Luhačovské Zálesí, o.p.s. Vizuální styl společnosti / regionu / destinace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
ROP – možnosti pro cestovní ruch
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Prostřední Bečva Stručný průvodce jednou z nejhezčích obcí Valašska.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
41.1 Karlovarský kraj – poznáš jeho dominanty?
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace činnosti společnosti v roce 2011.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Organizace chránící přírodu a životní prostředí
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, cestovní,
Východní Morava, ráj pro cykloturistiku
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Volnočasové projekty a EU financování
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Jméno autora: František Sajdl Třída/ročník: H3A, 3.ročník
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Prezentace turistické oblasti
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Destinace cestovního ruchu ?!
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, spolupráce koordinátorka MA21 Iva Hájková
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Moravskoslezský kraj Jana Němcová
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
LUHAČOVICE
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_64.
Regionální konference v MSK
Turistika ZdP momentky z tras -. Turistika ZdP 2012 V roce 2012 jsme navštívili hory i údolí.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Město Brno.
Spolupráce neziskového sektoru Zlín –
projekty podporující cestovní ruch v obci Modrá
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
 LÁZNĚ LUHAČOVICE LÁZNĚ LUHAČOVICE  LÁZNĚ LEOPOLDOV LÁZNĚ LEOPOLDOV  LÁZNĚ NEZDENICE LÁZNĚ NEZDENICE  SIRNATÉ LÁZNĚ OSTROŽSKÁ NOVÁ VES SIRNATÉ LÁZNĚ.
TEREZA PAROBKOVÁ 9.A Vizovická vrchovina. Poloha.
 Nejmladší České lázně. Lázně zahájily svůj provoz v únoru roku Lázně jsou v těsné blízkosti zámku. Jedná se o vody hypertonické studené. Lázně.
Luhačovice. Úvod Luhačovice jsou lázeňské město na jihovýchodě Moravy ve Zlínském kraj. V Luhačovicích jsou 4. největší lázně v Česku a největší na Moravě.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Rodinná politika v Jihomoravském kraji Rodinná politika v centru pozornosti krajů a obcí ( Jihlava – konference)
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Lázně Luhačovice 2016 Preventivně léčebné pobyty pro členy OS pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy Soukromá střední škola podnikání a managementu, o.p.s. Předmět Zeměpis (klíčová.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
BÍLÉ KARPATY CHRÁNĚNÁ KRAJINNÁ OBLAST Rozloha: 750 km 2 Nejvyšší hora: Velká Javořina (970 m n. m.) Vznik CHKO: 1980 ZÁKLADNÍ ÚDAJE.
1 Úvod. 2 3 Historické 4 Úvod Historické, malebné.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Česko-slovenský mechanický betlém Horní Lideč
Vizovická vrchovina Valerie Marečková 9.B 2016.
Venkovská turistika 2017 Spolupráce SVTA a ATIC.
RESORT LUHAČOVICE.
Česká republika Cestovní ruch ZŠ Hejnice 2010 Mgr. Jan Kašpar.
Léčebné lázeňství a jak dál ?
ZÁKLADNÍ KLASIFIKAČNÍ SCHÉMA TURISMU
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Luhačovské Zálesí, o.p.s. Vizuální styl společnosti / regionu / destinace

Prezentace vizuálního stylu Proč? neexistence jednotného vizuálního stylu společnosti / regionu / destinace používání různých grafický stylů a symbolů při prezentaci společnosti / regionu / destinace nejednotná image společnosti / regionu / destinace nefunkční branding – politika značky - značku chápeme jako logo a vizuální identitu regionu / destinace

Prezentace vizuálního stylu Logo Logo symbolizuje krajinu a přírodní fenomény Luhačovského Zálesí Modrá jako voda Luhačovské Zálesí oplývá mnoha léčivými prameny a Luhačovickou přehradou Tmavě zelená jako lesy lesy patří k přírodnímu bohatství Luhačovského Zálesí Světle zelená jako kopce mírné kopce tvoří krajinný ráz regionu Oranžová jako slunce

Prezentace vizuálního stylu Varianty Loga Vertikální Horizontální

Prezentace vizuálního stylu Centrální ilustrace - náhled

Prezentace vizuálního stylu Centrální ilustrace - vysvětlení Centrální ilustrace prezentuje základní charakteristické prvky regionu Jurkovičův dům specifická architektura, lázeňství, kolonáda, Dušan Jurkovič Ottovka symbol lázní Luhačovice, léčivé prameny, zdraví Cykloturista dynamika regionu, atraktivní prostředí, nádherná příroda, možnosti cykloturistiky a jiných sportovnách aktivit Rybář Luhačovická přehrada, rybaření, gastronomie, restaurace Poutní místo Malenisko spiritualita, sakrální architektura, udržované obce kolem lázeňského centra Pěší turista dynamika regionu, turistické trasy, lázeňské chodníčky

Prezentace vizuálního stylu Ilustrace Luhačovského Zálesí – zimní variace

Prezentace vizuálního stylu Dílčí ilustrace – Turistika, Rodiny s dětmi, Rodinné výlety

Prezentace vizuálního stylu Dílčí ilustrace – Cykloturistika, MTB

Prezentace vizuálního stylu Fenomén MTB

Prezentace vizuálního stylu Další návrhy

Prezentace vizuálního stylu Těšíme se na další spolupráci! Luhačovské Zálesí, o.p.s. RNDr. Roman Kašpar ředitel společnosti Tel: