postup výroby dřevěných schodů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název operačního programu:
postup výroby dřevěných schodů
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Název operačního programu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
schodišťový stupeň schodišťové rameno
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Bc. Jiří Čihák. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Technologie hodina číslo SŠ Oselce Projekt SŠ Oselce: Modernizace výuky odborných předmětů s využitím ICT Obor vzdělávání: H/01 Truhlář Předmět:
postup výroby dřevěných schodů
postup výroby dřevěných schodů
postup výroby dřevěných schodů
Název operačního programu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Název operačního programu:
Názvosloví Schodišťový prostor – prostor v němž bude umístěno schodiště. Schodišťové rameno – konstrukce, která má min. 3 stupně a spojuje různé výškové.
Schodiště v RD.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Střední odborné učiliště stavební, odborné učiliště a učiliště
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
postup výroby dřevěných schodů
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
postup výroby dřevěných schodů
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Terénní a železobetonové schodiště STA30
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
postup výroby dřevěných schodů
Dřevěná schodiště Umožňují spojení různých výškových úrovní. Jsou lehké, teplé a z hlediska stavebních nákladů levné, mají pěkný vzhled a často zabírají.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Zakreslování schodišť
Pozemní stavitelství II
SCHODIŠTĚ. Kce sloužící ke spojení různých výškových úrovní Za schodiště lze považovat min.3 výškové stupně Od 3 stupňů by mělo být zábradlí Schodišťové.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo DUMO7.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Schodiště – postup zakreslování
Tato prezentace byla vytvořena
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Transkript prezentace:

postup výroby dřevěných schodů Projekt SŠ Oselce: Modernizace výuky odborných předmětů s využitím ICT Obor vzdělávání: 33-56-H/01 Truhlář Předmět: Technologie – 3. ročník Téma: Stavebně truhlářské výrobky postup výroby dřevěných schodů Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Výstupní čára Je myšlená čára, která udává obvyklou cestu uživatelů schodiště. Kreslí se do půdorysu schodiště. Začíná na nástupním stupni kroužkem a končí na ukončujícím stupni šipkou.

Podesta Je rovná plocha na konci nebo na začátku schodišťového ramene. Je hlavní patrová nebo vedlejší mezi patrová. Zrcadlo Se nazývá volný prostor obklopený schodišťovými rameny a podestou.

Podesta

Podesta Pokud mají být podesty větší než hodnoty získané podle obou pravidel, musí zvětšení činit celočíselný násobek vypočítaných minimálních délek podest.

Zábradlí Je svislá ochranná konstrukce k zajištění volné strany schodišťových ramen a podest. Jeli schodiště oboustranně obezděno,musí být alespoň na jedné straně madlo osazené do zdi.

Rozměry a pojmy Stupnice se při udávání rozměrů opisují myšleným pravoúhelníkem, který přiléhá k přední hraně stupně, vztažené k montážní poloze. Rozměry pravoúhelníku tvoří šířku a délku stupně

Rozměry a pojmy

Rozměry a pojmy Stupnice Podstupnice Nástupní stupeň Ukončující stupeň Šířka stupně Stoupání

Rozměry a pojmy

Rozměry a pojmy Stupnice Podstupnice Je vrchní vodorovná část stupně s nášlapnou plochou. Podstupnice Je svislá část spojující stupně.

Rozměry a pojmy Nástupní stupeň Ukončující stupeň Je první stupeň schodišťového ramene. Ukončující stupeň Je poslední stupeň schodišťového ramene, většinou také část ukončující podesty.

Rozměry a pojmy Šířka stupně Stoupání Je v půdorysu viditelná šířka stupnice Stoupání Je vzdálenost od stupnice ke stupnici

Děkuji za pozornost

Projekt SŠ Oselce: Modernizace výuky odborných předmětů s využitím ICT Seznam použité literatury: Nutsch, W. a kolektiv: Příručka pro truhláře, Sobotáles, 1999 Křupalová: Technologie pro 1. ročník SOU učebních oborů zpracování dřeva, Sobotáles, 2000 Křupalová: Technologie pro 2. ročník SOU oboru truhlář pro výrobu nábytku, Sobotáles, 2002 Křupalová: Technologie pro 3. ročník SOU učebních oboru truhlář, Sobotáles, 2003 Panáčková, Pánáček: Technologie obrábění dřeva, Sobotáles, 1998 Blanc, G.: Dřevo od A do Z, Rebo, 2006 Ing. Wolfgang Nutsch, Prof.Dr.Ing. Walter Ehrmann: Dřevěná schodiště, Sobotáles, 2002 Odborné časopisy: Truhlářské listy Stolařský magazín Propagační materiály: Letáky a prospekty Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Projekt SŠ Oselce: Modernizace výuky odborných předmětů s využitím ICT Na prezentaci spolupracovali: žáci oborů vzdělávání 82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva – práce truhlářské 33-56-H/01 Truhlář učitelé odborných předmětů a odborného výcviku (tým projektu) Milan Sluka Bc. Václav Pihera Bc. Václav Jakubčík Luboš Makrlík Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky