1 © AGIT AB MEDSOFT 2007 20-21.března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Advertisements

Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Komplexní řešení metropolitních sítí
Darja Gusak, Michal Jaroň.  Chudí tahají kýble s vodou, bohatí stavějí potrubí.
Vyškovský cerebrovaskulární den Stávající stav budovy neurologického oddělení I a II p.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Seminář ředitelů ZZ února III. pracovní seminář ředitelů nemocnic a zdravotnických zařízení Martin Zeman Masarykova nemocnice v Ústí nad Labem,
Systémový management a informační strategie
1 © AGIT AB Efektivní zdravotnictví v podmínkách Ústeckého kraje v Ústí n.L. Koncepce budování informačního systému v nemocnicích Ústeckého.
Rozhodčí soud pro zdravotnictví Externí přezkum nároků z veřejného zdravotního pojištění JUDr. Ondřej Dostál, Ph.D., LL.M. České zdravotnické fórum Centrum.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Mobilní elektronická podpora ZZSHMP.
Vývoj nemocničního informačního systému v CACHÉ
Školení správců II. Petr Pinkas Ing. Petr Folwarczný RNDr. Vít Ochozka.
Úvod do ESY Edita Marečková. Představení Exact Synergy Enterprise = ESY propojení jednotlivých oblastí podnikových IS „balík chytrých podnikových řešení“
DRMS Forum září 2009 GORDIC řešení datových schránek organizace Bc. Pavel Prchal Ing. Vladislav Korecký.
Urgentní příjem Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s.
1 PDIS Táborský Otakar Výhody systému nástroj pro ovlivňováni chování pacienta ISO, CEN, ČSN, HL7 rozvoj eHealth spolupráce se zdravotní.
Informační technologie pro české a slovenské zdravotnictví Integrační a komunikační centrum zdravotnických informací.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Přínosy projektu „Vybudování jádra a realizace systému vzdělávání pro Středisko informací a vzdělávání v elektronickém zdravotnictví“ CZ.2.17 /
PQS - P Ing. Petr Mašek ICZ a.s.. PQS –P (Performance, Quality, Strategy ) Nástupce systému PMS2000 Systém pro měření efektivity poskytované zdravotní.
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
Converged Communications Friday, April 10, 2015 Telekomunikační technologie jako nástroj pro optimalizaci chodu zdravotnického zařízení.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
CIS Cizinecký informační systém
Projekt INKO.
AMBULANCE – PODSTATNÁ ČÁST KLINIKY PRACOVNÍHO LÉKAŘSTVÍ
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Realizační tým ICZ duben 2005
1 © AGIT AB IT Projekt roku 2007 Systém objednávání pacientů přes Internet Martin Zeman, Jan Pejchal, Aleš Daniel Workshop „eHealth a veřejná správa –
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
Očkovací centra Avenier (nejsou jen pro cestovatele) Mirka Kohoutková Obchodní a marketingová manažerka Praha Avenier, a.s., Bidláky 20, 639.
Seminář IDS Martin Zemek. Obsah přednášky Obsah přednášky 1.Změny ve společnosti EM TEST 2.Nové funkce a inovace systémů 3.Standardizace –
1 © AGIT AB IT Projekt roku 2007 Zdravotnictví Ústeckého kraje on-line Lenka Jeřábková ČD - Telematika a.s. Martin Zeman, Jan Pejchal Krajská zdravotní,
Datové Centrum IKEM, ÚIK David Hačkajlo, Jana Hyánková, Daniela Němcová Datové Centrum IKEM, ÚIK Symposium InterSystems 2004, Praha.
Krajská zdravotní, a.s. Sociální péče 3316/12A, Ústí nad Labem IČ: společnost vedená Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka.
1 © AGIT AB Telemedicína Brno března 2008 v Brně Od bezfilmových nemocnic k bezfilmovému Ústeckému kraji Martin Zeman, Aleš Daniel, Jan Pejchal.
1 Budoucnost komunitních služeb v ČR Zuzana Jentschke Stőcklová náměstkyně ministryně pro sociální a rodinnou politiku.
1 © AGIT AB Výkonná a bezpečná komunikační infrastruktura pro aplikace Telemedicíny & eZdravotnictví/eHealth Martin Zeman (Krajská zdravotní, a.s.) Radek.
Software pro automatické rozpoznání řeči Biomedicínský výzkum s podporou evropských fondů Ústí nad Labem dubna 2010 Aleš Vychodil.
1 © AGIT AB Telemedicína Brno března 2007 v Brně Regionální PACS nemocnic Ústeckého kraje Martin Zeman, Aleš Daniel, Jan Pejchal.
15. prosince 2005Efektivní zdravotnictví v podmínkách Ústeckého kraje Regionální zdravotnický informační systém Martin Zeman.
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Podzimní škola WHO-HPH v ČR, 12.– , MZ ČR v Praze Fakultní nemocnice v Motole.
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Ošetřovatelská péče v pobytových zařízeních sociálních služeb MUDr. Tom Philipp, Ph.D., MBA náměstek pro zdravotní pojištění.
Akreditovaný e-learningový kurz Rovné příležitosti žen a mužů Ing. Petr Špindler, RENTEL a.s. Konference „Rovné příležitosti“ MV ČR, Praha,
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
POMÁHÁ MASkám PŘI STANDARDIZACI Setkání MAS ULK, Ústí nad Labem
„systém přes internet“. chtěli bychom prodejní systém různé lokality různé identifikační karty většinou pokladny možná někde objednávkový systém různí.
Služby pro elektronizaci CGM
eRecept – aktuální stav a plánovaný vývoj do
Táňa Křížová Krajský úřad Kraje Vysočina
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Reforma psychiatrické péče
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: logopedie 2007–2016
ANALOGOVÝ AUDIO-MULTIROOM SYSTÉM … a jeho ovládání po ethernetu – pokročilé funkce Martin Konečný LUXART, s.r.o.
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: radiologie a zobrazovací metody 2007–2016 NZIS REPORT č. K/19 (08/2017)
Katalog sociálních služeb Ústeckého kraje
, Brno Autor práce: Bc. Tomáš Vencálek
eMeDocS Exchange Medical Document System David Zažímal Petr Pavlinec
Informační systémy podnikové systémy CRM
Terénní péče o seniory s demencí a jejich podpora v domácím prostředí
eHealth v ambulancích – obavy i očekávání
Transkript prezentace:

1 © AGIT AB MEDSOFT března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová, Tomáš Zahrádka, Jan Pejchal

2 Bez ICT: Odpočinkové zóny Obchodní zóny S ICT: Objednávací systémy Vyvolávací systémy Komunikace s pacientem přes GSM Zlepšování péče a přístupu ke klientům

3 Obvyklá organizace ambulancí bez IS Pacienti se hlásí přímo v ordinaci Klienti nervózně čekají před ambulancemi Dochází k předbíhání, slovním výpadům Pacient nemá jistotu, kdy se dostane na řadu Klient je většinou na tento model zvyklý

4 Možná organizace ambulancí s IS Pacienti se hlásí na recepcích/ambulancích Klient čeká na ošetření v čekárně Pacienti jsou vyvolávání v daném pořadí Klient má přehled, kdy se dostane na řadu Čas ošetření si určuje pacient Pacienti na tento model nejsou zatím zvyklí

5 Výsledné efekty při použití IS Minimalizace předbíhání (volba lékaře) Snížení nervozity pacientů Omezení slovních výpadů Klidnější atmosféra u ambulancí Zvýšení transparentnosti vůči klientům Možnost směrování pacientů Využití obchodních zón

6 Jak v Masarykově nemocnici Pokud IS, pak komplexní objednávací vyvolávací komunikující s klienty ( , GSM) propojitelný s NIS umožňující objednávky z domova nebo externích ambulancí Systém opravdu zkvalitňující amb. péči

7 BB-objednávání pacientů přes internet Projekt Systém pro objednávání pacientů přes internet (MI ČR) implementace na 4 odděleních (Oční, Kardiologie, RTO, Zákaznické centrum)

8 Realizace projektu

9 Realizace na odděleních 1/4 Oční oddělení zrenovovaná recepce návazná vyšetření externí objednávání (přes internet) 3 vstupní místa do ordinací 9 vyšetřoven 4 vyvolávací panely

10 Realizace na odděleních 2/4 Kardiologie vybudována recepce objednávání ke konkrétním lékařům recepce i pro objednávání návazných vyšetření 3 vstupní místa do ordinací 3 vyvolávací panely

11 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie

12 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie

13 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie

14 Realizace na odděleních 3/4 Radioterapie provoz bez recepce využití internetového kiosku 2 vstupní místa do ordinací 1 vyvolávací panel

15 Realizace na odděleních 3/4 - Radioterapie

16 Realizace na odděleních 4/4 Zákaznické centrum využití internetového kiosku různorodé služby u odbavovacích míst 4 odbavovací místa 1 vyvolávací panel

17 Realizace na odděleních 4/4 - ZC

18 Realizace na odděleních 4/4 - ZC

19 Objednání přes internet Odkaz na web pro objednání pacientů na hlavní stránce Zabezpečený přístup Přístup v klidu domova

20 Výsledné efekty implementace Minimalizace předbíhání (volba lékaře) Snížení nervozity pacientů Omezení slovních výpadů Klidnější atmosféra u ambulancí Zvýšení transparentnosti vůči klientům Možnost směrování pacientů

21 Současnost Implementace systému v interním projektu změny ambulantního provozu – 2 násobné rozšíření stávajícího systému Počátek implementace ambulancí ORL Možnost implementace na kožním odd.

22 Budoucnost Úpravy sw řešení vzhledem k provozním připomínkám Komunikace s NIS Možnost objednávání lékaři z externích ambulancí Úpravy internetového portálu

23 Děkuji za pozornost M