Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hodnocení prací posílaných tutorovi k opravě PhDr. Miroslava Dvořáková 2008.
Advertisements

Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Statika stavebních konstrukcí I
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
DOTAZNÍK PRO ROČNÍKOVOU EVALUACI VÝUKY NA LF UP V OLOMOUCI
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Makroekonomie - podmínky Přednášky, cvičení: Mgr. Hana Grzegorzová Kontakt: Cvičení: Ing. Hana Tichá – info.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
Vlastní hodnocení školy
Požadavky na vypracování rozptylových studií
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Příprava zapisovatelů na SZZ
Studentské hodnocení výuky FF UK duben Specifika FF UK cca Bc., Mgr. a NMgr. studentů cca 180 oborů (při rozlišení Bc., Mgr. A NMgr., ale.
Propedeutický seminář k bakalářskému projektu
4. INFOSCHŮZKA. CO NÁS ČEKÁ? TÉMA:  Zápočty a zkoušky  SHKV  Upřesňující zápis předmětů na LS.
- Pojmy - SPSS Statistické zpracování kvantitativních šetření.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Vzdálené počítačové sítě a programování v prostředí Windows – kombinované studium Osnovy předmětu a koncepce výuky Ing. Zdeněk Votruba LVALVA.
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BPH_BAS2.
Metodologie bakalářské a diplomové práce
Základy regionální geografie
Ing. Lenka Randýsková Ing. Petr Konečný
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Z0076 Meteorologie a klimatologie
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Případová studie Seminář 2014.
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BKH_BAS2.
Fyzická geografie Podzim 2014 Z0026/2 – čtvrtek 18 – 18.50, Z4 Z0026/3 – čtvrtek 19 – 19.50, Z4 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Fyzická geografie Podzim 2013 Z0026/4 – pondělí 13 – 13.50, Z3 Z0026/5 – pondělí 12 – 12.50, Z3 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Rekreologie 1 (sylabus)
Didaktické prostředky
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Z0047 Geografie průmyslu a zemědělství
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Úvod do praktické fyziky
Kreditní systém studia
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
BPP114C – Bankovní a pojišťovací právo Mgr. et Mgr. Michal Tuláček
Aplikovaná elektronika
Transkript prezentace:

Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006

Stav ke dni Anketa skončena ke dni Výsledky zatím neuzavřeny – zbývá doplnit do systému data absolventů Počet hodnotíc studentů absolventů Počet slovních připomínek 1735

Stav ke dni Výsledky uzavřeny – byla doplněna data absolventů včetně slovních připomínek Počet hodnotíc studentů 930 absolventů Počet slovních připomínek 1760

Předběžné výsledky analýzy dat Porovnání loňských a letošních výsledků ukázalo, že kvalita většiny předmětů od minulého roku v průměru vzrostla (nebo kritičnost studentů klesla). Pro většinu otázek existuje velmi dobrá korelace mezi výsledky získanými při letošním i loňském hodnocení (i přes relativně nízký počet hodnotitelů některých předmětů, nejsou výsledky ankety zatíženy příliš velkou stochastickou chybou). Viz přiložené grafy na následujících listech.

Další postup vyučující i vedoucí pracovníci (vedoucí kateder a garanti) budou upozorněni, že anketa skončila, a že se mají seznámit s jejími výsledky. Pracovníkům budou zaslány metodické pokyny k interpretaci výsledků Po 6 týdnech bude vedoucím pracovníkům zaslán dotazník zjišťující, jak bylo s výsledky naloženo. Zhruba po 3 týdnech budou zpracovány a zveřejněny výsledky těchto dotazníků Během letního semestru budou zpracována získaná data (studentské hodnocení) metodou faktorové analýzy a na základě získaných výsledků a připomínek vedoucích pracovníků budou případně navrženy AS Př.F. úpravy ankety.

Studijní podklady, zejména doporučená literatura, jsou dostupné 2004/ /2006

Vyučující je schopen vzbudit zájem o daný předmět 2004/ /2006

Přednes pedagoga (artikulace, hlasitost, tempo, technika prezentace) je na úrovni 2004/ /2006

Přednáška byla jasně strukturovaná („měla hlavu a patu“) 2004/ /2006

Výuka zbytečně neodpadávala ani nebyla bezdůvodně krácena 2004/ /2006

Pedagog předem poskytl a při zkoušce / zápočtu respektoval informace o rozsahu požadovaných znalostí 2004/ /2006

Cvičení (seminář, praxe atd.) přispělo k osvojení probírané látky 2004/ /2006

Pedagog se organizací zkoušek a zápočtů (počtem termínů a jejich včasným vyhlašováním) snažil vycházet vstříc potřebám studentů 2004/ /2006

Můj výkon u zkoušky / zápočtu byl spravedlivě ohodnocen 2004/ /2006