Parlament v Budapešti (Maďarsko).

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Advertisements

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
CHRUDIM Autorka: K ATEŘINA FOREJTOVÁ. Chrudim
Název Romantismus Předmět, ročník Výtvarná výchova, 2. ročník
LETECKÉ FOTO ČESKO POŘÍZENO KOLEM ROKU 1922 TÁBOR.
III/2 XV A
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Romantismus.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Romantismus 19. století.
Konec 18. století a počátek 19. století
Theodore Géricault Vor Medúzy. Theodore Géricault Vor Medúzy.
ROMANTISMUS.
Poznej obraz podle detailu
Romantismus Umění 19. století.
Škola Střední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č. Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Název Historismus v 19. století Předmět, ročník
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
Český Krumlov PAMÁTKY UNESCO v ČR neporušena další výstavbou
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Romantismus Název školy
Přehled nejvýznamnějších malířů
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_OSVZ_ZSVb Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
Národní muzeum.
Kultura 2. poloviny 19. století, Národní divadlo
Baroko ve Španělsku a Anglii
Předpoklady CR A. LOKALIZAČNÍ - - schopnost krajiny poskytovat hodnoty pro CR B. SELEKTIVNÍ - předpoklady společnosti pro zabezpečení a rozvoj CR C. REALIZAČNÍ.
Česká kultura.
levá strana od Staroměstské mostecké věže
Klasicismus v Čechách Konec 18. století.
Romantická architektura v Čechách
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Umění 1. poloviny 19. století
Umělecké směry 19. století
Museo del Prado.
Umělecké směry 19. století
Jak se nazývá zámek na obrázku? 1.Kozel 2.Konopiště 3.Hluboká.
Škola Střední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č. Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Jižní, jihovýchodní a východní Evropa
Revoluce 1848 v Evropě.
Cyril a Metoděj.
Romantismus.
Národní divadlo Mgr. Hana Šenková Počátky vlastenci uvažovali už v roce 1844 navrhl Palacký národní sbírka – přispívali chudí lidé i šlechta.
Jan Blažej Santini Architektura. klášterní kostel Nanebevzetí P. Marie a sv. Jana Křtitele, Sedlec u Kutné Hory.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Anna Csanádiová Číslo DUM:D Datum ověření ve výuce: Ročník:8.
VY_32_INOVACE_210_Romantismus Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma:
Karlovarský kraj Obsah Základní informace Základní informace Navštěvované oblasti Navštěvované oblasti Zdroje Zdroje.
Zámek Hluboká Webové stránky zámku
Francisco GOYA španělký malíř a grafik romantismu.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Exkurze 11 . května 2017 Silvie Mikitová
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Michal Karel a Petr Nedbal ZŠ F. J. Řezáče Liteň
Romantická architektura v Čechách
Divadlo mezi válkami.
Klasicismus, empír, romantismus (1. pol. 18.–1. pol. 19. století)
Živá kronika projekt spolupráce mas krajina srdce
Sluneční hodiny.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_252_PAMÁTNÉ OBJEKTY
ROMANTISMUS období historizujících slohů tzv.pseudoslohy
Romantismus Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Sluneční hodiny.
K R Á S A Z D O B E N Ý C H S T R O P Ů.
VY_32_INOVACE_210_Romantismus Šablonaa Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma:
Transkript prezentace:

Parlament v Budapešti (Maďarsko).

Westminster, parlament (Londýn).

Neuschwanstein (SRN).

Théodore Gericault – Vor Médusy.

Eugéne Delacroix – Svoboda vedoucí lid na barikády.

Eugéne Delacroix – Krveprolití na Chiu.

Eugéne Delacroix.

Francisco Goya – Rodina Karla IV.

Francisco Goya – Nahá Maja, Oblečená Maja.

Francisco Goya – Sv. František Borgiáš u lože umírajícího.

Francisco Goya – vlevo Saturnus požírající dítě.

Francisco Goya – ukázky grafických cyklů Hrůzy války a Caprichos.

William Blake.

William Blake.

William Turner – Parník ve sněhové bouři.

William Turner – Neohrožený.

William Turner – Déšť, mlha, rychlost.

John Constable.

Zámek Hluboká.

Hrádek u Nechanic.

Zámek Orlík.

Zámek Lednice.

Zámek Konopiště.

Josef Zítek - Národní divadlo (Praha).

Josef Zítek – Mlýnská kolonáda (Karlovy Vary).

Josef Schulz - Národní muzeum (Praha).

Schwarzenberská hrobka (Třeboň).

Interiér pseudorománského kostela (Kraslice).