Způsob spolupráce mezi studenty a malými a středními podniky
1.Iniciativa Google v UK – Getting British Business Online 2.Hodnocení v systému INGOT PROJEKT LDV – PŘENOS INOVACÍ 1.Pomoci malým podnikům k webovým stránkám 2.Podporovat hodnocení studentů podle kompetencí v souladu s Evropským rámcem kvalifikací CÍLE
1.Euroface Consulting s.r.o. 2.PrimMat – Soukromá střední škola podnikatelská 3.The Learning Machine, UK 4.OpenSaar, DE 5.Pro Work, NL 6.Colegiul Economic Rm.Valcea, RO 7.National Training Center, BG 8.Agifodent, ES PROJEKT LDV – PŘENOS INOVACÍ
Tvorba webových stránek pro malé podniky -udržitelnost, volba jednoduchých formátů -ne pouze tvorba, ale také zaškolení pro aktualizaci -využívání web marketingu Podnikatelé získávají přístup k moderním informačním a komunikačním technologiím a objevují také příležitost spolupráce se studenty.
Praktická zkušenost pro studenty -Studenti rozšiřují své kompetence a získávají reálnou praxi -Učí se nejen tvorbu webu, ale také komunikaci se zákazníkem -Jejich práce je předmětem hodnocení v systému INGOT
Hodnocení a certifikace -Zapojení učitelů -Učitelé pracují v online systému hodnocení INGOT -Využívají příručku pro hodnotitele a hodnotí kompetence na základě výstupu – webové stránky -Oceňují práci studentů certifikátem INGOT
Hodnocení a certifikace
Zaznamenávání výstupů soubor
Ukázky práce studentů -Střední podnikatelská škola PrimMat:Střední podnikatelská škola PrimMat
Ukázky práce studentů -Střední podnikatelská škola PrimMat:Střední podnikatelská škola PrimMat
Ukázky práce studentů -Střední podnikatelská škola PrimMat:Střední podnikatelská škola PrimMat
Ukázky práce studentů -National Training Center, Bulgaria:National Training Center, Bulgaria
Ukázky práce studentů -Agifodent, Spain:Agifodent, Spain
Ukázky práce studentů -ProWork Netherlands:ProWork Netherlands:
Ze života projektu
Shrnutí -Pozitivní spolupráce s NAEP (multilaterální projekt) -Seznámení s prostředím odborného vzdělávání a podnikání v jiných evropských zemích -Zkušenosti pro studenty, učitele i podnikatele - -