TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených do krajského úřadu.
Fáze zahájení interakce
Fáze analýza potřeb a nabídka řešení
Ověření přítomnosti zaměstnance na pracovišti
Fáze rozloučení
Ostatní hodnocená kritéria
Doporučení při přímé interakci –Zaměstnanec by měl být identifikován jmenovkou. Jmenovka by měla být viditelně umístěna. –Zaměstnanec by měl být upraven a oblečen způsobem odpovídajícím váženosti práce zaměstnance a samotné instituce krajského úřadu. Za nevhodné se považuje např.: sportovní oblečení, džínsy, trička, módní výstřelky, turistická obuv apod. –Zaměstnanec by měl dbát na to, aby jeho pracoviště bylo vždy uklizené a čisté bez předmětů, které nesouvisí s náplní agendy, kterou vykonává, např. jídlo, noviny apod. –Zaměstnanci úřadu by měli návštěvníka (občana) pozdravit. Pozdrav by měl být formulován zřetelně a dostatečně hlasitě. Běžný pozdrav „Dobrý den“ by mohl být (není podmínkou) doplněn o zdvořilostní dovětek, např. „Co pro Vás mohu udělat“ nebo „V čem Vám mohu být nápomocen“. Zaměstnanci by se měli vyvarovat hovorových pozdravů. –Zaměstnanec úřadu by měl po celou dobu interakce věnovat návštěvníkovi přímý pohled a milý výraz.
Telefonická interakce
Průměrný počet vyzvánění před započetím hovoru Po přepojení občana vystupujícího v utajení operátorem na příslušné pracoviště krajského úřadu nebo v případě přímých telefonátů zaměstnancům jednotlivých odborů vyzváněl telefon v prvním i druhém kole v průměru 2,2x, ve třetím kole 2,3x. Počet vyzvánění na příslušném odboruAbsolutní čísla 1. kolo 2. kolo 3. kolo Bez vyzvánění – přepojení hovoru Jedno vyzvánění Dvě vyzvánění Tři vyzvánění Čtyři vyzvánění a více Průměr vyzvánění 2,2x 2,2x 2,3x
Zaměstnanci na odborech
Doporučení při telefonické interakci –Při telefonických interakcích ujednotit proceduru zahájení a ukončení interakce, především představení a rozloučení u jednotlivých skupin zaměstnanců. U asistentek odborů by mohlo být do pozdravu zahrnuto představení krajského úřadu, odboru a jméno asistentky. Před přepojením na příslušné pracoviště (zaměstnance) by mělo být uváděno jméno a klapka zaměstnance, na kterého je volající přepojován pro případ, že se spojení neuskuteční nebo pro případ opětovného volání na krajský úřad. Před přepojením by se měla asistentka rozloučit např. „Na slyšenou“. –U zaměstnanců odborů by již nemusel být uváděn název Krajského úřadu Zlínského kraje, ale pouze jméno zaměstnance, název odboru (případně oddělení) a pozdrav „Dobrý den“.