Identifikátor materiálu: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Identifikátor materiálu: EU
Advertisements

Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
R ISKUJ. C O JE VÍC ? /4 Nápověda.
je hardware, kterým počítač pořizuje data.
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
Základní pojmy V informatice.
Anotace Žák dokáže řádně zapnout, vypnou počítač, odhlásit uživatele Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže řádně zapnout a vypnout počítač.
Anotace Žák dokáže popsat a zařadit výstupní zařízení HW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat typy výstupního zařízení HW Speciální.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Anotace Žák definuje aplikační SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat aplikační software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže v aplikací MS Word vytvořit tabulku Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word vytvořit, upravit a formátovat.
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
Co vše nám může tvořit počítačovou sestavu
Anotace Žák se orientuje v záznamových médií (zařízení) Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže rozdělit záznamová média Speciální vzdělávací.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže formátovat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže naformátovat text a nastavit různé formáty.
Anotace Žák se seznámí se základy psaní textu ve Wordu a pohyb po dokumentu. Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže napsat, opravit a smazat.
Anotace Žák dokáže zarovnat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže zarovnat text dle potřeb dokumentu v aplikaci.
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
Anotace Žák se seznámí s odrážkami a číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci odrážky a číslování.
Anotace Žák dokáže označit text do bloku v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže označit text různými způsoby Speciální.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz Základy práce s počítačem.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Identifikátor materiálu: EU
Autor: Ing. Roman Jireš ZÁKLADY OVLÁDÁNÍ POČÍTAČE Část I Základní pojmy.
ZÁKLADY OVLÁDÁNÍ POČÍTAČE
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
Anotace Žák definuje základní SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat základní software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák definuje základní SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat základní software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Hardware počítače Číslo DUM: III/2/VT/2/1/01 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Vstupní a Výstupní zařízení. Co to je? Vstup/výstup (I/O, anglicky input/output) označuje ve výpočetní technice hardwarové zařízení, která zprostředkovávají.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
VY_32_ INOVACE_50_INFORMATIKA_ 3.+4.ROČNÍK_Seznámení s počítačem
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, příspěvková organizace
Název: Základní pojmy DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_01
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vstupné, výstupné a vstupno – výstupné zariadenia
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Periférie: Periferie je zařízení, které se připojuje k počítači a rozšiřuje jeho možnosti. Zpravidla slouží ke vstupu a výstupu dat do/z počítače. K.
Transkript prezentace:

Identifikátor materiálu: EU - 19 - 4 Anotace Žák dokáže rozdělit osobní počítač - Hardware Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ví co je to Hardware a jeho rozdělení Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Hardware, Výstupní, Vstupní, Vstupně-výstupní zařízení Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita / Výklad Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let / 6. ročník Celková velikost/Datum 3,66 MB – soubor *.ppt (PowerPoint)/září 2011

Rozdělení počítače - Hardware OSOBNÍ POČÍTAČ Rozdělení počítače - Hardware Pokyny a vysvětlivky: Videoukázka K zamyšlení Zápis do sešitu Praktická část na počítači

Osobní počítač se rozděluje na dvě základní části: 1. Hardware (zkratka HW) Je veškeré technické (fyzické) vybavení počítače, jednoduše řečeno, vše na co si můžeme šáhnout (vnější i vnitřní komponenty). vnější vnitřní

Hardware se rozděluje na: Vstupní zařízení Zařízení, pomocí kterého ovládáme chod počítače (klávesnice, myš), dále sem patří např. skener, joystick, mikrofon, webkamera. Výstupní zařízení Zařízení, které nám zobrazuje procesy a jevy počítačové skříně (monitor, tiskárna), dále sem patří např. reproduktory, sluchátka.

Hardware se rozděluje na: Vstupně - výstupní zařízení Zařízení, které plní funkce jak vstupního a výstupního zařízení (dotykový monitor) Počítačová skříň Zpracovává data a řídí chod celého počítače.

Schéma rozdělení HW vstupní výstupní

Rychlé opakování: Co je to Hardware? Cizí slovo, v překladu znamená železné zboží. Technické vybavení počítače. Programové vybavení počítače.

Tvá odpověď je: SPRÁVNĚ Pokračuj dále >>

Tvá odpověď je: ŠPATNĚ Zkus to znovu >>

A C B D Rychlé opakování: Hardware se rozděluje na? Vstupní, výstupní, vstupně-výstupní a počítačovou skříň Vstupní, výstupní a počítačovou skříň B Vstupní a výstupní zařízení D Vnitřní a vnější část Pokračuj dále >>

Zařaď následující komponenty do správné skupiny? Rychlé opakování: Zařaď následující komponenty do správné skupiny? 1 5 Vstupní Výstupní Vstupní Výstupní 2 6 Vstupní Výstupní Vstupní Výstupní 3 7 Vstupní Výstupní Vstupní Výstupní 4 8 Vstupní Výstupní Vstupní Výstupní

Zdroje Text: Obecné definice nebo vlastní text autora Obrázky: Vlastní fotografie autora DUMu