10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti spolupráce a sdílení dat v cloudu
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Bezpečnostní rizika mobilních zařízení Jak přijít o vše v jednom malém mobilu PhDr. Vojtěch Bednář.
Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%
Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Tvoříme přitažlivá webová řešení webdesign redakční systémy internetové obchody řešení na míru mCommerce – nákupy v mobilech módní bublina nebo nový byznys?
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Informační systémy podnikové systémy CRM
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Vývoj mobilních aplikací
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Komunikační strategie
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Firmy Firmy iGoBidWin.com aukce stránek, které členové pracují, aby v internetových zákazníků, vydělávat si provize - Stejně jako účast v našich 3 vlastnických.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Podnikatelské koncepce
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Sociální sítě Štěpán Hýža.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik.
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Elektronické služby finalistů Parádní web 2014 Martin Strnad oddělení IT
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Analýza nových forem marketingu
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Sociální sítě a jejich rizika Adéla Kotrlová
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Jak lze využívat internet
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS

Agenda Prodejní / Nákupní proces Které sociální sítě jsou skvělé pro prodej B2B versus B2C Výhody různých sociálních sítí Nevýhody prodeje na sociálních sítích Projekt ke zkoušce + Prezentace

Rozcvička Jak vypadá proces celého nákupu

Tradiční nákupní proces Rozpoznání potřeby Vyhledání informace Vyhodnocení informace Nákupní rozhodnutí Vyhodnocení nákupu

Nový nákupní poces Úkol: Kterými kanály na vás firmy působí před vlastním nákupem?

Nový prodejní/nákupní proces Nákupí trychtýř už není trychtýř Multi-kanálový proces nákupů

Pět výzev pro marketéry Každý zákazník je unikátní Nikdy nebylo jednodušeí opustit váš obchod Míra opuštění nedokončeného košíku je vysoká Push reklama samotná již nestačí Cross-shopping se rozjíždí

Zákaznické trendy – využití více zařízení Otázka: Jak nakupujete v dnešní době! Jaká zařízení Jaké nástroje Kde začíná vaše hledání Kde dokončujete nákupní proces

Shopper trendy – použití více zařízení

Shopper trendy – využití více zařízení PŘÍPADOVÁ STUDIE Reebok zaznamenal růst 131% v povědomí o značce produktu RealFlex (běžecké boty) jakmile šířil video přes všechny igitální kanály: PC, mobilní telefony a tablety. “All-In” kampaň od Adidasu vygenerovala více než 2 miliony zhlédnutí spuštěním adaptované kampaně na PC, chytré telefony a tablety.

Jak získat uživatele, když se rozhodne nakupovat ✔ Přidejte Click to Call – Mnoho reklamních sítí (AdWords, Yahoo,…) nabízí funkci klikacího tel. čísla, které začne rovnou volat přímo z reklamy. Zjednodušíte tak nakupujícímu možnost vám rovnou zavolat. ✔ Vytvořte mobilní video reklamu – Mobily a video rostou po celém světě. Spojte je dohromady pro “super-kombo” ✔ Dejte si reklamu do mobilníh aplikací, a to obzvlášť pokud chcete, aby si uživatelé stáhli aplikaci. Pro tuto možnost existují speciání rkelamní sítě, včetně AdMob od Google nebo AppleAd ✔ Přidejte připomínky a upozornění – Najděte nové cestyjak zasáhnout uživatele – em nebo upozorněním po přihlášení ve vašem obchodě – například, že něco zapomněli v košíku z minula apod.

T-Commerce – velká příležitost Kdo z vás vlastní tablet? 208 million tabletů bude prodáno do konce 2014 Tablet time – 20:00 – 23:59 70% lidí používá tablet běhemsledování TV Případová studie: Citrix má o 50% větší CTR z nebrandovaného hledání na iPadech než na desktopech a dalších obrazovkách

Které sociální sítě jsou skvělé pro prodej? eBay YouTube Facebook Twitter Google+ Linked In Pinterest Instagram Snapchat Foursquare Sound Cloud

B2B versus B2C Jaký je rozdíl mezi B2B a B2C? B2B Social Networks B2C Social Networks

5 způsobů prodeje na sociálních sítích

#1: Mějte jasné Call to Action Vkládejte CTA – napříkad: “Kliněte zde pro exkluzivní slevu” nebo “Vložte pro vstup do soutěže…” nebo “Více dalších nabídek ZDE”

#2: Podporujte urgentnost Časově omezené nabídky pro zvýšené konverze a vyšší pozornost od zákazníků/fanoušků/sleďů Využívání spojení jako: “Jen po určitou dobu” nebo “Výhodně jen tento týden” nebo “Získejte to mezi pvními” určitě vzbudí odezvu u “diváků”

#3: Nabídněte sleďům a fanouškům exkluzivní deal Ujistěte se, že se o dealu fanoušci dozvědí a že je nabídka jen pro jednu sociální síť Nabídněte na každé síti různé nabídky

#4: Podpořte sdílení Požádejte fanoušky o retweet, sdílení, repin

#5: Udržujte vechny profily na sociálních sítích aktiuální a akivní Projděte si všechny profily vaší firmy (Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, ZlatéStránky, FourSquare, Yelp, Najisto apod.) jednou za kvartál ujistěte se, že jsou všechna data aktuální Proč? Změny designu, rozměry cover fotek, změny vašich kontaktních údajů apod.

Nevýhody prodeje na sociálních sítích 1. Riziko špatného brandingu 2. Vlastní nasazení a odhodlání 3. Odpovídající a zábavný obsah 4. Časová náročnost 5. Žádné rychle ROI 6. Riziko negativních komentářů

Domácí úkol: Prodej na… Zvolte si zboží Vyberte si dvě sociální sítě – Twitter, Facebook nebo jiné vhodné soc. sítě Nadefinujte si vlastní plán kampaně pro každou sociální síť – Slogan (25 znaků) – Copy (120 znaků) – Obrázek (pokud to soc. síť dovoluje) Odešlete.doc,.ppt, google-doc na školní !

Děkuji za pozornost Těším se na vaše nápady a návrhy