Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola ekonomická v Praze květen 2012
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Cenová strategie Eduard Andráši.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Nauka o podniku Seminář.
Podniková ekonomika Personální činnost.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Zákon o významné tržní síle a jejím zneužití Petr Vyhnálek
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
1. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Benson Oak Capital Stručné představení společnosti.
1. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Benson Oak Capital/Plastkov Stručné představení společnosti.
Struktura stavebního trhu Obr. č. 1:. Interakce stavebního trhu s vnějším okolím Obr. č. 2:
Finanční plán společnosti
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
24. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Projekt BROOK: Rekapitalizace Diskusní materiál pro setkání s Komerční bankou.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Prosperita organizace
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Podnikatelský plán struktura plánu.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Marketingové strategie- Výrobkové strategie
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Marketingový plán podniku
MARKETING Přednáška P
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Stanovení ceny v marketingu
Ekonomika malých a středních podniků
Marketingový systém řízení
Principy inovace.
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Marketingové strategie
Národní program snižování emisí České republiky
Cenové strategie.
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 – 20:00

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 2 Když se řekne ETA... „Žehličky ETA ovládl Eichler“ „Největší český výrobce elektrospotřebičů, ETA, má nového majitele“ „Největší český výrobce elektrospotřebičů, ETA, má nového majitele “ „Benson Oak koupil firmy ETA a Plastkov “ „Žehličky a mixéry ETA změnily majitele “ MEDIÁLNÍ REAKCE NA KOUPI 100% PODÍLŮ V PODNICÍCH ETA A PLASTKOV SKUPINOU BENSON OAK „Výrobce domácích elektrospotřebičů značky ETA má nového majitele“ „Tradiční výrobce žehliček, mixérů a dalších domácích spotřebičů ETA nedávno změnil majitele“

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 3 Když se řekne ETA... VÝVOJ TRŽEB ETA V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 4 Když se řekne ETA... VÝVOJ TRŽEB ETA V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ) Automobilová výrobaDomácí spotřebiče

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 5 Strategická analýza 1.Jak nejlépe řídit podnik, resp. skupinu? 2.K jakému cíli zamířit s oběma segmenty?

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 6 Organizační změny ke zvýšení efektivnosti STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – SOUČASNÁ SITUACE PLASTKOV Lisovna Liberec Lisovna Hlinsko KomponentyNástrojárna Spotřebiče ETA

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 7 Organizační změny ke zvýšení efektivnosti STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – CÍLOVÝ STAV PLASTKOV Lisovna Liberec Nástrojárna Lisovna Hlinsko Komponenty Spotřebiče ETA

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 8 Potenciál dalšího růstu – ETA CÍL VÝVOJE TRŽEB ETA (MILIONY KČ)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 9 Potenciál dalšího růstu – Plastkov CÍL VÝVOJE TRŽEB PLASTKOV (MILIONY KČ)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 10 Nové úkoly – nový management 1.Automobilová výroba – Lucie Baleková 2.Domácí spotřebiče – Albert van Gelder

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 11 Strategie pro automobilovou výrobu Sektor: 1.Významný podíl na české ekonomice, očekávání dalšího růstu... 2.Avšak, také růst nákladů na vstupy a růst požadavků na kvalitu Strategické cíle: 1.Lídr v procesní efektivnosti 2.Růst se zákazníky – nejen v objemu, ale charakteru výrobního programu

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 12 Strategie pro oblast domácích spotřebičů Sektor: 1.Růst počtu a bohatsví českých domácností 2.Konkurence nadnárodních značek Strategické cíle: 1.Oživení značky a návrat k vedoucímu tržnímu podílu v ČR a SK 2.Expanze na trhy východní Evropy

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 13 Závěr 1.Koupili jsme silnou firmu s komplikovanou strukturou 2.Organizační změny podmínkou naplnění dvou ambiciozních vizí 3.Nový management přináší potřebné zkušenosti