Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Vize, Strategie, Cíle.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Činnost veřejné správy
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Strategické plánování v marketingu
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_STRATEGICKÝ.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
úvod pojetí a obsah marketingu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
1.Obsah marketingového řízení
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Podnikatelský plán struktura plánu.
Plánovací proces a druhy plánování
Lenka Zahradníčková
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové plánování podnikové vize, cíle, strategie
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
IMPLEMENTACE, HODNOCENÍ, OPAKOVÁNÍ
Tržní prostředí.
Marketing Základy a postupy..
8. Marketing.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Plánování a rozhodování v organizaci
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Vztah finančního, nákladového a manažerského účetnictví.
Téma 13: Finanční plánování
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Model struktury strategického managementu
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Podklady pro zpracování semestrální práce
MARKETING Přednáška P
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
Strategie regionu, obce
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
MANAGEMENT PLÁNOVÁNÍ.
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Plánování a rozhodování v podniku
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ekonomika malých a středních podniků
Marketing Základy a postupy..
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Cenové strategie.
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
MARKETING Přednáška P
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Strategické plánování

Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ

Plánování Systematický proces Činnost zaměřená na budoucnost Stále probíhající proces Koordinační proces Shromažďování výhod

Typy plánování Časové hledisko krátkodobé 1-2 roky střednědobé 3-5 let dlouhodobé 5-10let Podle stylu plánování plánování shora dolů plánování zdola nahoru plánování smíšené

Podle typu rozhodování Strategické plánování Operativní plánování Podle úrovně Plánování produktu Plánování v rámci podniku Plánování v rámci oboru

Funkce plánu Prostředek komunikace Prostředek delegování pravomoci Prostředek koordinace Prostředek rozdělování

Marketingový plán externí analýza interní analýza výběr cílů a strategií detailní rozpracování plánu pro každý nástroj implementace, monitorování a úpravy

Externí analýza analýza trhu analýza zákazníka analýza konkurence analýza distribuce analýza makroprostředí

Interní analýza analýza tržní pozice analýza marketingové strategie finanční analýza Analýza silných a slabých stránek

Výběr cílů a strategie analýza SWOT: možnosti volby výběr cílů a strategie

Detailní rozpracování každého nástroje Politika produktu Cenová politika Distribuční politika Marketingová komunikace

Implementace, monitorování a úpravy požadovaný rozpočet na marketing očekávané finanční výsledky převedení plánu do konkrétního plánu akcí řízení a přizpůsobení procedur

Fáze plánování 1. Stanovit poslání a cíle podniku 2. Posoudit zdroje a vyhodnotit prostředí, stanovit předmět podnikání. 3. Stanovit priority dlouhodobých cílů organizace určit strategie. 4. Alokace zdrojů

3. Určení strategie 4. Alokace zdrojů