Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Řízení diverzity Mgr. Hana Velíšková, HR specialistka Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Dobrovolnická činnost v Domově Sue Ryder Příklad dobré praxe
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
Aneb důvod, proč chodit do Městské knihovny v Praze !
Informační systémy podnikové systémy CRM
KDO JSME.. CO JE T CARE Spolehlivost, péče Mladá společnost, která přináší změnu Šetříme Váš čas a peníze Dlouhodobé zkušenosti v prodeji Stabilní obchodní.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Prezentace společnosti INSIA 1. 2Prezentace společnosti Insia Prodejce Závislost na finančních institucích *Jeden, případně několik produktů bez vzájemné.
O POSEDLOSTECH ŽEN Praha, NA ZAČÁTKU NÁS BYLO ŠEST …
 1) Identifikační údaje  2) Předmět podnikání  3) Zaměstnanci  4) Firemní kultura.
Vánoce pro děti z dětského domova v Ivančicích. Milé dámy, Jak jistě víte, existuje jeden dětský domov v Ivančicích, který společně sponzorujeme. Je řada.
Obohacujeme životy žen!
Den matek s Neděle
Základní škola Loštice:
Strategie značky a komunikace
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Leden Do získám od výchovné poradkyně ( VP) podklad pro vyplnění přihlášky 2.Od si otevřu webové stránky příslušné střední školy,
10 „zadečků“ pro Tebe.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_16.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
KRÁSNÉ VÁNOCE S MARY KAY
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.35 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Poznámky k průzkumu.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
DISTRIBUCE.
Multichannel ve světe ecommerce
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
UPS Prodejní politika. Název - Datum 2 UPS prodej v CZ Prodej do všech segmentů NN včetně TAC. Ceník 1f, Ceník 3f UPS, rabatová tabulka Technická podpora:
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
EVVO v Muzeu regionu Valašsko Mgr. Pavlína Vymazalová.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Práva dítěte a jejich ochrana. Mezi lidská práva patří také práva dítěte. Lidé z mnoha zemí se domluvili na tom, která práva mají mít děti. Shodli se.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Andrea Doubková, Janus, z. s.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
„Jsme rovnocenní partneři“
Slučitelnost zaměstnání a rodiny
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
Pedie Co mají společné?.
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Prezentační a komunikační dovednosti
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
10 „zadečků“ pro Tebe.
Transkript prezentace:

Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay Multichannel Marketing & Sales 24.10.2013

Osobní prodej postupně přebírá podíl ostatních prodejních kanálů (např Osobní prodej postupně přebírá podíl ostatních prodejních kanálů (např. obchodní domy) Zdroj: Euromonitor, celosvětově Největší nárůst v rámci prodejního kanálu osobního prodeje ve východní Evropě a ČR zaznamenal segment dámských a pánských vůní. Růst osobního prodeje v ČR za rok 2012 činí +1,8% Celosvětově přebírá osobní prodej za posledních 5 let podíl ostatních prodejních kanálů jako jsou obchodní domy

Podíl segmentu kosmetiky z celkových prodejů v rámci osobního prodeje Zdroj: Euromonitor

Co ženy chtějí (při nákupu kosmetiky) Příjemné prostředí Vyzkoušet si přípravky předem Výběr

Jak důležitý je osobní přístup vs. katalog Forma prodeje v Mary Kay: osobní poradenství Katalog vs. Kniha o kráse

Role emocí při prodeji Emoce při prodeji i na firemních konferencích a školeních

Obohacujeme životy žen Kdo jsou naše kosmetické poradkyně? Věk Region Vzdělání Rodina

Jeden příklad za všechny: Eva Palacká

Jeden příklad za všechny: Eva Palacká

Hodně splněných přání