Luhačovské Zálesí, o.p.s. Vizuální styl společnosti / regionu / destinace
Prezentace vizuálního stylu Proč? neexistence jednotného vizuálního stylu společnosti / regionu / destinace používání různých grafický stylů a symbolů při prezentaci společnosti / regionu / destinace nejednotná image společnosti / regionu / destinace nefunkční branding – politika značky - značku chápeme jako logo a vizuální identitu regionu / destinace
Prezentace vizuálního stylu Logo Logo symbolizuje krajinu a přírodní fenomény Luhačovského Zálesí Modrá jako voda Luhačovské Zálesí oplývá mnoha léčivými prameny a Luhačovickou přehradou Tmavě zelená jako lesy lesy patří k přírodnímu bohatství Luhačovského Zálesí Světle zelená jako kopce mírné kopce tvoří krajinný ráz regionu Oranžová jako slunce
Prezentace vizuálního stylu Varianty Loga Vertikální Horizontální
Prezentace vizuálního stylu Centrální ilustrace - náhled
Prezentace vizuálního stylu Centrální ilustrace - vysvětlení Centrální ilustrace prezentuje základní charakteristické prvky regionu Jurkovičův dům specifická architektura, lázeňství, kolonáda, Dušan Jurkovič Ottovka symbol lázní Luhačovice, léčivé prameny, zdraví Cykloturista dynamika regionu, atraktivní prostředí, nádherná příroda, možnosti cykloturistiky a jiných sportovnách aktivit Rybář Luhačovická přehrada, rybaření, gastronomie, restaurace Poutní místo Malenisko spiritualita, sakrální architektura, udržované obce kolem lázeňského centra Pěší turista dynamika regionu, turistické trasy, lázeňské chodníčky
Prezentace vizuálního stylu Ilustrace Luhačovského Zálesí – zimní variace
Prezentace vizuálního stylu Dílčí ilustrace – Turistika, Rodiny s dětmi, Rodinné výlety
Prezentace vizuálního stylu Dílčí ilustrace – Cykloturistika, MTB
Prezentace vizuálního stylu Fenomén MTB
Prezentace vizuálního stylu Další návrhy
Prezentace vizuálního stylu Těšíme se na další spolupráci! Luhačovské Zálesí, o.p.s. RNDr. Roman Kašpar ředitel společnosti Tel: