„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Tvorba cen v maloobchodě
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
MSP v české ekonomice a dotační podpora z EU a státních prostředků.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Vize, Strategie, Cíle.
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Význam informací v podnikání
Obor Podnikání – délka vzdělání tohoto oboru je 2 roky dosažené vzdělání: střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou forma tohoto vzdělání je denní studium.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Mikroekonomie I Investiční rozhodování a podnikání
UČÍME SE PODNIKAT Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Nauka o podniku Seminář.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Produkt.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Specifický typ osobnosti
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Workshop profesního poradenství pro neslyšící v rámci projektu OPPA „Zvládneme to sami!“ Podnikatelské minimum Podnikatelská myšlenka / Podnikatelský.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Označení materiálu: VY32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA2_03 Název materiálu: CIZÍ A VLASTNÍ ZDROJE Tematická oblast: Ekonomika, 2. ročník Anotace: Prezentace.
Majetek podniku a zdroje financování
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Sociální podnikání v obcích Karel Rychtář, SČMVD Sociální podnikání v obcích Karel Rychtář, SČMVD
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Podnikové finance Ing. Miroslav Sponer, Ph.D. - Základy financí.
Struktura podnikatelského plánu
1. Zvolte předmět podnikání Zdůvodněte výběr – přesně určete podle přílohy Živnostenského zákona * - Při zvažování a hledání předmětu podnikání.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Ing. Veronika Dostálková MBA SAMOSTATNÉ OPAKOVÁNÍ Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Digitální učební materiál
Jak na PR (absolutní základ)
Projekty MARSL.
Název společnosti Obchodní plán.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce
Marketingové strategie
Ekonomika malých a středních podniků
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
EVIDENCE VÝNOSŮ A NÁKLADŮ V ÚČETNICTVÍ
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Podnikatelské koncepce
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Na každém začátku podnikání je nejdůležitější podnikatelský nápad. Kvalitní podnikatelský záměr je základem každého dlouhodobě úspěšného podnikání, jako takový představuje zdaleka nejúčinnější způsob snižování podnikatelského rizika. „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Je správnou odpovědí na většinu začátečnických dotazů: Kolik budu do začátku potřebovat peněz? Uživím se při stávajících cenách a prosadím se v takové konkurenci? Čím začít? Mám si brát nějaké zaměstnance? …a tak dále. „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Jakýsi ideál, utopie či vize, kterou podnikatel sní o svém podnikání a málokdy ji tak bezezbytku naplní – spíše neustále usiluje o její dosahování. V praktické rovině je chápán jako dlouhodobá strategie či plán, ze kterého vycházíme a s nímž by mělo být celé naše podnikání v naprostém souladu. V obdobích nadměrné pracovní zátěže a únavy může být podnikatelský záměr jedinou ochranou před špatným rozhodováním, zlovolným nátlakem jiných osob apod. „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Největší chybou mnoha začátečníků jsou příliš obyčejné nápady bez jakékoliv invence a originality, inovace jsou základním hybatelem tržní ekonomiky a kdo přichází s novými zajímavými nápady, ten bude mít zákazníků dost i bez drahé reklamy, čím větší máte rozhled, tím lepší jsou vaše šance přijít s něčím novým, opravdu převratný nápad k vám musí přijít sám. „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Mimořádně důležitý je první okamžik – mějte při ruce vždy něco, do čeho si můžete nápady ihned zapisovat. V následujících dnech a týdnech noste nápad v sobě – nechte ho krystalizovat. Po měsíci jej dejte na papír a pracujte na něm minimálně 3 měsíce průběžně. „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

1.Nedávejte zbytečně šanci konkurenci a držte svůj nápad v tajnosti, dokud to jen bude možné. 2.Mějte na paměti, že ani sebelepší podnikatelský záměr není důležitější než vy sami. 3.Počítáte-li s budováním značky, požádejte o registraci ochranné známky hned, jakmile se rozhodnete pro její definitivní znění či podobu. 4.Promyslete postupné uskutečňování podnikatelského záměru tak, abyste začali tím nejdůležitějším, co bude tvořit jádro vašeho podnikání. „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Málokdy je naplněn zcela. Jednou za dva-tři roky proveďte jeho revizi, při které jej doplníte o nové nápady a odstraníte vše, co není nadále reálné. Komunikace neboli sdělování PZ zákazníkům – pokud dobře pochopí váš obchodní model a dlouhodobé cíle, je mnohem pravděpodobnější, že Vám zůstanou věrni. „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Vytvořte skupinky po 5-7 Vymyslete si svůj PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR pro podnikání na venkově (obec do 500 obyvatel) Prezentujte jej na arch papíru jako by jste jej chtěli představit investorovi „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Základní údaje o firmě - název firmy - adresa Druh podnikání Tvorba názvu firmy Pracovní forma podniku Volba místa podnikání Finanční prostředky Popis firmy Výrobky a služby - sortiment zboží - sortiment služeb Marketing Vedení a organizace Popis práce a povinnosti Finanční plán Analýza rizik „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"

Ing. Petra Vojtková mobil: