KIV/PRO Cvičení 2 29. 9. 2014. N nejvyšších hodnot Mějme 2D čtvercové pole [1,..., n][1,..., n] – n 2 vzájemně různých kladných celých čísel Zkonstruujte.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Statistika.
Advertisements

Kombinatorika a klasická pravděpodobnost
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a] [a,n,n,a]
ALGO – Algoritmizace 6. cvičení
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
Algoritmy I Cvičení č. 5.
Algoritmy I. Cvičení č. 10.
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
Medians and Order Statistics Nechť A je množina obsahující n různých prvků: Definice: Statistika i-tého řádu je i-tý nejmenší prvek, tj., minimum = statistika.
Lineární algebra.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
KIV/PRO Cvičení Nalezení maxima Nalezněte (co nejefektivněji) maximum v následující posloupnosti: – 2; 12; 8; 39; 9; 4; 3; 20; 28; 19;
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
KIV/PRO Cvičení Přátelské mince Mějme nově založený stát – Je potřeba vydat vlastní měnu – Uvažujme pouze mince, bankovky zanedbáme Vstup:
Algoritmy vyhledávání a řazení
Jazyk vývojových diagramů
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
KIV/PPA1 cvičení 7 Cvičící: Pavel Bžoch. Osnova cvičení Zadání samostatné práce –Vysvětlení nejasností –Způsob odevzdání –Hodnocení Řazení Vyhledávání.
Časová složitost algoritmů, řazení a vyhledávání
Algoritmizace a programování Třídící algoritmy - 12
Časová složitost algoritmů
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ ŘAZENÍ PRVKŮ – OPAKOVANÝM VÝBĚREM NEJVĚTŠÍHO PRVKU (SELECTSORT) Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V.
3. Přednáška posloupnosti
KIV/PRO Cvičení Otrávené fazole Mějme pytlíků fazolí – V každém je 1717 – fazolí – Jeden pytlík obsahuje otrávené fazole.
KIV/PRO. Taktika Máme hřiště čtvercového tvaru – Rozdělené na 8x8 polí, každé pole ohodnocené – Bude v něm hrát 8 hráčů – Hráči musí dobře vidět na všechny.
KIV/PRO Cvičení Částečný součet v posloupnosti Najděte maximální částečný součet v posloupnosti Vstup: – Reálná čísla Výstup: – Maximální.
Sorty Bubble, Insert a Quick
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_132_Molekula, chemické sloučeniny AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK,
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Jak tvořit magické čtverce?
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ
KIV/PRO Cvičení Prvočísla Vyberte si (přirozené) číslo od 500 do 1000 Vyberte si 10 (přirozených) čísel od 2 do 100 Číslo vybrané z prvního.
VY_42_INOVACE_407_KRUŽNICE OPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
KIV/PRO Cvičení Nejkratší cesta Vstup – N měst – Mezi některými dvojicemi měst vedou obousměrné silnice, zadány délky cest Výstup – Nejkratší.
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B4 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření listopad.
Aritmetická posloupnost (3.část)
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B5 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření listopad.
Mnohočleny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Matice přechodu.
SIGNÁLY A LINEÁRNÍ SYSTÉMY
ALGO – Algoritmizace 7. cvičení – ročník, ZS Ing. Zdena DOBEŠOVÁ, Ph.D.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Aritmetická posloupnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_753.
Kvadratické rovnice – Algebraické způsoby řešení III. – Viètovy vzorce
Algoritmizace a programování Algoritmy 2 – Vývojové diagramy (sekvence)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Algoritmizace a programování Příkaz IF 2 – Příklady.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Fibonacciho čísla Kamila Kyzlíková.
KIV/ZD cvičení 7 Tomáš Potužák.
ZAL – 6. cvičení 2016.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Kombinatorika. Základní pojmy. Pravidla pro práci se skupinou:
Geometrická posloupnost
1 Lineární (vektorová) algebra
Algoritmizace a programování
Výpočetní složitost algoritmů
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Slovní úlohy na soustavy rovnic
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Transkript prezentace:

KIV/PRO Cvičení

N nejvyšších hodnot Mějme 2D čtvercové pole [1,..., n][1,..., n] – n 2 vzájemně různých kladných celých čísel Zkonstruujte algoritmus: – V poli nalezne a vypíše n nejvyšších čísel – Bude co možná nejrychlejší (složitost)

Součtová posloupnost Posloupnost a = {a 0, a 1, …, a n } nazveme součtovou, pokud – Začíná číslem 1 – Každý další člen lze vyjádřit jako součet dvou čísel, které se v posloupnosti vyskytují před ním Navrhněte algoritmus, který pro danou posloupnost zjistí, zda je součtová

Součtová posloupnost Navrhněte algoritmus, který určí, zda lze vhodnou záměnou pořadí prvků nesoučtové posloupnosti vytvořit posloupnost součtovou.