Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Destinační management Český Krumlov Ing. Eliška Koričarová
Úsek cestovního ruchu Úsek cestovního ruchu je zřízen a provozován Českokrumlovským rozvojovým fondem, spol. s r.o. (ČKRF) - 100% dceřiná společnost města Český Krumlov Úsek cestovního ruchu tvoří: Destinační management Český Krumlov, DM (2001) -koordinace, podpora a rozvoj destinace, marketingový servis pro partnery, spolupráce s podnikateli, státní sférou místní samosprávou a neziskovými organizacemi Infocentrum Český Krumlov, IC (1994) -oficiální turistické informační centrum města Oficiální informační systém regionu Český Krumlov, OIS (1997) - management a správa komplexního informačního systému ( Jednotlivá střediska jsou z hlediska činnosti provázaná, z hlediska financování jsou nezávislá.
Destinační management Činnost destinačního managementu je financována z rozpočtu města, z rozpočtu ČKRF, z grantových programů a finanční podpory partnerů Spoluvytváří a garantuje oficiální a komunikační strategii destinace Koordinátor vývoje cestovního ruchu Komunikuje se subjekty cestovního ruchu a kultury v místě a iniciuje tvorbu společných produktů Spolupráce se zahraničními partnery Zajišťuje krizový management cestovního ruchu Společně s IC a tiskovým mluvčím města vytváří vnější image Českého Krumlova
Cíle roku 2010 Upevnění povědomí o Českém Krumlově jako destinaci zážitků mnoha druhů, destinaci s bohatým programem pro vícedenní pobyt Důraz na individuálního návštěvníka Hlavní zdrojové trhy: Česká republika, Rakousko, Německo, Maďarsko Prioritní aktivity: e-marketing, pobytové balíčky Další aktivity: podpora segmentu Groups a MICE
Marketingové pilíře / témata Mezinárodní hudební festival – José Cura Výstava Příběh města Český Krumlov – navazuje na loňské oslavy 700 let města Hradní muzeum – celoroční provoz Statního hradu a zámku Český Krumlov
Podpora prodeje destinace E-marketing / webová prezentace Fotobanka, multimédia Pobytové balíčky Soutěže Veletrhy, workshopy, prezentace Edice Fam / Press tripy Nabídka destinace na MICE akce Městské akce
PR a komunikace inzertní kampaň v denním tisku, reklamní kampaň v pražském metru E-marketing Zapojení do sociálních sítí Spolupráce s CzechTourism – Spolupráce s JCCR – Tiskové zprávy, aktuality,...
Spolupráce s partnery Jour fix Komise cestovního ruchu Sdružení průvodců CzechTourism, Sdružení České dědictví UNESCO, JCCR apod.
Statistická šetření, marketingové výzkumy 2009 – marketingový výzkum – společnost STEM/MARK Každoroční statistické šetření – návštěvnost stálých expozic, kulturních akcí, vytíženost ubytovací kapacity apod.
Děkuji za pozornost