Poznáte hudební velikány ? – 3. díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – www.racek.yx.cz Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Romantismus v hudbě jihoevropských a severských skladatelů
Advertisements

Romantismus v hudbě ruských skladatelů
Velvyslanectví České republiky v Kodani srdečně zve na SVATOVÁCLAVSKÉ SETKÁNÍ v pondělí 27. září 2010 v 18 hod. k připomenutí svátku sv. Václava – Dne.
Světoví hudební skladatelé
Poznáte hudební velikány ? - 1.díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
POZNÁVEJ HUDEBNÍ SKLADATELE
POZNÁVEJ HUDEBNÍ SKLADATELE. v této úvodní části pracujte v základním nastavení PowerPointu, nikoliv v režimu prezentace v případě, že je k dispozici.
Vážná hudba první poloviny 20.století
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Otázky jsou vybrány z DUM č: VY_32_INOVACE_15_Opakování III.
Barokní hudba v Evropě VY_32_INOVACE_06_Barokní hudba v Evropě.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA.
(do začátku druhé světové války).  citlivost a dramatičnost ve skladbách  Richard Strauss Gustav Mahler.
Hudební výchova 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Hudební skladatelé ovlivnění impresionismem
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
SVĚTOVÉ HUDEBNÍ BAROKO
ICT 2 – 3 – 29 HV Leoš Janáček Anotace: Materiál seznamuje žáky s hudebními díly a životem autora. Prezentace obsahuje odkaz na poslechovou skladbu a.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_857_7TR_HV Autor: Mgr. Ludmila Večerková.
Poznáte hudební velikány ? – 2. díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_851_8TR_HV Autor: Mgr. Ludmila Večerková.
ICT – 2 – 3 – 28 HV - Bohuslav Martinů
VY_32_INOVACE_3D Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 8. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
LEOŠ JANÁČEK ( – ).
Otázky jsou vybrány z DUM č
LEOŠ JANÁČEK ( Hukvaldy – Ostrava) Obrázek 1
V bludišti stylů Igor Stravinskij a jeho hudba 20. století
Spustit hru Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora Jak hrát Velká vánoční.
ANTONIO VIVALDI.  Název školy: Základní škola Francova Lhota  Autor: Mgr. Lada Martinková  Název: VY_32_INOVACE_08_Antonio Vivaldi  Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Impresionismus. Co je to imprese? Vjem, pocit, nebo obrázek uchovaný na základě zkušenosti Neurčitá představa, vzpomínka nebo přesvědčení.
Vážná (artificiální) hudba 20. století 1. část. Vážná (artificiální) hudba 20. století Název školy: Základní škola Francova Lhota Autor: Mgr. Lada Martinková.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_30_15_HV9_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Leon Hahn NÁZEV:VY_32_INOVACE_13:Hudební výchova 9.ročník TÉMA: léta 20.století.
Výtvarné umění Výtvarné umění 1874–20. století HudbaHudba přelom 20. století úkoly: Dějiny evropské hudby IMPRESIONISMUS.
R USKÁ HUDBA Martin Otýpka. R USKO - INFORMACE Státní zřízení: federativní republika Hl. město: Moskva Rozloha: asi tisíc km 2 Počet obyvatel:
HUDBA  Pozdní romantismus, expresionismus (snaha o nový hudební výraz a kompoziční přístup)  Biblické náměty.
IMPRESIONISMUS Markéta Svobodová. IMPRESIONISMUS směr, který vznikl koncem 19. st. ve Francii Výraz imprese = dojem, vjem nebo otisk Výraz „prchavý okamžik“
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Ruští hudební skladatelé Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_03_RUŠTÍ HUDEBNÍ SKLADATELÉ.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Bedřiška Koželuhová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6B_03
Název školy:. Základní škola Netvořice Autor:. Mgr
Název školy: ZŠ a MŠ Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Vostřelová Název: VY_32_INOVACE_20_HUDEBNÍ VÝCHOVA_ANTONÍN DVOŘÁK_DÍLO.
Česká opera Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_09_ČESKÁ OPERA Téma: HUDEBNÍ NAUKA.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Další hudební formy Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
LEOŠ JANÁČEK ( Hukvaldy – Ostrava) Obrázek 1
Antonio Vivaldi AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Eliška Smýkalova VĚK: 10 Škola: 3 ZŠ, Šumperk.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Hudba Test Poslech POJMY
Antonio Lucio Vivaldi Benátky – Vídeň.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Kvíz Test 1 2 poslech Pojmy
Osnova ke studiu pro studenty středních pedagogických škol
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Dějiny hudby a její osobnosti
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Baroko 17. a 18. století.
NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6
POZNÁVEJ HUDEBNÍ SKLADATELE
Transkript prezentace:

Poznáte hudební velikány ? – 3. díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný reproduktor a zaposlouchejte se. Vybírejte z níže uvedených 10 jmen. Bizet Mussorgskij Rimskij-Korsakov Stravinskij Martinů Gluck VivaldiRavel Janáček Rossini Pak klepněte na příslušný houslový klíč, který vám správné jméno prozradí.

Pokud jste volili skladbu č.1 – poznali jste Nikolaje Andrejeviče Rimskij-Korsakova ZPĚT Pohádka o caru Saltánovi – Let čmeláka

Pokud jste volili skladbu č.3 – poznali jste Georgese Bizeta ZPĚT Carmen

Pokud jste volili skladbu č.5 – poznali jste Leoše Janáčka ZPĚT Sinfonietta

Pokud jste volili skladbu č.7 – poznali jste Bohuslava Martinů ZPĚT Kolombína tančí

Pokud jste volili skladbu č.9 – poznali jste Christopha Willibalda von Glucka ZPĚT Orfeus a Euridika

Pokud jste volili skladbu č.2 – poznali jste Maurice Ravela ZPĚT Bolero

Pokud jste volili skladbu č.4 – poznali jste Gioacchina Rossiniho ZPĚT Vilém Tell

Pokud jste volili skladbu č.6 – poznali jste Antonia Vivaldiho ZPĚT Čtvero ročních dob - Jaro

Pokud jste volili skladbu č.8 – poznali jste Igora Fjodoroviče Stravinského ZPĚT Petruška

Pokud jste volili skladbu č.10 – poznali jste Modesta Petroviče Mussorgského ZPĚT Obrázky z výstavy - Promenáda