TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
pplk. Ing. Rudolf Konečný HZS Moravskoslezského kraje
Advertisements

Digitální mapa veřejné správy Plzeňského kraje (DMVS PK) + ortofoto Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Zprostředkování kontaktu I N F O R M A C E O POSTUPU PŘI VYŘIZOVÁNÍ ŽÁDOSTÍ O ZPROSTŘEDKOVÁNÍ KONTAKTU (na základě § 8b zákona č. 133/2000 Sb.)
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
Příprava předsednictví ČR v Radě EU a role Sekce pro evropské záležitosti Aleš Opatrný Odbor koordinace evropských politik Sekce pro evropské záležitosti.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
... jednotné evropské číslo tísňového volaní 112
SEKTOROVÉ DOHODY význam, příprava, realizace. Co je Sektorová dohoda?  Unikátní nástroj umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů v ČR prostřednictvím.
Personální funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Seminář č. 6 JUDr. Martin Landa.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
1 Formální náležitosti žádosti. 2 Podání žádosti konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. osobně žadatel.
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Výsledky přijímacího řízení ve školním roce 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Transfer Pricing Aktuální informace z pohledu České daňové správy
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
Analýza rozvoje ICT v regionu
Projekt bezpečný kraj Spálené Poříčí obsah prezentace: stručné představení mé maličkosti stručné představení projektu Bezpečný kraj informace.
Databázové systémy 2 Zkouška – 8:00. Příklad I - Procedura Vytvořte proceduru PROCEDURE ZK_ZAM_HISTOGRAM(P_ROK_OD IN NUMBER, P_ROK_DO IN NUMBER)
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Václav Novák Mikroregiony kraje Vysočina Václav Novák.
Současná pravidla regulace hazardu na území obcí a připravované změny od roku 2016 Odbor 34 – Státní dozor nad sázkovými hrami a loteriemi Ostrava 9. 4.
Příprava předsednictví ČR v Radě EU a role Sekce pro evropské záležitosti Hana Kavánková Odbor koordinace evropských politik Sekce pro evropské záležitosti.
Nevládní neziskové organizace pro HEN 4. Přednáška / seminář, Registrace občanského sdružení.
1 Postup při provádění inspekce v místě poskytování sociálních služeb Odbor sociální péče a zdravotnictví Magistrát hlavního města Prahy.
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
Vyhláška o školním stravování Bc. Eva Martinková odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Projekt „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ a jeho výstupy Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji na období.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
1 Informace o činnosti MŠMT v oblasti PPRCH Malenovice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
Zlín 14. září 2016 Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje FORMÁLNÍ DOPRACOVÁNÍ RÁMCE PRO INVESTICE DO INFRASTRUKTRURY Pracovní.
Zprostředkování kontaktu
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Kritéria přijímacího řízení v 1. kole pro šk. r /18
Příprava předsednictví ČR v Radě EU a role
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA STUDIJNÍCH OBORŮ
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Jištění kvality technologických procesů
Produkce odpadů obce ORP Šumperk
PLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY V ZAHRANIČÍ A VĚCI SOUVISEJÍCÍ…
TELEFONNÍ KOMUNIKACE Mgr. Michal Oblouk.
Centrum vzdělanosti Libereckého kraje
Zprostředkování kontaktu
Spotřební koš ve školním stravování
Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
ZÚR JMK zásady pro aplikaci Krajský úřad Jihomoravského kraje seminář
Zpráva o činnosti ÚP ČR osnova
ZÚR JMK a ÚP seminář pro projektanty a pořizovatele
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Multifaktorová analýza
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
Finanční kontrola v příspěvkových organizacích kraje
Odborový svaz zdravotnictví a sociální péče ČR
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Role manažerů kvality na odborech MěÚ
Novinky v předškolním vzdělávání
Dagmar Žitníková Odborový svaz zdravotnictví a sociální péče ČR
Transkript prezentace:

TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených do krajského úřadu.

Fáze zahájení interakce

Fáze analýza potřeb a nabídka řešení

Ověření přítomnosti zaměstnance na pracovišti

Fáze rozloučení

Ostatní hodnocená kritéria

Doporučení při přímé interakci –Zaměstnanec by měl být identifikován jmenovkou. Jmenovka by měla být viditelně umístěna. –Zaměstnanec by měl být upraven a oblečen způsobem odpovídajícím váženosti práce zaměstnance a samotné instituce krajského úřadu. Za nevhodné se považuje např.: sportovní oblečení, džínsy, trička, módní výstřelky, turistická obuv apod. –Zaměstnanec by měl dbát na to, aby jeho pracoviště bylo vždy uklizené a čisté bez předmětů, které nesouvisí s náplní agendy, kterou vykonává, např. jídlo, noviny apod. –Zaměstnanci úřadu by měli návštěvníka (občana) pozdravit. Pozdrav by měl být formulován zřetelně a dostatečně hlasitě. Běžný pozdrav „Dobrý den“ by mohl být (není podmínkou) doplněn o zdvořilostní dovětek, např. „Co pro Vás mohu udělat“ nebo „V čem Vám mohu být nápomocen“. Zaměstnanci by se měli vyvarovat hovorových pozdravů. –Zaměstnanec úřadu by měl po celou dobu interakce věnovat návštěvníkovi přímý pohled a milý výraz.

Telefonická interakce

Průměrný počet vyzvánění před započetím hovoru Po přepojení občana vystupujícího v utajení operátorem na příslušné pracoviště krajského úřadu nebo v případě přímých telefonátů zaměstnancům jednotlivých odborů vyzváněl telefon v prvním i druhém kole v průměru 2,2x, ve třetím kole 2,3x. Počet vyzvánění na příslušném odboruAbsolutní čísla 1. kolo 2. kolo 3. kolo Bez vyzvánění – přepojení hovoru Jedno vyzvánění Dvě vyzvánění Tři vyzvánění Čtyři vyzvánění a více Průměr vyzvánění 2,2x 2,2x 2,3x

Zaměstnanci na odborech

Doporučení při telefonické interakci –Při telefonických interakcích ujednotit proceduru zahájení a ukončení interakce, především představení a rozloučení u jednotlivých skupin zaměstnanců. U asistentek odborů by mohlo být do pozdravu zahrnuto představení krajského úřadu, odboru a jméno asistentky. Před přepojením na příslušné pracoviště (zaměstnance) by mělo být uváděno jméno a klapka zaměstnance, na kterého je volající přepojován pro případ, že se spojení neuskuteční nebo pro případ opětovného volání na krajský úřad. Před přepojením by se měla asistentka rozloučit např. „Na slyšenou“. –U zaměstnanců odborů by již nemusel být uváděn název Krajského úřadu Zlínského kraje, ale pouze jméno zaměstnance, název odboru (případně oddělení) a pozdrav „Dobrý den“.