122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Význam a podstata marketingu, jeho historický vývoj
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Ekonomická gramotnost
Vývoj marketingových koncepcí
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09/C11 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníBřezen.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Význam informací a dat a znalostí
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Koncepce marketingového řízení
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
MARKETING.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
8. Marketing.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Definice marketingu. Definic marketingu existuje celá řada, nejčastěji používány jsou následující čtyři:  Marketing je sociální a manažerský proces,
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY Ekonomika, ekonomie, ekonomické systémy.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Zavádění nových produktů na trh B2B
MARKETING Přednáška P
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Ekonomika malých a středních podniků
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Historie marketingu
Jakub Stránský Marketing.
MARKETING Přednáška P
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení

Obsah:  Životopis  Ocenění  Publikace  Marketing od "A" do „Z"  Marketing management  Marketing v otázkách a odpovědích  Definice Marketingu podle Philipa Kotler  Současnost

 Narozen v Chicagu  Studoval na DePaul Univerzity  Na Chicagské univerzitě studoval ekonomii, kde získal titul Master  Doktorát z ekonomie získal na Massachusettském technologickém institutu  Postdoktorandské studium matematiky a behaviorálních věd absolvoval na Harvardově, resp. Na Chicagské univerzitě

 cena Distinguished Marketing Educator Award  cena Marketing Excellence  titul Leader in Marketing Thought  cena Alpha Kappa Psi  cena S.C. Johnson & Son  cena Paula D. Converse  cena Stuarta Hendersona Britta  cena za přínos pro rozvoj teorie marketingu v oblasti zdravotnictví

české publikace  10 smrtelných marketingových hříchů (Grada, 2004)  Chaotika (Computer Press, 2009)  Inovativní marketing (Grada, 2004)  Marketing (Grada, 2003)  Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu (Grada, 2008)  Marketing management (Grada, 2007)  Marketing od A do Z (Management Press, 2003)  Marketing podle Kotlera (Management Press, 2006)  Marketing v otázkách a odpovědích (Computer Press, 2005)  Marketing v pohybu (Management Press, 2007)  Moderní marketing (Grada, 2007)

 80 nejdůležitějších marketingových pojmů, koncepcí a principů  zmiňuje význam marketingu v současné době  problematika konkurence

 v každém novém vydání jsou aktualizované statistiky a uvedeny nové trendy a vývoj v prostředí  rozšiřuje diskusi o strategickém marketingu  uvádí příklady tvůrčího myšlení společnosti, zaměřeného na trh a zákazníka  popisuje rostoucí využívání nových technologií při zlepšování marketingového plánování a výkonu

 srozumitelné odpovědi na základní marketingové otázky  Kdy se marketing objevil poprvé? - již za Adama a Evy - v 1. polovině 20. století v USA  Je reklama tou hlavní cestou jak vybudovat značku? - nejdůležitější je komunikace a propagace - image netvoří pouze reklama, ale i další zdroje

 Která média (noviny, časopisy, televize, rádio, internet) budou v příštích letech přitahovat nejvíce zadavatelů reklam? - odhad vlivu v následujících letech - vliv novin a televize klesne - růst vlivu rádia, billboardů a časopisů - značný růst vlivu internetu

marketing je výzkum trhu za účelem uvedení produktu ve vhodný čas a za vhodnou cenu u stávajících produktů zvýšení prodejnosti „Marketing je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a požadují, prostřednictvím tvorby, nabídky a směny hodnotných výrobku s ostatními.“

 poradce nadnárodních firem v oblasti ekonomických a marketingových principů ke zvýšení konkurenceschopnosti  semináře a intenzivní přednášková turné  elektronický marketing

Petra Škrteľová Tomáš Krupička Petr Mlejnek