EU ICT2/1/1/6 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Jak roztočit větrník – Práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Advertisements

Krmítko z kartonu od mléka
PČ_007_Práce z přírodnin – vánoční svícen Autor: Mgr. Helena Uhříková
EU ICT2/1/1/9 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník  Téma: V zimním lese – práce s papírem, práce ve skupině  Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální.
LETÍCÍ ČÁP.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
EU ICT2/1/1/17 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Tulipány - Samostatná práce, kreativní  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/7 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Vánoční výrobky třídy 8.B ..
EU ICT2/1/1/4 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma: Modrovous – Práce ve skupinkách, práce s přírodninami, práce se dřevem  Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/13 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Jarní taneček - samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Obrázek s motýly Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – KOUZLA SE VZDUCHEM
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – VYUŽÍVÁNÍ TLAKU
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
EU ICT2/1/1/20 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Růžičky z bonbonů samostatná práce, práce s papírem, kreativní práce Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/16 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Na louce - motýlci a husy samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální.
Výrobek - kytara Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Stojánek na tužky – tři prasátka
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
EU ICT2/1/1/18 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Kopretiny samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Anděl Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Rozkvetlá louka - květinový šlahoun samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Strašidelné okno.
Registrační číslo CZ.1.07/1.400/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Podzimní věnec.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky Řepníky 34, Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/35 Název materiálu:Závěsné stromečky Autor:Monika Bezdíčková.
Sněhuláci z papírových koleček
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Zvířátka z kolíčků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
EU ICT2/1/1/12 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Hlavičky z jarní travičky - samostatná práce, kreativní Průřezová témata: enviromentální výchova,
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Pracovní činnosti v ročníku. Ovocná dekorace - vozík Autorem materiálu a všech jeho.
EU ICT2/1/1/19 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Textilní koláž - práce ve skupině, práce s textilem Průřezová témata: enviromentální výchova,
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Náhrdelník Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Vánoční stromeček Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Veselý klaun Metoda quilling Doporučený věk 5 let a více.
Krmítko z kartonu od mléka
Korálky Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
PČ_010_Práce s papírem – baňka na stromeček
PČ_008_Práce z přírodnin – ježek
Loutka z papírové ruličky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Luňáčková. Dostupné z Metodického portálu
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
CO UMÍ VÍTR? Výroba větrníku. ROZTOČÍ VĚTRNOU ELEKTRÁRNU A VYROBÍ ELEKTŘINU 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY__III/2__INOVACE__198 Pracovní činnosti Ubrousková technika 1.
Náramek Shamballa Praktické činnosti
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Velikonoční ovečka VY_32_Inovace_04MD-2
Náramek Shamballa Praktické činnosti
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY__III/2__INOVACE__196 Pracovní činnosti Stromeček z korálků.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Transkript prezentace:

EU ICT2/1/1/6 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Jak roztočit větrník – Práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova, osobnostní a sociální výchova Mezipředmětové vztahy:český jazyk - čtení

JAK ROZTOČIT VĚTRNÍK Práce samostatná, práce s papírem Viz. Příloha magazínu Rodinka (

Pomůcky: 2 korálky Kolečka (kytičky z pěnové hmoty nebo ze čtvrtky) Vázací drát Kleště Tyčka Nůžky Lepidlo (tavná pistole) Silná jehla

Postup: 1. Rozstřihneme po úhlopříčce od rohu až ke značce. Máme 8 špiček. (Na obrázku jsou přerušované čáry tam, kde je třeba stříhat, v místě teček přilepit konce do středu a propíchnout). Střed větrníku potřeme lepidlem a přilepíme vždy polovinu rohu – lopatky (na obrázku tečky). Necháme zaschnout. (Z lehkých papírů se dají větrníky vyrobit i bez lepení, ale u pevnějších materiálů je nebezpečí, že se větrník nebude točit, jak budou drhnout otevírající se listy).

2. Silnou jehlou propíchneme střed větrníku.

3. Z vázacího drátu si odstřihneme asi 15 cm, do středu navlékneme korálek, drát ohneme konci k sobě a za korálkem párkrát zatočíme. Na drát navlékneme kolečko z pěnové hmoty ( čtvrtky), větrník (lepenými lopatkami ke kolečku z pěnové hmoty), zase korálek. Za korálek dáme tyčku a drátek za ní stočíme a ohneme okolo tyčky. Větrník musí mít na drátku vůli, bude-li příliš stažený, nebude mít prostor, aby se točil.

4. Korálek mezi větrníkem a tyčkou je důležitý, jinak bude větrník drhnout a neotočí se.