Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Advertisements

Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Zelené stezky Greenways
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Mgr. Z. Flašková, MBA
Česká centrála cestovního ruchu
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu

Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Český Krumlov Statistiky návštěvnosti 2006 Projekt „Statistiky návštěvnosti ČK“ zadavatel Město Český Krumlov zpracovatel.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Regionální konference v MSK
Marketingová Strategie Strategie.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Mgr. Z. Flašková, MBA
statutární náměstkyně hejtmana
Zažijte autentický jihočeský venkov
Zjišťování návštěvnosti
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Jana Vavryčuková manažerka
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Za ÚSpěchy PolaBí si mohou sami
turistická oblast v srdci Čech
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Kategorizace organizací destinačního managementu
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Transkript prezentace:

Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Destinační management Český Krumlov Ing. Eliška Koričarová

Úsek cestovního ruchu Úsek cestovního ruchu je zřízen a provozován Českokrumlovským rozvojovým fondem, spol. s r.o. (ČKRF) - 100% dceřiná společnost města Český Krumlov Úsek cestovního ruchu tvoří: Destinační management Český Krumlov, DM (2001) -koordinace, podpora a rozvoj destinace, marketingový servis pro partnery, spolupráce s podnikateli, státní sférou místní samosprávou a neziskovými organizacemi Infocentrum Český Krumlov, IC (1994) -oficiální turistické informační centrum města Oficiální informační systém regionu Český Krumlov, OIS (1997) - management a správa komplexního informačního systému ( Jednotlivá střediska jsou z hlediska činnosti provázaná, z hlediska financování jsou nezávislá.

Destinační management Činnost destinačního managementu je financována z rozpočtu města, z rozpočtu ČKRF, z grantových programů a finanční podpory partnerů Spoluvytváří a garantuje oficiální a komunikační strategii destinace Koordinátor vývoje cestovního ruchu Komunikuje se subjekty cestovního ruchu a kultury v místě a iniciuje tvorbu společných produktů Spolupráce se zahraničními partnery Zajišťuje krizový management cestovního ruchu Společně s IC a tiskovým mluvčím města vytváří vnější image Českého Krumlova

Cíle roku 2010 Upevnění povědomí o Českém Krumlově jako destinaci zážitků mnoha druhů, destinaci s bohatým programem pro vícedenní pobyt Důraz na individuálního návštěvníka Hlavní zdrojové trhy: Česká republika, Rakousko, Německo, Maďarsko Prioritní aktivity: e-marketing, pobytové balíčky Další aktivity: podpora segmentu Groups a MICE

Marketingové pilíře / témata Mezinárodní hudební festival – José Cura Výstava Příběh města Český Krumlov – navazuje na loňské oslavy 700 let města Hradní muzeum – celoroční provoz Statního hradu a zámku Český Krumlov

Podpora prodeje destinace E-marketing / webová prezentace Fotobanka, multimédia Pobytové balíčky Soutěže Veletrhy, workshopy, prezentace Edice Fam / Press tripy Nabídka destinace na MICE akce Městské akce

PR a komunikace inzertní kampaň v denním tisku, reklamní kampaň v pražském metru E-marketing Zapojení do sociálních sítí Spolupráce s CzechTourism – Spolupráce s JCCR – Tiskové zprávy, aktuality,...

Spolupráce s partnery Jour fix Komise cestovního ruchu Sdružení průvodců CzechTourism, Sdružení České dědictví UNESCO, JCCR apod.

Statistická šetření, marketingové výzkumy 2009 – marketingový výzkum – společnost STEM/MARK Každoroční statistické šetření – návštěvnost stálých expozic, kulturních akcí, vytíženost ubytovací kapacity apod.

Děkuji za pozornost