1 Výsledek sběru dat monitorujících úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení Dotazníkové šetření realizované v rámci projektu - Kvalitní management.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Ekologická výchova v Zoo Ostrava
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Bezpečnostní kultura a moderní přístup k bezpečnosti v letecké dopravě
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Petr Kurz Krasec, o.s. Fr. Šrámka České Budějovice KRAjská Síť Environmentálních Center
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Hodnocení škol a školských zařízení
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Realizace a výstupy zakázky „Kvalitní management ve vzdělávání – cesta k úspěchu“ Realizátor zakázky: Asistenční centrum, a.s. Sportovní Most.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
1 ENVIRONMENTÁLNÍ ŘÍZENÍ MĚST se zaměřením na energetický management PORSENNA o.p.s.
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
EVVO v Jihomoravském kraji 2010
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Helga Doležalová A-Z COMPUTER SERVICE s.r.o.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
S Q A S (Safety and Quality Assessment System)
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
Projekt Zdravé město a místní Agenda 21 Ing. Soňa Krátká
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Se sídlem v Uherském Hradišti, Studentské nám
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Roční souhrnná zpráva o výsledcích kontrolních akcí provedených inspekcí práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
Hodnocení kvality vzdělávání v Libereckém kraji Informace o průběhu projektu Ing. Petr Rychlovský.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání P-KAP: Kariérové poradenství prezentace pro Olomoucký kraj Mgr. Miroslav.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Ústav pro informace ve vzdělávání bude sloučen s Českou školní inspekcí Porada ředitelů škol a školských zařízení Libereckého kraje, 21. říjen.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Program RP04-17 Podpora ekologických aktivit v kraji Zlín, leden 2017
Nástroje podpory uživatelů
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Komplexní systém hodnocení
Hlavní manažér SP Kvalita I
Krajský metodický kabinet AUTOMOBILNÍ TECHNIKY
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
data aktuální ke dni Bc. Petra Razáková
Transkript prezentace:

1 Výsledek sběru dat monitorujících úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení Dotazníkové šetření realizované v rámci projektu - Kvalitní management ve vzdělávání – Cesta k úspěchu r.č. CZ.1.07/1.3.07/

2 Úkolem sběru dat byl monitoring úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení podle mezinárodních standardů nebo obdobných systémů. Nástrojem sběru dat byl zvolen dotazník, který byl rozčleněn do několika logických oblastí: oblast jakosti oblast životního prostředí oblast bezpečnosti práce oblast bezpečnosti informací Vlastní sběr dat

3 Respondenti Kdo? Základní a střední školy Ústeckého kraje (další okrajově) Počet oslovených škol: ZŠ240 Církevní školská zařízení 4 SŠ p. o. ÚK 87 Ostatní p. o. ÚK 66 SŠ soukromé 27 MŠ 6 Počet vrácených dotazníků: ZŠ 69SŠ 48

4 Interpretace výsledků - dle jednotlivých oblastí

5 Oblast řízení jakosti 1 Zavádění systému řízení jakosti dle nějakého standardu do dotázaných škol Systém řízení ve školách zaveden minimálně - ISO 9001

6 Oblast řízení jakosti 2 Autoevaluace, sebehodnocení či jiné formy prověřování řízení školy Nejčastější formou – dotazníková šetření, SWOT analýzy, rozhovory, ankety apod.

7 Oblast řízení jakosti 3 Kontrola úrovně kvality škol ze strany nadřízeného orgánu Nejčastěji hodnocena Českou školní inspekcí, další kontroly různorodé (PISA, SCIO, CERMAT, certifikační audity apod.)

8 Oblast řízení jakosti 4 Účast na školeních, konferencích, přednáškách týkajících se systémů řízení jakosti škol Různorodé formy – většinou v rámci individuálních programů

9 Oblast životního prostředí 1 Zavádění systému managementu životního prostředí nějakého standardu ve školách Téměř ve školách nezaváděno (TQM, ISO)

10 Oblast životního prostředí 2 Dodatečné aktivity škol týkající se environmentální výchovy studentů a žáků Nejčastěji třídění odpadu, přednášky, exkurze, individuální projekty a programy ekologického zaměření

11 Oblast bezpečnosti práce 1 Zavádění systému managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle příslušného standardu Téměř ve školách nezaváděno (BOZP, OHSAS 18001, HCCP)

12 Oblast bezpečnosti práce 2 Provádění dodatečných aktivit škol týkají se studentů ve vztahu k bezpečnosti práce nebo bezpečnosti silničního provozu Nejčastější odpovědi další slide

13 Oblast bezpečnosti práce 3 Základní školy nejčastěji: -Dopravní soutěže, besedy s PČR a MěP -Akce BESIP -Cyklokurzy atd. Střední školy nejčastěji: -školení v oblasti BOZP -BESIP, kurzy -novinky silničního provozu apod.

14 Oblast bezpečnosti informací 1 Zavádění systému řízení bezpečnosti nebo kvality informací dle nějakého standardu Tyto systémy do škol nezaváděny.

15 Oblast bezpečnosti informací 2 Možnost studentů stahovat si prostřednictvím www stránek školy výukové materiály, případně informace o studijních výsledcích

16 Závěr Na základních a středních školách na území Ústeckého kraje nejsou zatím systémy řízení z velké většiny zaváděny Školy, kde jsou systémy řízení zaváděny, mají na systémy kladnou odezvu Přibližně polovina dotázaných škol by eventuelně měla zájem o zavedení dílčí certifikace řízení

17 Děkuji za pozornost! Vypracoval Ing. Vladimír Wagner Odborný analytik projektu