Didaktika pracovní výchovy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
VŠB – Technická univerzita Ostrava
Didaktika tělesné výchovy Pedagogická fakulta JU v ČB KTVS
Studentská inovace praxí
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Úvod.
zahajovací třídní schůzka 14. června 2013
Úvodní hodina informace k předmětu ICT Úvodní hodina informace k předmětu ICT Ing. Pavel Kraják Místnost 222 linka 274.
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_26_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Jak psát texty ke kombinované formě studia Projekt Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
VÝŽIVA A REGENERACE kpt. Miroslav OVESNÝ ovesny.mypage.cz
Informace ke kurzu Manažerské účetnictví I a jak ho studovat.
Úvodní informace Mgr. Miroslav Kučera; Úvod do databázových systémů MIROSLAV KUČERA.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_FYZ_38.
VY_32_INOVACE_SVF33560DUD Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Životopis Střední odborná škola Otrokovice
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK234.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Metodologie bakalářské a diplomové práce
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Rámcové a školní vzdělávací programy
Integrativní speciální pedagogika
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Národní institut pro další vzdělávání Příspěvková organizace přímo řízená MŠMT Působnost v celé České republice Státní garance DVPP.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
9. Tvorba individuálního plánu
Didaktické formy.
Obecná didaktika ÚVOD.
Integrativní speciální pedagogika
Teorie rekreace a výchovy v přírodě
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
9. Tvorba individuálního plánu
Škola SOŠ a SOU Hustopeče, Masarykovo nám. 1 Autor
Požadavky na studenta, Literatura
Kurikulum: obsah školní edukace
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
* Školení zaměstnanců Sem zadejte téma *
Společenská výchova – Kultůra cestování
Jméno učitele | číslo kurzu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
* Školení zaměstnanců Sem zadejte téma *
Transkript prezentace:

Didaktika pracovní výchovy Mgr. Pavlína Nováková Mgr. Miroslava Plívová

Zkouška z didaktiky PV Písemná zkouška Vypracování práce podle dispozic Rozsah práce 8 – 12 stran Literatura

Okruh I: PV ve škole a) Jaký je význam PV ve vzdělávání zdravých a zdravotně postižených žáků? b) Jak by měla být vybavena učebna PV? c) Jaké vzdělání má mít učitel PV?

Okruh II: Teorie pracovní výchovy a) S jakými materiály se v PV pracuje? Dobře a přehledně klasifikujte!! b) Jaké způsoby práce s papírem máme? c) Jaké znáte způsoby práce se dřevem? d) Uveďte a popište některé textilní techniky. e) Čím vším můžeme v PV realizovat kresbu? Uveďte přehled možností!

Okruh III: Témata pracovní výchovy Výrobky PV vztahující se k tématu (tři různé) Výrobek PV, který bude mít přesah do jiného předmětu Osnova projektu: = bude ucelený, dlouhodobý, půjde z PV, bude mít přesah do jiných předmětů a bude seznamovat žáky s určitou oblastí života, cca 2 stránky

Okruh IV: Já a PV Napište pět vět na téma: co jsem se naučil nebo nenaučil v rámci studia pracovní výchovy na FTVS co mi studium přineslo co by se mělo změnit jak

Jak uspět u zkoušky: 100% docházka na praxe (kontroluje Mgr. Nováková) Napsat formálně a obsahově dobrou práci (kontroluje Mgr. Plívová) Nenapsat práci mimo okruhy, povrchní a opsanou Mimo doporučený rozsah

Děkujeme za pozornost. Mgr. Pavlína Nováková panovakova@ftvs.cuni.cz, dveří 229 A, telefon 220172141, konzultační hodiny ST 12,30-13 PÁ 11-12 Mgr. Miroslava Plívová plivovam@tiscali.cz, č. dveří 228 A, telefon 220172140, konzultační hodiny ČT + PÁ 10-12