Making predictions – how sure you are will definitely (100% sure) It will definitely happen. will almost probably It will almost probably happen. is /

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
přehled gramatických časů časy prosté plnovýznamových sloves
Advertisements

Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Sloveso BÝT – přítomný čas
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Podmínkové věty – typ 0, 1, 2, 3.
Podmínkové věty -Conditionals-.
CONDITIONALS revision
Linking Words and phrases
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Second Conditional – tvar a použití
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Reported speech Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C18.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Third Conditional – tvar a použití
Predictions We will definitely use / do / buy / have…. We will probably use / do / buy / have…. We may / might (not) use / do / buy / have…. We probably.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_179 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jak jenom sakra přijdu s nějakým dalším testem? How the hell am I going to come up with another test?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_59.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Past simple / present simple / present perfect
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
34.1 If clauses 0+1, On the farm (Podmínkové věty typu 0 a 1, Na farmě) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_164 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Future – going to Budoucí čas – vyjádřený pomocí vazby „going to“
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_19 Téma: Past Perfect a 9.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_174.ANJ.12 Reported speech – Nepřímá řeč v AJ.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Indirect Speech Statements.
Anotace DUM na téma „Reported speech“ má za cíl seznámit žáky s pravidly o používání nepřímé řeči v angličtině a zároveň tuto látku procvičit. V první.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Budoucí časy Future tenses. Přítomný čas průběhový – pro vyjádření děje, který je naplánovaný Tomorrow I´m going to Grandma. Next week I´m planning to.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze cvičení.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_222_Časy sloves
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
Translation 07/01 Jack jí zdravou stravu, že? Jack eats healthy food, doesn‘t he? Chystá se Jill jíst zdravě? Is Jill going to eat healthily? Ne, nechystá. No,
Transkript prezentace:

Making predictions – how sure you are will definitely (100% sure) It will definitely happen. will almost probably It will almost probably happen. is / are likely to It is likely to happen. could / may well It may well happen. may / might (not) (50% sure) It might happen. isn't / aren't likely to It isn´t likely to happen. probably won't It probably wont´happen. almost certainly won't It almost certainly won´t happen. definitely won't ( 0% sure) It definitely won´t happen.

Second conditional = hypothetical situations Mluvíme o nereálných věcech, o tom, co by bylo, kdyby.... Člověk je zvláštní tvor a rád o podobných věcech mluví, i když je to zbytečné. If I had money, I would be happy. - Kdybych měl peníze, byl bych šťastný. (Ale peníze nemám, a tak nejsem šťastný.) If I had more time, I would study English every day. Kdybych měl více času, učil bych se anglicky každý den. (Ale nemám čas, tak se neučím) If I was hungry, I would have something to eat. - Kdybych měl hlad, dal bych si něco k jídlu. (Ale hlad nemám, a tak si nic k jídlu nedám) !!!! If I was/were you, I would not do it. – Být tebou (kdybych byl tebou), tak bych to nedělal. (Ale já nejsem tebou.) If the sentence begins on IF, we put comma after the first sentence. if = kdyby

Second conditional = hypothetical situations First conditional = real future situations if = jestliže I will go out if it stops raining in the evening. I will buy a jacket if I go shopping this week. if = kdyby

Past Perfect – předminulý čas I had lived (subject + had + past participle) I hadn´t lived Had you lived? Vyjadřuje děj, který se odehrál před jiným dějem v minulosti.

The Little Red Riding Hood

Reported speech Direct SpeechReported Speech Simple PresentSimple Past Present ProgressivePast Progressive Simple PastPast Perfect Simple Present Perfect Simple Past Perfect Simple Past ProgressivePast Perfect Progressive Present Perfect Progressive Past Perfect Progressive Future I (going to)was / were going to Future I (will)Conditional I (would) Backshift You must change the tense if the introductory clause is in Simple Past (e. g. He said). This is called backshift. Example: He said, “I am happy.” – He said that he was happy.