Integrovaný projekt Třebíčskem po vodě a po souši
Složení projektového týmu Město Třebíč: Jaromír Nechvátal Mikroregion Horácko:Hana Žáková právník projektu: Mgr. Jan Leitner koordinátor projektu: Ing. Leopold Gotthard technicko-admin.pracovník: Ing. Petr Doležal
Cíle: nabídneme turistům zajímavé turistické cíle, které jsou dobře dostupné a kvalitní zázemí, které stále není samozřejmostí udržíme turisty v regionu déle širší nabídkou turistických aktivit spojíme unikátní památky a jedinečnou přírodu v neopakovatelný zážitek
Open Air Jihlavka Zavedení lodní přepravy na Dalešické přehradě
Open Air Jihlavka PODZÁMECKÁ NIVA SMĚR PLAVECKÝ AREÁL POLANKA ŽIDOVSKÁ ČTVRŤ Bazilika Sv. Prokopa SMĚR KARLOVO NÁMĚSTÍ ÚPRAVA PODZÁMECKÉ NIVY VYBUDOVÁNÍ ZÁZEMÍ ÚPRAVA CEST OPRAVA A VYBUDOVÁNÍ LÁVEK PŘES ŘEKU AMFITEÁTR, ATRAKCE PRO NÁVŠTĚVNÍKY ÚPRAVA ZELENĚ ZNAČENÍ CYKLOTRAS
Zavedení lodní dopravy na Dalešické přehradě ZAVEDENÍ LODNÍHO PŘÍVOZU KONĚŠÍN-TŘEBENICE STAVEBNÍ ÚPRAVA LODNÍCH ZASTÁVEK PRO 2. ETAPU ÚPRAVA POVRCHŮ CYKLOTRAS V OKOLÍ DALEŠICKÉ PŘEHRADY DOZNAČENÍ CYKLOTRAS, INSTALACE INFOTABULÍ U ATRAKTIVNÍCH MÍST REKONSTROKCE VOJENSKÉHO OBJEKTU U KONĚŠÍNA ZAVEDENÍ LODNÍHO PŘÍVOZU
Odhad nákladů projektu Rámcový odhad 89,2 mil. Kč Open Air Jihlavka 61,2 mil. Kč Zavedenílodní dopravy na Dalešické přehradě 28,0 mil. Kč
PODROBNĚJŠÍ PŘEHLED NÁKLADŮ
Harmonogram projektu Příprava projektu 2004 – 06/2007 Podání žádosti – konec roku 2007 Začátek realizace – 4. čtvrtletí 2007 Konec realizace OPEN AIR JIHLAVKA1. ČTVRTLETÍ 2010 ZAVEDENÍ LODNÍ DOPRAVY NA DALEŠICKÉ PŘEHRADĚ 2. ČTVRTLETÍ 2009
Finanční zdroje zainteresovaných subjektů Město Třebíč –ROZPOČTOVÝ VÝHLED DO 2015 Mikroregion Horácko –Rozpočty jednotlivých obcí –Silný finanční partner – skupina ČEZ % PLÁNOVANÝCH INVESTIC MĚSTA % %
Marketingová strategie prezentace bude klást důraz na jednotnou image území s akcentováním hlavních charakteristik zainteresovaných regionů (široké portfolio služeb ► turistické balíčky) maximální využít svých vlastních marketingových kapacit a také partnerských organizací přímý a cílený marketing uvnitř cílových skupin a zajistit zapojení zařízení do regionálních a celorepublikových sítí cestovního ruchu
Partneři projektu Skupina ČEZ Cestovní agentura RYBÁŘKA