Lidské tělo Prvouka 3.ročník VY_32_ZAZNAM_Prv.I.3.D.03 – Lidské tělo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

VY_32_INOVACE_25 MY BODY.
Člověk a vývojová stádia člověka
Učíme se počítat Matematika, 1. ročník VY_32_INOVACE_398, 20.sada, M2
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník. VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník.
Chrání vnitřní orgány (plíce, srdce, mozek) Umožňuje pohyb
Lidský organismus - Trávicí ústrojí
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
SOUSTAVA OPĚRNÁ.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SVALOVÁ SOUSTAVA.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
Kostra.
orgány a Orgánové soustavy v lidském těle
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
VY_52_inovace_PRV.5.15 Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_PRV.5.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_52_INOVACE_PŘ Lidské tělo,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
KOSTRA Prvouka 3.ročník. KOSTRA Prvouka 3.ročník.
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
VY_III/2_INOVACE_105_Kostra člověka
pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Člověk a jeho zdraví – Kostra
Vnitřní a vnější stavba těl savců
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Číslo v digitálním archivu školy
kosterní soustava svalová soustava kožní soustava
VNITŘNÍ ÚSTROJÍ 3. ROČNÍK
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
VY_52_inovace_PRV.5.13 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Lidské tělo 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Jaký je naše tělo Kontrola
SAVCI Soustava opěrná a pohybová Je tvořena: páteř lebka
Soustavy orgánů - opakování
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Riskuj Lidské tělo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Anotace: informace navíc Autor: Mgr. Eva Palovská,2011 Ověření ve vyuce: ,
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
BIOLOGIE ČLOVĚKA (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_20_Vnitřní ústrojí Téma:
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_25 II Pohybová soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
 umožňují pohyb celého těla  upínají se na kostru  Svaly ovládané lidskou vůlí:  - svaly velké - umožňují skákání, běhání, práci  - svaly menší -
Lidské tělo - kostra.
LIDSKÉ TĚLO jako celek Název: VY_32_INOVACE_20_Lidske_telo_jako_celek
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_01_KOSTRA TÉMA: KOSTRA
Znaky života člověka Průběh lidského života
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Orgány lidského těla Přírodověda 5. ročník Zpracovala: Dana Kučerová.
STAVBA TĚLA ČLOVĚKA VY_32_INOVACE_08
ČLOVĚK A JEHO VNITŘNÍ ÚSTROJÍ
Kožní soustava.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_LIDSKY_ORGANISMUS_KOSTRA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

Lidské tělo Prvouka 3.ročník VY_32_ZAZNAM_Prv.I.3.D.03 – Lidské tělo Autor: Mgr. Anna Emingerová

Části lidského těla

Kostra

Vnitřní orgány

Funkce kostry a vnitřních orgánů Jakou úlohu zastává v lidské těle kostra? Jakou funkci má mozek? Jaký proces zabezpečuje srdce? Co zabezpečují plíce? Jaký orgán umožňuje trávení potravy? Které orgány v lidském těle jsou párové (jsou dva)? Jakou funkci vykonávají v těle játra?

Části obličeje 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.

Pro chytré hlavy Znáš správné odpovědi? Jaká kost v lidském těle je největší? Která tři kůstky jsou nejmenší? Kolik zubů má dospělý člověk? Jakou funkci má kůže? Jaký je rozdíl mezi žílami a tepnami? Kterými smysly vnímáme svět okolo nás?

Použité zdroje Obrazový materiál: Kostra: http://www.euroturtle.org/64.htm Obličej: http://www.ego4u.com/en/cram-up/vocabulary/ body-parts/exercises Orgány: www.picstopin.com/1920/label-human-body- worksheet*jpg Lidské tělo: http://www.clker.com/clipart-human-body-for- science.html