PROJEKT přechod od myšlenky k činu, který se uskutečňuje na žákovu zodpovědnost a má zcela konkrétní výstup =

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Advertisements

TECHNICKÁ DOKUMENTACE
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Projekt Kreativní města Future City Game Snímek 2 „Rozvoj města stojí na pomezí řádu a chaosu. Nemá žádný počátek ani konec. Rozvoj města je.
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
Kooperativní učení a rozvoj prosociálnosti Kooperativní výuka nerovná se skupinová práce.
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Autor  Autorkou knih o Harrym Potterovy je britská spisovatelka Joanne Kathleen Rowlingová.  Narozená v Yate v roce  Je dvanáctou nejbohohatší.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Kurz pro lektory 19. a Mgr. Pavel Motyčka.
SOCIÁLNÍ DOPADY FINANČNÍ NEGRAMOTNOSTI U HANDICAPOVANÝCH OBČANŮ Mgr. Olga Rosenbergerová předsedkyně Asociace TRIGON místopředsedkyně pro projekty a fondy.
PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ
Zdravá škola.
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: únor 2013 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PŘIPRAVA JEDNOCHUCHÝCH POKRMŮ 8. třída.
Kurz pro lektory 19. a Mgr. Pavel Motyčka.
MATICE ODPOVĚDNOSTI Matice odpovědnosti představuje jasné a konkrétní vymezení kompetencí osob z týmu za konkrétní projektové činnosti (úkoly), např. koordinaci.
ICV VUT v BRNĚ Synergie Modul „Informačně poradenské služby“ Životopis (CV) a Assessment centrum Magda Šustrová, Jiří Černý.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Praktikum k didaktice IVZ 2 jaro 2011 Projektová výuka nebo Integrovaná tématická výuka.
Praktikum k didaktice IVZ 2 jaro 2011 Projektová výuka nebo Integrovaná tématická výuka.
ANGAŽOVANÉ UČENÍ Hana Horká.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Snape ve svém kabinetu od Patrounus 13/06. Rozhovor s profesorkou Prýtovou 1.Já je vaše nejoblíbenější kouzelná bylina? Asi bych měla říct madragoru,
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Koulová, Staufčíková „ Projekt je podnik žáka, činnost, za kterou převzal žák plně odpovědnost“.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Žákovský parlament. Charakteristika Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením školy, školou a obcí Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením.
Vnitřní činitelé výuky: Žák jako učící se osobnost
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Mgr. Kateřina Lojdová  odlišná organizační forma od hromadného vyučování  záměrně vytváří takové didaktické situace, v nichž žáci.
Mgr. Kateřina Lojdová - nejčastější organizační forma výuky - učitel souběžně a přímo vyučuje větší skupinu žáků (třídu, skupinu,
ORGANIZAČNÍ FORMY VÝUKY
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Didaktické metody Androdidaktika.
TVORBA VÝUKOVÝCH PROGRAMŮ PRO PROJEKTOVÉ VYUČOVÁNÍ
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U Náboženství a církve 2.
Projektová výuka. Historie projektové výuky První známky – 17. a 18. století – Itálie a Francie – součást závěrečných zkoušek 18. a 19. století - Killpatrick.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2014/2015.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ
Osobnost člověka SPOLEČENSKÁ VÝCHOVA 3
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
Základní škola, Znojmo, náměstí Republiky 9
Organizační formy výuky
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ A/ B/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
VY_32_INOVACE_SA4A_5 DUM 5. „dívka uživatelka služby-dramatizace “
Sociální šetření versus etický kodex sociálního pracovníka
Didaktické metody Androdidaktika.
Současné pojetí školní TV Zážitková pedagogika
Otázka za 100 bodů Jak se jmenuje hlavní postava knihy Harry Potter? Harry Potter.
Práce se selhávajícím žákem
VIKBA32 Informační vzdělávání
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

PROJEKT přechod od myšlenky k činu, který se uskutečňuje na žákovu zodpovědnost a má zcela konkrétní výstup =

PROJEKT = specifický typ učebního úkolu, který vyžaduje iniciativu, kreativitu, odpovědnost, organizační dovednosti žáků

PRINCIPY PROJEKTU  respektování potřeb žáka  ohled na aktuální životní situaci žáka  interdisciplinarita  samostatnost organizace žáka  orientace na produkt  skupinová realizace  společenská relevantnost

UČITEL =konzultant =manažer =koordinátor

ŽÁK =aktivní účastník =samostatně pracující osoba =člen skupiny

AKTIVIZAČNÍROLEPROJEKTŮ spočívá v …

 realizaci potřeb a zájmů žáků  samostatnosti žáků  motivaci  změně rolí ve vyučování  orientaci na prezentaci výsledků

 týmové spolupráci  aktualizaci školních podnětů  interdisciplinaritě  společenské relevantnosti  změně pojetí školy

KNIHALEKTVARŮ

KNIHA LEKTVARŮ Harry Potter a jeho spolužáci dostali od svého učitele Snapea recepty lektvarů. To by ale nebyl profesor Snape, aby jeho úkol byl tak jednoduchý. Jelikož ví, že žáci mají problémy s počítáním, dal jim recepty, které však musí upravit. Na příští hodinu mají přinést knihu lektvarů vytvořenou bez čar a kouzel podle zadání. Hermioně úkol nedělá problémy, ale Harry a Ron si nevědí rady. Pomůžete jim? Tady je zadání od profesora Snapea. POZOR! Žádný z lektvarů nezkoušejte sami připravovat. To mohou pouze čarodějové!!!!

Uzdravovací lektvar Ředitel Brumbál Tě požádal, abys připravil lektvar pro Tvé nemocné spolužáky. Recept však má pouze pro 45 osob. (45 osob) 9 315magických gramůbradavic z ropuch (68 osob) ……..magických gramů