1 Mechanika s Inventorem 10. Shrnutí Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace FEM výpočty Optimalizace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prof. Ing. Ivo Vondrák, CSc.
Advertisements

Další vzdělávání na VOŠ a SPŠ, Jičín, Pod Koželuhy 100
Přednáška na Autodesk Academia Fóru 2007 Absolventi středních škol na Technické univerzitě v Liberci, Fakultě strojní Zpracoval: doc. Ing. Ladislav Ševčík,
Mechanika s Inventorem
Střední průmyslová škola, Karviná
Závěrečná zpráva projektu Stanislav Filipčík Asistent projektového manažera © 2010 IBA CZ, s.r.o.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Tématické okruhy doktorského studia:  Tribologie  Diagnostika  Únavové vlastnosti  Konstrukce a virtuální navrhování  Průmyslový.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
Studie proveditelnosti datového skladu KrÚ Vysočina - zhodnocení
Mechanika s Inventorem
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
1 Mechanika s Inventorem 5. Aplikace – tahová úloha Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace FEM.
Obor informační technologie
 New Technologies for Mechanical Engineering – Centrum nových technologií pro strojírenství  regionální výzkumné a vývojové centrum  založeno na kvalitní.
Mechanika s Inventorem
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
Josef Filip, tel , Grant Autodesk Academia Aktualizace výukového materiálu pro AutoCAD Civil 3D 2008.
Mechanika s Inventorem
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
1 Mechanika s Inventorem 4. Prostředí aplikace Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace FEM výpočty.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Mechanika s Inventorem
Technologické procesy ve strojírenství - úvod
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Systémové navrhování technických produktů KKS/ZKM Katedra konstruování strojů Fakulta strojní Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem.
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
1 Mechanika s Inventorem 7. Cvičení – využití symetrie Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
prof. Ing. Hartl Martin, Ph.D.
Zkušenosti KOMA-Servis s absolventy pro obor hydrauliky Seminá ř „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAM Ů STROJNÍCH OBOR Ů “ Seminá ř „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAM.
Výpočetní technika při výuce fyziky Jiří Tesař. VT – při výuce VT nedílná součást každodenního života, VT musí být také součástí výuky, vybavení škol.
Počítačová podpora konstruování
CAD a parametrické modelování
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
Počítačová podpora konstruování
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
aneb Assessment Centre a Development Centre
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
1 GISáček 2006 GIS v podání Autodesku GISáček 2006 Pavel Robek Tech Data Distribution s.r.o.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ EUR. Ing. Petra Bednářová, Ph.D.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 3. Seznámení s programem Autodesk „Inventor“ – CAD Název sady: CNC.
Chemický experiment. Školní a vědecký experiment Školní experiment: Dříve řešený problém Známý výsledek pro experimentátora Vyvození výsledku na základě.
… 32 Základní informace ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ - ÚK tel.: fax:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
České Budějovice, červen 2016
Grafické systémy II Kubín Tomáš.
Polytechnické vzdělávání v praxi
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Strojnická průmyslovka – škola českých hlav a rukou
První zkušenosti s evaluací
Transkript prezentace:

1 Mechanika s Inventorem 10. Shrnutí Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace FEM výpočty Optimalizace CAD data

2 Obsah přednášky: Další fyzikální vlastnosti modelů 3 Analytické řešení 4 Řešení v Autodesk Inventoru 5 Využití pro potřeby SPŠ Varnsdorf 6 Umožnění implementace 7 Obtíže při implementaci 8 Výstupy a závěrečná diskuse 9

3 Další fyzikální vlastnosti modelů:  Soubor → Vlastnosti → záložka Fyzikální  nutné přiřazení materiálových vlastností (tzv. materiálového modelu)  tzv. obecné vlastnosti a vlastnosti setrvačnosti

4 Analytické řešení:  předchází ICT řešení  příprava výpočtové studie – rozvaha a diskuse řešeného problému  popis vlastností řešeného problému výstupem  metoda popisu ovlivňuje formu nikoliv výsledek

5 Řešení v Autodesk Inventoru:  bez znalostí souvislostí téměř nemožné  výpočtová studie prochází celou řadou kritických fází  doplnění analytického řešení – kontrola návrhů  diskretizace ve 3 fázích – výpočet provést 3x – postupné upřesnění výsledků  generování reportů – výpočtových zpráv pro každý výpočet  výstupy je nutné správně interpretovat

6 Využití pro potřeby SPŠ Varnsdorf:  realizováno v rámci předmětu: Mechanika (MEC)  předpokládané předměty následného využití: Konstruování počítačem (KOP), Stavba a provoz strojů (SPS), Konstrukční cvičení (KOC)  postup: získání odborných dovedností na mechanických modelech (nižší ročníky) → uplatňování poznatků na virtuálních prototypech, navrhovaných strojních součástech (vyšší ročníky)  ověřování analytických výpočtů pomocí ICT metod a naopak  interpretace a porovnávání získaných výsledků  diskuse a hodnocení získaných výsledků

7 Umožnění implementace:  statut Autodesk Academia od  zapojení do projektu PILOT S  obor Strojírenství vyučován dle ŠVP od  Autodesk Academia partner pro Strojírenství 2006/2007  odpovídající technické prostředky – výuka Mechaniky s podporou ICT  získání prostředků z programu Autodesk Academia GRANT 2007  zájem o problematiku nejen v rámci předmětů PK Strojírenství  zájem studentů

8 Implementační obtíže:  dostupnost odborné literatury  omezení plynoucí z funkcí softwaru (např. tepelné analýzy)  transformace rozsáhlého problému do srozumitelné podoby pro středoškolské studenty  plánování časového průběhu výpočtových studií v závislosti na hardware v rámci vyučovacích hodin  hardwarové nároky  spolupráce se sociálními partnery

9 Výstupy přednášky a závěrečná diskuse  shrnutí získaných poznatků a zkušeností  využití pro potřeby VOŠ a SPŠ Varnsdorf Závěrečná diskuse, dotazy