenerované počítačem, (tzv. identifikační heslo) zjistí student v suterénu nebo 1. patře nebo 2. patře staré budovy na Žižkově u služby počítačových učeben – po protažení identifikační karty u příslušného počítače u služby, – ve výjimečných případech na základě indexu či občanského průkazu služba xname a heslo vyhledá. Otevírací doba počítačových učeben v době výuky prezenčního studia, v níž je služba přítomna: – po - pá (1. a 2. patro) – po - pá (studovny v suterénu) – so (1. patro) Telefonní spojení (pro informace o přítomnosti, nikoliv pro sdělení xname či hesla): – suterén (stará budova 017): – 1. patro: – 2. patro: Původní identifikační heslo lze měnit jen na počítačích VŠE.

5 Doplňující konzultační hodiny učitelů Standardní konzultační hodiny jsou zveřejněny na adrese: V rámci doplňujících konzultačních hodin má učitel distančního studia povinnost vypisovat 30 minut za každých 5 zapsaných studentů, nejméně však 60 minut. V této době je dostupný distančním studentům pro konzultace na zveřejněném mobilním telefonu (či v některých případech na pevné lince). Doplňující konzultační hodiny nejsou vypisovány o prázdninách. Doplňující konzultační hodiny jsou zveřejněny na adrese – – Studentský klub – xnovj01, heslo: dle sítě Novell – Adresář učitelů

6 Harmonogram semestru do podávání žádostí o podmíněný zápis do zimního semestru – vydávání zápisových listů a zápisy do semestru – průběžný tutoriál termín pro odevzdání diplomových prací pro studenty hlásící se k obhajobě konané v lednu a únoru – závěrečný tutoriál – období, v němž je možné v zimním semestru skládat zkoušky a zápočty – počítačové registrace předmětů na letní semestr – státní zkoušky z hlavní specializace – počítačové zápisy předmětů na letní semestr – počáteční tutoriál

7 Studijní plán cP6MIE403MAE405 hP18MG_430PE_443PM_400PM_428P__421 cEXA4DEM414EKO415IT_323 cJA22MG_301PM_605PM_607PSP602RUJ107 hV22MG_416P__523PE_471PM_523 cVV hV LOG544MG_411MG_412MG_451MG_480MIE202MIE412MIE505 MIE901PE_202PE_214PE_401PE_412PE_415PE_419PE_420 PE_433PE_457PE_464PE_478PM_206PM_215PM_307PM_310 PM_351PM_352PM_353PM_436PM_439PM_466PM_476PM_525 PSP408P__516 VS18PE_481PE_482PE_483PE_484PE_485PE_486PE_487 PM_491PM_492PM_493PM_528PM_529PM_530 FU_311PM_203PM_208PM_304PM_305PM_461PM_507PM_526 P__304P__405P__407P__415P__419P__420P__429P__452 P__527

8 Rozvrh hodin tutoriálu SB 309SB 310SB 213SB setkání s proděkanem (SB 309) (PM_352)MG_411PM_307PE_ (PM_352)P__516PM_206PE_ PM_523MG_416P__523PE_ P__ PM_492P__420PM_507PE_ PM_528P__429PM_507PE_ PM_528P__452PM_203PE_ PM_530P__527PM_526PE_486

9 Diplomová práce 3. semestr: výběr tématu diplomové práce, zadání diplomové práce 4. semestr: diplomový seminář (2 kredity ve skupině hV2) – MG_416 Diplomový seminář (marketing, psychologie a sociologie) – P__523 Diplomový seminář (personalistika) – PE_471 Diplomový seminář (podniková ekonomika, logistika, mikroekonomie) – PM_523 Diplomový seminář (management) 5. semestr: tvorba diplomové práce 6. semestr: obhajoba diplomové práce

10 Pokyny k diplomové práci – 1 Témata diplomových prácí – nabízená: Tutoriály a učitelé/Diplomová práce/Témata – vlastní Struktura diplomové práce – Titulní list – Prohlášení o samostatném vypracování diplomové práce – Obsah – uvedení stránky kapitol a subkapitol – Úvod (o rozsahu 2 – 3 strany) – Teoreticko-metodologická část práce (o rozsahu 15 – 20 stran) – Analytická (praktická) část práce (o rozsahu 45 – 60 stran) – Závěr (o rozsahu 2 – 3 strany) – Seznam literatury a pramenů – Přílohy, obrázky a grafy, tabulky apod. Úprava diplomové práce – SYNEK, M. a kol.: Jak psát diplomové a jiné písemné práce. Praha, VŠE ISBN –

11 Pokyny k diplomové práci – 2 Odevzdání diplomové práce – licenční ujednání – záznam pro knihovnu – pro obhajoby v září 2004: do , – pro obhajoby na přelomu ledna a února 2005: do , – pro obhajoby v červnu 2005: do , – pro obhajoby v září 2005: do Posudek – vedoucí diplomové práce a oponent Obhajoba – termíny na přelomu ledna a února, v červnu a v září Zvláštní situace – oddělení od státní zkoušky – zpracování v rámci vedlejší specializace

12 Státní zkoušky ekonomie – termíny: – zápis: – okruhy se od mění: okruhy okruhy vedlejší specializace hlavní specializace 1. Podniková ekonomika a marketing PE_443 Podniková ekonomika 3 (Manažerská ekonomika) MG_430 Marketing 3 (Chování spotřebitele a výzkum trhu) 2. Management PM_400 Management 2 PM_428 Management 3 - Manažerské rozhodování

13 Studijní pomůcky Přechod od systému Zoner k systému eDoceo v Zoneru jen několik předmětů on-line verze – – v provozu od off-line verze – CD – neobsahuje testy, které je nutné vyplnit on-line – spuštění nabídky předmětů Zoner pravým tlačítkem myši na ikonu jednotky CD návod – – eLearning – LMS (eDoceo)

14 Shrnutí studijních povinností možnost přerušit až na 4 semestry, celková doba přerušení nesmí přesáhnout 6 semestrů omluvené uznané >=24 >=10 standardní délka: 2 roky, maximálně: 3 roky Student si každý semestr musí vyzvednout zápisový list. červený diplom: prospěch do 1,5 bez známek 3, 4, bez nezapočteno, délka studia maximálně 3 roky, státní zkoušky s celkovým hodnocením výborně účast na tutoriálechregistrace a zápisy

15 Poplatky za delší studium studium delší než 3 roky do doby studia se započítávají předchozí studia a dny v semestru před přerušením studia možné sledovat na (limitní datum, aktualizace ve stanovených termínech) písemné upozornění tutorky před termínem zahájení placení poplatků

16 Anketa – kde – – Tutoriály a učitelé – Anketa k organizaci studia k předmětům