PROJEKT ZVLÁDNEME TO ČÁST CHODÍCÍ LIDÉ I. ZŠ ŠTÍTINA 5. TŘÍDA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
Advertisements

Reportáže Fotodokumentace
Kamarádi :o) :o).
ZŠ ŠTÍTINA 5. TŘÍDA.  DNES K NÁM DO ŠKOLY PŘIJEL TOM. JE MU 28 LET A OD NAROZENÍ JE TĚLESNĚ POSTIŽENÝ. TRPÍ MOZKOVOU OBRNOU.
Řeč, jazyk, mluva.
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
Soutěžní úkol. Naším společným úkolem je dostat cyklistu ve spodní části obrazovky na konec cesty. Musí ujet celých 10 kilometrů. Musíme mu pomoci správně.
Bílé plemeno Člověk se mění
Dramatické a pohybové činnosti v Mš
 Pod záštitou: Ústeckého kraje.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, MÍROVÁ 2734/4, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE PROJEKT ÚSTECKÉHO KRAJE: EKO-ECHO - Kouty krajiny.
Byl to týden plný zajímavých události,ne jen ze života Modré ústřice ale taky ze života Růžového šneka. Po roce se opět konal skvělý seminář v Divišově.
Téma: Soustava řídící, smysly Předmět: Člověk a jeho svět Ročník: 5 Autor: Mgr. Iveta Mazgalová ZŠ TGM Hodkovice n. M. Klíčová slova: nerv, mícha,
Sáře Vilímový! Any Adamová
KAŽDÝ DEN JSME O NĚCO STARŠÍ ...
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
200 LET LOUIS BRAILLE SONS BLANSKO DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 12.LEDNA 2009.
Skuteční přátelé jsou vše co v životě máš!
Všechno dělejte bez reptání a bez pochybování, abyste byli bezúhonní a ryzí, Boží děti uprostřed pokolení pokřiveného a zvráceného. V něm sviťte jako hvězdy,
Na výrobě našeho „Koše snů“ jsme pracovali 2 týdny. Je vyroben z vlnitého papíru, polepen novinami a sešitý lýkem.Slouží ke tříděníodpadu: papír,plasty,baterie.
Moji nejlepší kamarádi
SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA OFTALMOPEDIE Historie
Jak z testování vyždímat čísla pro manažery?. ZDROJE DAT?
Koukej a hodnoť ;).
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
SMYSLOVÉ ORGÁNY 3. ročník
Cvičení v přírodě Říjen 2011, Bělá
Turecko místo mých snů Václav Starý 4. Ročník
Národní technické museum. Byli jsme rozřazeni do dvou skupin podle barev.
Mýma očima Roman Lavička student kvarty školní studentský pobyt Anglie 2005.
Zuby, zoubky, zoubečky. Pro 2. třídu ZŠ
Smysly člověka (všeobecně) Pří_234_Savci_Smysly člověka (všeobecně) Autor: Mgr. Martina Vaculová Škola: Základní a Mateřská škola Kašava, okres Zlín, příspěvková.
Ilustrátor Zdeněk Miler, autor Krtečka
Smysly člověka (všeobecně)
Žák. Osobnost určitý člověk, individuum odlišné od ostatních ve vlastnostech, zkušenostech atd.
1 Korintským 12:1-7 Pokud jde o duchovní dary, bratři, nechci, abyste zůstali v nevědomosti. 2 Víte, že jste ještě jako pohané chodili k němým modlám,
Fotky 6.B z 5.třídy.
Jak učit tvorbu www stránek na zš? ?. Co by žáci měli zvládat.  Základy s textovým editorem (Word, pspad) – základní úpravy textu, kopírování, formátování..
Tereza Pecánková.
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Žáci-cizinci na českých školách www.meta-os.cz2 Žáci-cizinci: kolik a odkud? Školní rok 2008 / 2009: základní školy střední školy
Jak na bezpečný internet?
Inkluze pohledem rodiče: příklad dobré praxe z Liberce Dítě s mentálním postižením v běžné základní škole (ZŠ Sokolovská, Liberec) Mgr. Hana Kubíková.
 a) kompenzační ◦ kompenzují zrakový handicap a jsou rozděleny do několika skupin podle účelu, ke kterému slouží.  b) rehabilitační ◦ umožňující zvětšení.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
Viktor Kubečka je to boxer my mu říkáme (Viky) je to náš třídní šašek.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Společnost Autor: Mgr. Miluše Džuberová KOMUNIKACE slovem písmem gestem dotekem.
Humanitární aplikace informatiky Jaromír Plhák. Organizace hodin Jedno vybrané téma. Obecné informace k danému tématu studenti představí vlastní.
P. uč. Zelinková a P. uč. Solnařová MATEMATIKA X MATEMATIKA.
Co je Braillovo písmo je speciální druh písma, resp. systému psaní, určeného pro nevidomé, slabozraké a se zbytky zraku. Funguje na principu plastických.
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA. Škola by měla začínat v 10:00 a končit by měla v 12:30. Abychom nemuseli vstávat tak brzo. A končila by dříve, abychom se mohli po.
Reportáž z akce Smysly živočichů Kateřina Bílková | 5. A 1.
Popisuje: Vojtěch Zedek
Praktická přednáška paní Krátké
Čím chci být, až vyrostu Jonáš Dej.
SLOVENSKO 2016.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.14_Lidské_chování_a_vlastnosti.
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_18_8. ročník_Drogy
Vzdělávání lidí s postižením
Den Země 3.A – 25. dubna.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
Téma (název prezentace)
Výlet na Lipno Letošní prázdniny jsme s paničkou vyrazily na Lipno. Kde jsme si nenechaly ujít stezku do korun stromů. Panička nahoru jela sedačkovou lanovko.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
SLOVENSKO 2018.
POČÍTAČ A LIDÉ S HANDICAPEM Adéla Beránková, 3. A.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ADÉLA KUTILOVÁ studentka kvarty Růžená / anglický tábor
Tajemství internetu Minule jsme si společně ukázali karty jednotlivých zařízení a říkali jsme si, že některá z nich se umí připojit na internet. Vzpomenete.
Transkript prezentace:

PROJEKT ZVLÁDNEME TO ČÁST CHODÍCÍ LIDÉ I. ZŠ ŠTÍTINA 5. TŘÍDA

LEKTOŘI BYLI PŘÍJEMNÍ, MILÍ, ZÁBAVNÍ A HODNÍ. Adél

SNAŽILI SE NÁS ZAUJMOUT. BYLO VIDĚT, ŽE SE V TÉMATU POSTIŽENÝCH LIDÍ VYZNAJÍ. Martin

BYLI CHYTŘÍ. SKVĚLE NÁM VŠE VYSVĚTLILI A HODNĚ NÁS NAUČILI. Lukáš

BYLO NÁM S NIMI PŘÍJEMNĚ. Patrik V.

VYZKOUŠELI JSME SI, JAK SE CÍTÍ NEVIDOMÍ, NESLYŠÍCÍ NEBO POHYBOVĚ POSTIŽENÍ. Naty G.

SICE JSEM UŽ O LIDECH S POSTIŽENÍM SLYŠEL, ALE NENÍ ŠPATNÉ SI TO ZOPAKOVAT. DO ŽIVOTA MI TO DALO HODNĚ. Vítek

NEJVÍCE SE MI LÍBILY HRAČKY PRO NEVIDOMÉ. Jonáš

ZAUJAL MĚ PICHTŮV PSACÍ STROJ. Tom

SE ZESILOVAČEM ZVUKU JSME MUSELI PRACOVAT OPATRNĚ, ABYCHOM SI NEPOŠKODILI SLUCH. Ondra

TEN BIČÍK NA STOLE JE PODAVAČ. POHYBOVĚ POSTIŽENÍ SI S NÍM PODÁVAJÍ VĚCI, NA KTERÉ NEMŮŽOU DOSÁHNOUT. Niky

TATO TABULKA SLOUŽÍ K RYCHLÉMU DOROZUMÍVÁNÍ S HLUCHONĚMÝMI. Sára

MALÁ ČERNÁ KRABIČKA JE KOLORITA. SLOUŽÍ NEVIDOMÝM NA URČOVÁNÍ BAREV. Jakub S.

ZAUJAL MĚ PÁROVAČ PONOŽEK. ABY NEVIDOMÍ MĚLI OBĚ PONOŽKY STEJNÉ, HNED, KDYŽ SI JE VYZUJÍ, VLOŽÍ JE DO PÁROVAČE A PAK TEPRVE DO PRAČKY. Gabča

ORANŽOVÉ MAGICKÉ OKO POUŽÍVAJÍ NEVIDOMÍ. ZVUKEM JE UPOZORNÍ NA PŘÍTOMNOST JINÉHO ČLOVĚKA. Maty

PRO MĚ BYLO NOVÉ BRAILLOVO PÍSMO. Tadeáš

UPOUTALY MĚ ZNAKY PRO HLUCHONĚMÉ. Natka F.

NEJSILNĚJŠÍM ZÁŽITKEM BYLO PRO MĚ CHOZENÍ S BÍLOU HOLÍ. MĚ JISTIL KAMARÁD, ALE NEVIDOMÍ SI MUSÍ PORADIT SAMI. Danek

ZAVÁZANÉ OČI MĚ STRESOVALY. Jakub B.

CO ŘÍKÁTE, JAK NÁM TO JDE? ALE JE TO FUŠKA. Verča a Natka F.

KDYŽ JSEM SEDĚLA NA VOZÍKU, ZAČALO MI BÝT LÍTO LIDÍ, KTEŘÍ SE MOHOU POHYBOVAT JENOM NA NĚM. Maruška

ZÍSKÁVALI JSME ZKUŠENOSTI, ABYCHOM MOHLI POMOCI POSTIŽENÝM LIDEM. Verča

DŘÍVE SE MI ZDÁLO DIVNÉ NĚKOMU POMÁHAT, ALE TEĎ BYCH TO KLIDNĚ ZVLÁDL. Jonáš

TÁK HODNĚ JSME SE NAUČILI. Paťa M.