Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006
Stav ke dni Anketa skončena ke dni Výsledky zatím neuzavřeny – zbývá doplnit do systému data absolventů Počet hodnotíc studentů absolventů Počet slovních připomínek 1735
Stav ke dni Výsledky uzavřeny – byla doplněna data absolventů včetně slovních připomínek Počet hodnotíc studentů 930 absolventů Počet slovních připomínek 1760
Předběžné výsledky analýzy dat Porovnání loňských a letošních výsledků ukázalo, že kvalita většiny předmětů od minulého roku v průměru vzrostla (nebo kritičnost studentů klesla). Pro většinu otázek existuje velmi dobrá korelace mezi výsledky získanými při letošním i loňském hodnocení (i přes relativně nízký počet hodnotitelů některých předmětů, nejsou výsledky ankety zatíženy příliš velkou stochastickou chybou). Viz přiložené grafy na následujících listech.
Další postup vyučující i vedoucí pracovníci (vedoucí kateder a garanti) budou upozorněni, že anketa skončila, a že se mají seznámit s jejími výsledky. Pracovníkům budou zaslány metodické pokyny k interpretaci výsledků Po 6 týdnech bude vedoucím pracovníkům zaslán dotazník zjišťující, jak bylo s výsledky naloženo. Zhruba po 3 týdnech budou zpracovány a zveřejněny výsledky těchto dotazníků Během letního semestru budou zpracována získaná data (studentské hodnocení) metodou faktorové analýzy a na základě získaných výsledků a připomínek vedoucích pracovníků budou případně navrženy AS Př.F. úpravy ankety.
Studijní podklady, zejména doporučená literatura, jsou dostupné 2004/ /2006
Vyučující je schopen vzbudit zájem o daný předmět 2004/ /2006
Přednes pedagoga (artikulace, hlasitost, tempo, technika prezentace) je na úrovni 2004/ /2006
Přednáška byla jasně strukturovaná („měla hlavu a patu“) 2004/ /2006
Výuka zbytečně neodpadávala ani nebyla bezdůvodně krácena 2004/ /2006
Pedagog předem poskytl a při zkoušce / zápočtu respektoval informace o rozsahu požadovaných znalostí 2004/ /2006
Cvičení (seminář, praxe atd.) přispělo k osvojení probírané látky 2004/ /2006
Pedagog se organizací zkoušek a zápočtů (počtem termínů a jejich včasným vyhlašováním) snažil vycházet vstříc potřebám studentů 2004/ /2006
Můj výkon u zkoušky / zápočtu byl spravedlivě ohodnocen 2004/ /2006