Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Advertisements

Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Segmentace trhu Ročník / obor studia:III. ročník.
EKONOMIKA PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR Ing. Hana Kročová
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Téma 13: Finanční plánování
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti:Zánik a zrušení podniku Ročník / obor studia:II. –
Model struktury strategického managementu
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Plánování jako managerská funkce Ročník / obor.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Akcie a jejich náležitosti Ročník / obor studia:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Organizační struktury Ročník / obor studia:IV.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Podnik Ročník / obor studia: II. – III. r./ Hotelnictví.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Komunikační (propagační)
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Ekonomika pro kuchaře Název vyučovací oblasti: Národní hospodářství Ročník / obor studia:I. –
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Výkladová prezentace pro podporu výkladu učitele.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Management a řízení hotelu
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Rozhodování jako manažerská funkce
Živnostenský zákon a rejstřík II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Hospodářská politika státu
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomika malých a středních podniků
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Management a řízení hotelu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Ekonomika malých a středních podniků
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie hotelu Ročník / obor studia: III. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval: Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do 31.08.2012 – SŠHGS) Ověřeno : I. pololetí šk. r. 2013/2014 DUM 590 Klíčová slova:  strategie, rozhodnutí Anotace: Odborná prezentace pro podporu výkladu učitele na téma: Marketingové strategie hotelu.

Marketingové strategie hotelu

Marketingová strategie hotelu Tvorba marketingové strategie hotelu vyžaduje důsledné rozpoznání všech faktorů, které mohou ovlivnit jeho úspěšnost na trhu. Pro zpracování marketingové strategie je třeba, aby hotel provedl analýzu: vnitřních podmínek, vnějšího prostředí a segmentací trhu, určil marketingovou strategii, sestavil marketingový mix, zpracoval realizační plán a určil způsob kontroly plnění strategie. Je nutná nepřetržitá zpětná vazba, tj. kontrola v souvislosti s možnou korekcí realizačního plánu, resp. marketingové strategie, v souvislosti s měnícími se podmínkami na trhu.

Rozhodnutí pro strategii Ne všechna rozhodnutí v hotelu jsou strategická. Strategická marketingová rozhodnutí jsou rozhodnutí, která: se týkají všech činností hotelu a vyžadují proto rozhodnutí top managementu, vyžadují alokaci relativně velkých finančních zdrojů, mají vliv na dlouhodobou prosperitu hotelu (výběr trhu, segmentů, marketingového mixu apod.), jsou orientována do budoucna, musí brát v úvahu dopad vlivů vnějšího prostředí hotelu.

Zásady strategického rozhodování Při strategickém rozhodování musí management dodržet tyto zásady: cílem činnosti hotelu musí být zisk, k dosažení cílů je třeba vytvořit dlouhodobý operační plán, o vytvoření kapacity a struktuře poskytovaných služeb rozhoduje management na základě poznání potřeb a požadavků členů vybraného segmentu trhu, využití kapacity a prodej služeb vybranému segmentu musí být co nejefektivnější.

Volba a výběr strategie Jedním z možných strategických rozhodnutí o budoucích vývojových tendencích hotelu je intenzivní růst. V této souvislosti může hotel aplikovat: strategii pronikání na trh - rozšíření prodeje služeb na současných trzích (oslovit segment, kterému své služby hotel nenabízel), strategii rozvoje trhu (hledat nové trhy), strategii rozvoje produktu (vytváření nových služeb pro potenciální poptávku na současných trzích), diverzifikační strategii (vytváření nových produktů pro nové trhy).

Volba a výběr strategie Základním cílem zvolené strategie hotelu je vypracování takové nabídky, která uspokojí požadavky vybraných skupin hostů (segmentu) a umožní dosažení přiměřeného zisku. V této souvislosti hotel volí odpovídající kombinací prostředků (marketingový mix) za účelem efektivního vynaložení zdrojů.

Použitá literatura KYNCLOVÁ, Jaroslava a Eva KARÁSKOVÁ. Marketing a management: pro střední a vyšší hotelové školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2009, 152 s. ISBN 978-80-7373-061-1. KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. přeprac. a rozš. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 158 s. ISBN 80-869-2905-1.