P LÁN ( PROJEKT ) MARKETINGOVÉHO PRŮZKUMU = seminární práce do MAVY1 Odevzdání SP v termíny zápočtu před zkouškou, tj. 18. 12. 2012 do 11:30 h nebo 8.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cíle a postupy empirického výzkumu
Advertisements

METODY A TECHNIKY VÝZKUMU
M ARKETINGOVÝ VÝZKUM VE SLUŽBÁCH - Začlenění do MIS - Zdroje dat - Využitelné typy výzkumů.
MARKETINGOVÝ VÝZKUM.
Marketingový výzkum.
Sociologie – metody a techniky sociologického výzkumu
B.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
B. Workshop Josefa Vojty: Neuromarketing, FMK C ÍLE Můj: přesvědčit vás, že všichni respondenti nemusejí lhát Tohoto modulu: Seznámení se a osvojení.
Metody psychologie PhDr. Eva Tomešová, PhD.. Jak psychologové dospějí k závěrům o neznámém?  Používají VĚDECKOU METODU: IDENTIFIKACE VĚDECKÉ OTÁZKY FORMULACE.
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Projekt empirického výzkumu
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
Obsah statistiky Jana Zvárová
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Postup výzkumného šetření v projektové fázi I. V projektové části směřují výzkumné práce k přípravě výzkumného šetření pro získání empirických informací.
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Sociologický výzkum.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Marketingový výzkum Vítězslav Malý TF smad 2007/08.
Tazatelská síť.
Marketingový výzkum.
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník LS 2010 Jabok, ETF 2. výukový blok.
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Spotřebitelský výzkum
KVALITATIVNÍ VÝZKUM.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
- Pojmy - SPSS Statistické zpracování kvantitativních šetření.
Skupinové interview (Focus group)
Design kvantitativního výzkumu 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2011 poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz UK FHS.
B.
TECHNIKY SBĚRU DAT KVANTITATIVNÍ KVALITATIVNÍ VÝZKUM VÝZKUM
Praktikum 4c: Tabulky, baterie otázek 16/5/08. Tabulky - metoda popisu dat.
Průzkum trhu.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Metody sociálního výzkumu Kombinované studium ZS 2009.
PŘÍPADOVÁ STUDIE - zaměřuje se na podrobný popis a rozbor jednoho nebo několika málo případů. - výzkumná otázka: Jaké jsou charakteristiky daného případu.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207
Co už znáte? Typologii dnes užívaných výzkumů Náležitosti Research Brief Rozdíly mezi kvalitativními a kvantitativními metodami Výhody a nevýhody těchto.
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Vítejte na marketingu. Management a další uživatelé informací Marketingové prostředí Marketingový informační systém Interní databáze Shromažďování a třídění.
Vítejte na marketingu. Management a další uživatelé informací Marketingové prostředí Marketingový informační systém Interní databáze Shromažďování a třídění.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Strategie regionu, obce
Úvod do kvalitativního výzkumu
REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2.
Jaká je návštěvnost Městských lesů Hradec Králové a čím je pro sociology zajímavá? Miroslav Joukl a Lucie Vítková, FF Univerzita Hradec Králové, Katedra.
Metody sociologického výzkumu kvantitativní. MSV-KVANT Výuka v LS 2018
Metody pedagogiky.
Transkript prezentace:

P LÁN ( PROJEKT ) MARKETINGOVÉHO PRŮZKUMU = seminární práce do MAVY1 Odevzdání SP v termíny zápočtu před zkouškou, tj do 11:30 h nebo do 14 h Zkouška – test proběhne v řádných termínech: 8., 10., 15. a 25. ledna 2013, přičemž na 8. a se mohou hlásit pouze ti, kteří odevzdají SP do

O BSAH SP Úvodní strana Brief (identifikace problému/příležitosti, analýza dostupných info, cíl, účel šetření, timming, struktura nákladů, objekt výzkumu, výběrový vzorek) Debrief (tj. odborná polemika o možných metodách a technikách šetření + odůvodnění vámi zvolené + hypotéza či výzkumná otázka šetření) Scénář kvalitativního či dotazník kvantitativního šetření

O BSAH SP Seminární práci je třeba odevzdat v tištěné podobě. Doporučuji: pretestovat znění dotazníku či scénáře před odevzdáním SP k minimalizaci chyb před realizací… Zpětná vazba bude poskytnuta v den zkoušky po testu, příp. 1. výukový týden LS

O PAKOVÁNÍ Co už všechno víme o marketingovém výzkumu?

T ÉMATA MAV – význam, vývoj, současnost, typologie Proces MAV Kvalitativní metody Pozorování, Mystery Shopping, Eye tracking, etnografie, projektivní techniky, kvalitativní dotazování (FG, InDepth Interview) apod. Kvantitativní metody Formy sběru dat, konstrukce dotazníku, formulace otázek, tazatelé atd.

P ŘIPRAVTE REAKCI NA BRIEF ZAKÁZKY – CASE Č. 1 Zadavatel: městský úřad Cíl: zjistit plnění podmínek: Komunikační dovednosti a dodržování etického kodexu, Atmosféra kanceláře Profil nakupujícího: stěžující si občan

IMAGE VÁNOC TradičníxModerní, Radostnénudné odpočinkovéxhektické O dárcíchO rodinné pohodě Emocexkonzum Voňavézapáchající Nezasáhne rozpočetFinančně náročné VkusnéKýčovité Na sněhuNa blátě Lenivé, lenošivéPracovní Naplňující očekáváníNenaplňující očekávání Těšíme seZrušili bychom je ObžérstvíDieta

IMAGE VÁNOC – V ABSOLUTNÍCH ČETNOSTECH + MODUS TRADIČNÍ MODERNÍ, ODPOČINKOVÉ HEKTICKÉ EMOCE KONZUM VKUSNÉ KÝČOVITÉ OBŽÉRSTVÍ DIETA N = 29, A CO MEDIÁN?

IMAGE VÁNOC – V RELATIVNÍCH ČETNOSTECH + PRŮMĚR TRADI Č NÍ28 % 34 % 31 % 7%7% 0MODERNÍ, ODPO Č INKOVÉ76 % 21 % 3%3% HEKTICKÉ EMOCE45 % 34 % 14 % 3%3% 3%3% KONZUM VKUSNÉ52 % 38 % 7%3%3% KÝ Č OVITÉ OBŽÉRSTVÍ28 % 41 % 28 % 3%3% DIETA

IMAGE VÁNOC KlidnéRušné ZasněženéZabahněné ObžérstvíStřídmost VeseléPochmurné ProstéOkázalé KouzelnéNezajímavé, nudné TradičníNovodobé radostStres BohatéChudé UspěchanéKlidné OdpočinekPráce, povinnost Z přesvědčeníZ povinnosti BohatéSkromný ŘízekKapr