Taneční víkend 16. – 18. 2. 2008 aneb Jak tři okouzlující slečny z Prostějova opět poctily Třebíč svou návštěvou...

Čeští studenti v městě Hermeskeil Úterý – neděle
Z železniční zastávky Dobratice p.Prašivou
Kateřina Čiháková Ekocentrum Říčany Rýdlova 271/14 Říčany
ANGLIE U ZNÁMÝCH Veronika Staňková studentka sekundy.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Pěkně vyčertěné Vánoce na skanzenu 2009 přímo v nepřímém přenosu.
Společné vzpomínkové setkávání klientů i jejich blízkých v DS Blaník
Vlak Ž I V O T v jedné zajímavé knize byl život přirovnán k cestě vlakem, bylo to vyjímečně poučné čtení … Ruční posun.
... aneb význam prachu v domácnosti. Dámy!!! Pamatujte.... vrstva prachu na nábytku chrání dřevo, které je pod ní. 'Dům se stává domovem až když můžete.
PODZIM POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU ( VÝROBA DRAKA)
ZIMNÍ VÝPRAVA BĚŽKY PÁTEK - PŘÍJEZD V pátek jsme statečně odvláčely všechny batohy a lyže do Mařenic. Zastávka byla sice přímo ve vesnici,
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
Karlova Studánka – 1.7. Sbíráme se, snad někam pojedeme.
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
Polsko – Škola v polských Jankowicích. Natálie Kučerová.
Nizozemí Účastníci: Barbora Jurčíková, Jindřiška Štrymplová,
FIRMEN – CONSULTING… nVe Vaší firmě dojde v blízké době k několika důležitým změnám… nV následujících 3 lekcích se naučíte, jak tyto změny můžete snadněji.
Adapťák A Kaplan, Černá, Jarý, Babováková.
8. 9. – Jednoho letního zářijového dne jsme se po dlouhém víkendu sešli před budovou Gymnázia J. S. Machara v Brandýse v 8 hodin. Byla zima.
PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ (Pu)
Adaptační kurz
Motto víkendu - Recyklace Cesta na chatu Jelikož chata byla vysoko v horách a museli jsme sebou vzít i popelnice, byla to vyčerpávající cesta Na horskou.
Vypracovala: Týnka Malá A – den – Milano Ráno jsme přijeli do Milana prohlédnout si katedrálu Duomo di Milano. Je to jedna z nejznámějších.
KUK PO ROCE…. Rok se zase s rokem sešel a opětovně bychom se mohli společně projet…. DRAŽETICE
Přečtěte si text a najděte 5 věcí, které se nemohly stát NÁVŠTĚVA.
Charlie Chaplin klik.
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Máchovo jezero 16. – 20. června Naše společné týdenní putování začalo v pondělí na libereckém vlakovém nádraží. Rozloučili jsme s rodiči, naložili.
Turecko místo mých snů Václav Starý 4. Ročník
Neděle: po příjezdu a obědě (rizoto) jsme si udělali procházku do Plas. Krásnou cestou podél vody jsme dorazili do tohoto starobylého města, prohlédli.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
eTwinningové odpoledne s rodinou ZŠ Hustopeče, Nádražní ul.
Školní výlet do Mariánských Lázní Jeli jsme luxusním autobusem, byl dvoupatrový, byla to PARÁDA!!!
Neděle pěkná jako tulipán, a proto není radno býti sám, říkáme vesele, dneska jen v kostele vítáme zrovna vás. Slečna jde v džínách, to se nedělá, jít.
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
MALÁ JARNÍ POVÍDKA.
M A N Ž E L S K Á R E A L I T A Moje žena a já, chodíme dvakrát týdně na večeři do nějaké dobré restaurace. Nejdřív si dáme nějaký aperitiv a potom obvykle.
Doprovod: Mgr. Dvořáčková, Mgr. Dolíhalová –
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
Byl jsi tam? 1. Byl jsi tam, když byl křižován můj Pán? 2x
Partnerství škol Bremen El Médano Šumperk jsme v Šumperku uvítali naše přátele z Brém a El Médana. Po dojemném shledání jsme se vydali na.
Pátek Pátek to je slavný den To tam všichni dojedem Tam budeme jísti, píti Místní zdroje pokoušeti Hamu a papu ze společných zásob Bumbání možno.
CARP TOUR 2007 Carp team …..Žďár nad Sázavou…...
5. lekce.
Směny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc při Dětském centru s komplexní péčí a podpůrnou rodinnou terapií „U nás v domečku“ Seznámení se zařízením,
M Ý M A O Č I M A TEREZA NAVRÁTILOVÁ. ANGLIE-2002/STUDIJNÍ POBYT Do Anglie jsem byla poslána (letecky) svým milovaným otcem, prostřednictvím Student Agency.
Kovářství včera DNES MAS Sdružení Růže MAS Pomalší LEADER-Loucko.
VY_22_INOVACE_45.AJ.8 ČASOVÉ PŘEDLOŽKY (Time prepositions) Ročník:8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk (Anglický.
Participace + intencionalita = podnětné vzdělávání Když se ze spotřebitelů stanou spolutvůrci Mgr. Silvie Čermáková Muzeum Vysočiny Jihlava.
ROZKVEŤTE JAKO KVĚTINY…
Části roku Mgr. Lenka Stará
ŠKOLA V PŘÍRODĚ II.E – Lhota nad ROHANOVem
Dnes Vás baví slečna Pavla
Autor: Mgr. Radana Marelová
Jak si organizuji svůj čas, abych všechno zvládla
Troufneš si? Uvítání, představení se. Nalákání na kvíz, budou odměny , ale největší odměnou je vlastní poznání. Budeme na to mít 10 minut. O jaké lidi.
Škola v přírodě v Lučkovicích
Naše první škola v přírodě Rybník –
Předložky.
Zpráva z prvního závodu v maďarském Hungaroringu COMPLEX Development solutions SE, Vídeňská 1764/158 Praha IČO: DIČ: CZ
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Honza v Turecku - Yalova
ADÉLA KUTILOVÁ studentka kvarty Růžená / anglický tábor
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo

Taneční víkend 16. – aneb Jak tři okouzlující slečny z Prostějova opět poctily Třebíč svou návštěvou...

Důležité informace č.1: všichni jsme se na ně mooooc těšili a už týden předtím nemohli samým očekáváním ani usnout :-) Všichni byli zvědaví na novou barvu vlasů naší Ticy (prohrála sázku se Saggi a šla do červené) Tica aktivně dorazila už v pátek My ostatní v sobotu

Odpoledne jsme se z neznámého důvodu všichni pomalovali….

….ani chlapci neunikli…

…a to by jsme nebyly my abychom nezapózovaly …

…večer jsme opustily domeček… …a takhle řádně zmalované vyrazily ke Speedymu…

…navázaly jsme tam i nové kontakty... …s na sračky ožralým borcem… …využily jsme jeho otupělosti a zmalovali ho řasenkou... mooooc mu to slušelo, Staníkovi :-)

Důležité informace č.2: Až budete chtít vyzkoušet nějakou novou příchuť tabáku v dýmce, doporučujeme červený hrozen, je naprosto epesní :-) všichni si naprosto nejvíc zamilovali Saggittin oblíbený nápoj, Himalájský sníh

…Tica nás opustila v neděli ráno… …a pár hodin na to Igniska…

Saggi, Ráchel a Žabák si udělali krásné zakončení společně stráveného času- pustili si hudbu, zapálili svíčky, udělali čaje a objednali pizzu... Saggittka vyluxovala celou čajovnu :-)

…ale co naplat, museli jsme dát sbohem i Ráchelce... …a Saggittce, opuštěné a smutnící, zůstaly opět jen vzpomínky a šílené fotečky. A. S. I. R. F O R E V E R