PROJEKT ZVLÁDNEME TO ČÁST CHODÍCÍ LIDÉ I. ZŠ ŠTÍTINA 5. TŘÍDA
LEKTOŘI BYLI PŘÍJEMNÍ, MILÍ, ZÁBAVNÍ A HODNÍ. Adél
SNAŽILI SE NÁS ZAUJMOUT. BYLO VIDĚT, ŽE SE V TÉMATU POSTIŽENÝCH LIDÍ VYZNAJÍ. Martin
BYLI CHYTŘÍ. SKVĚLE NÁM VŠE VYSVĚTLILI A HODNĚ NÁS NAUČILI. Lukáš
BYLO NÁM S NIMI PŘÍJEMNĚ. Patrik V.
VYZKOUŠELI JSME SI, JAK SE CÍTÍ NEVIDOMÍ, NESLYŠÍCÍ NEBO POHYBOVĚ POSTIŽENÍ. Naty G.
SICE JSEM UŽ O LIDECH S POSTIŽENÍM SLYŠEL, ALE NENÍ ŠPATNÉ SI TO ZOPAKOVAT. DO ŽIVOTA MI TO DALO HODNĚ. Vítek
NEJVÍCE SE MI LÍBILY HRAČKY PRO NEVIDOMÉ. Jonáš
ZAUJAL MĚ PICHTŮV PSACÍ STROJ. Tom
SE ZESILOVAČEM ZVUKU JSME MUSELI PRACOVAT OPATRNĚ, ABYCHOM SI NEPOŠKODILI SLUCH. Ondra
TEN BIČÍK NA STOLE JE PODAVAČ. POHYBOVĚ POSTIŽENÍ SI S NÍM PODÁVAJÍ VĚCI, NA KTERÉ NEMŮŽOU DOSÁHNOUT. Niky
TATO TABULKA SLOUŽÍ K RYCHLÉMU DOROZUMÍVÁNÍ S HLUCHONĚMÝMI. Sára
MALÁ ČERNÁ KRABIČKA JE KOLORITA. SLOUŽÍ NEVIDOMÝM NA URČOVÁNÍ BAREV. Jakub S.
ZAUJAL MĚ PÁROVAČ PONOŽEK. ABY NEVIDOMÍ MĚLI OBĚ PONOŽKY STEJNÉ, HNED, KDYŽ SI JE VYZUJÍ, VLOŽÍ JE DO PÁROVAČE A PAK TEPRVE DO PRAČKY. Gabča
ORANŽOVÉ MAGICKÉ OKO POUŽÍVAJÍ NEVIDOMÍ. ZVUKEM JE UPOZORNÍ NA PŘÍTOMNOST JINÉHO ČLOVĚKA. Maty
PRO MĚ BYLO NOVÉ BRAILLOVO PÍSMO. Tadeáš
UPOUTALY MĚ ZNAKY PRO HLUCHONĚMÉ. Natka F.
NEJSILNĚJŠÍM ZÁŽITKEM BYLO PRO MĚ CHOZENÍ S BÍLOU HOLÍ. MĚ JISTIL KAMARÁD, ALE NEVIDOMÍ SI MUSÍ PORADIT SAMI. Danek
ZAVÁZANÉ OČI MĚ STRESOVALY. Jakub B.
CO ŘÍKÁTE, JAK NÁM TO JDE? ALE JE TO FUŠKA. Verča a Natka F.
KDYŽ JSEM SEDĚLA NA VOZÍKU, ZAČALO MI BÝT LÍTO LIDÍ, KTEŘÍ SE MOHOU POHYBOVAT JENOM NA NĚM. Maruška
ZÍSKÁVALI JSME ZKUŠENOSTI, ABYCHOM MOHLI POMOCI POSTIŽENÝM LIDEM. Verča
DŘÍVE SE MI ZDÁLO DIVNÉ NĚKOMU POMÁHAT, ALE TEĎ BYCH TO KLIDNĚ ZVLÁDL. Jonáš
TÁK HODNĚ JSME SE NAUČILI. Paťa M.