BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října 2013
Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+ Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné potíže. Prezentace - připravena pro pokročilejší uživatele tohoto Informačního systému IS.
Webová aplikace Benefit 7+ Aplikaci je možné bezproblémově spustit pomocí standardních internetových prohlížečů - systémové požadavky. www. euzadost.cz; Přístup na : www. euzadost.cz; Nutná registrace při práci s aplikací a zapamatovat si heslo. Formulář žádosti je tvořen pro každou konkrétní výzvu. ! Import dat z BENEFITu7 do monitorovacího systému ŘO s automatickou kontrolou dat ! po vyplnění je nutné žádost – zkontrolovat, finalizovat – 3 x vytisknout.
Registrace
Registrační údaje – vyplnit registrační formulář -Odeslat registrační údaje. -Na váš přijde kód s aktivačním klíčem – odkaz; - vytvoření uživatelského účtu (oznámení o úspěšné aktivaci). -Kliknutím na tento klíč aktivujete svůj účet. Tuto aktivaci je nutné provést v den registrace, jelikož klíč je platný pouze do 6:00 hodin dalšího dne.
Registr –NOVÉ ŽÁDOSTI Záložka – Nová žádost - Seznam formulářů → výběr ze seznamu formulářů → ROP SZ 1. výběr z operačního programu; 2. výběr z oblasti podpory – příslušná výzva;
Práce s aplikací
- postup dle Příručky BENEFIT7 (příloha č. 3 PPŽ – příručky pro žadatele)! - dostupná na internetových stránkách; Obsahem příručky je: - prostředí aplikace, popis funkčních tlačítek, popis polí, popis jednotlivých záložek a jejich vzájemná provázanost, upozornění na kritická místa;
Dopady místa realizace
Žadatel projektu
Osoby žadatele
Etapy
Rozpočet etap
Přehled financování
Výběrová řízení
Detaily VŘ
Souhrn Hlavním doporučením pro žadatele je – ukládat všude tam, kde je tlačítko uložit aktivní. Při vyplňování žádosti Benefit doporučujeme postupovat od první záložky k poslední. Upozorňujeme, že nejsou všechna zadaná data provázaná. Pokud budete mít s IS potíže, můžete se obrátit na pracovníky oddělení administrace.
Konec D Ě K U J I Z A P O Z O R N O S T