1 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Druhy průzkumů spokojenosti a jejich specifika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Advertisements

CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Management Ing. Jan Pivoňka.
Registrační číslo projektu: VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_11
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Hodnotový management Teorie rozhodování
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Význam informací v podnikání
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
BACK TO BASIC SIMONA.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Workshop ke konceptu společenské odpovědnosti firem - CSR - Klára Tichá partner rozvojového partnerství Equal Aspra, a.s. Moderní formy péče o zaměstnance.
Personální management
Personální práce ( kap. 14)
Podniková ekonomika Personální činnost.
Společenská odpovědnost firem - nový faktor firemní konkurenceschopnosti CZ / /0393 Business Leaders Forum Andrea Václavíková
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
Systémy odměňování a hodnocení. K čemu slouží odměňování?
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_16_VEDENÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
Systém hodnocení v ČSOB
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
MARKETING.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Dokonalá konkurence (DK)
Strategie AGE MANAGEMENTu v české republice
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Prosperita organizace
Komunitní a otevřená škola
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Poradenství v obecném řízení
Hodnocení rizik v procesu EIA/SEA Část 7 Výsledky samostatné práce účastníků semináře.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Projekt diplomové práce
Dr. Ondroušek Lubomír, 1.místopředseda SAČM a specialista na problematiku DS pro vedení strukturovaných rozhovorů a vytvoření reprezentativního vzorku.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Společenská odpovědnost firem Ing. Silvia Aguilar Bobadilla VŠE-Kostelecké horky
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
V.Prosperita organizace
Struktura podnikatelského plánu
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zaměstnávání osob po výkonu trestu: nebo nevyužitá příležitost?
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Checklandova metodologie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
HIERARCHICKÁ STRUKTURA PRACÍ
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
Velká rodina z pohledu rodinné politiky aneb
Transkript prezentace:

1 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Druhy průzkumů spokojenosti a jejich specifika

2 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Proč je vhodné si všímat spokojenosti zaměstnanců? Spokojenost zaměstnanců patří mezi nejvýznamnější motivační a stabilizační faktory – ovlivňuje významnou měrou jejich aktivitu, ochotu přizpůsobit se změnám a změnovým záměrům, …. Zvyšuje schopnost organizace získat a udržet si kvalitní zaměstnance Snižuje rizika krizí, a tím i náklady na risk management Zaměstnanci očekávají od vedení firmy zájem o sebe a své problémy – jeho ochotu všímat si jejich problémů a řešit je. Očekávají v tomto smyslu aktivitu a dialog. - Jedním z nejlépe fungujících nástrojů takové aktivity a dialogu mezi vedením firmy a zaměstnanci se ukazují být průzkumy spokojenosti

3 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Komplexní průzkumy spokojenosti zaměstnanců firmy

4 Sumované indexy sloužící k popisu situace

5 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Komplexní průzkumy spokojenosti zaměstnanců firmy

6 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Komplexní průzkumy spokojenosti zaměstnanců firmy – příklad srovnání

7

8 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Quinnův model – konkurujících si hodnot

9

10 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Příklad změny klimatu v organizaci

11 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ AD-HOC průzkumy spokojenosti

12 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ AD-HOC průzkumy spokojenosti - příklad

13 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Průzkum spokojenosti vnitřních zákazníků (360°ZV útvaru)

14 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Průzkum spokojenosti vnitřních zákazníků (360°ZV útvaru) - příklad

15 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Možnosti využití průzkumů spokojenosti v materiálech a aktivitách konceptu SPOJEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI FIREM