M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Vladimír Přikryl, generální ředitel CompuGroup Medical ČR a SR
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Veronika Flíčková KS Česká Lípa 2.ročník
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Akciové trhy
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Analýza zdrojů a schopností organizace
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Vertikální cílení online kampaní…
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Doplňování KF v číslech aneb Několik údajů k zamyšlení Akviziční seminář Havlíčkův Brod,
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Mobilní marketing v e-commerce Lukáš Hykl | Managing MobileInternet.cz.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
17. května 2007Moderní obchodVÝVOJ A STRUKTURA ČESKÉHO OBCHODU 1 INCOMA Research TOP50 ČESKÉHO OBCHODU: VÝVOJ TRHU A ŘETĚZCŮ Zdeněk Skála, INCOMA Research.
Zvyšte konverze vašeho webu |. Co probereme?  Procesy související s optimalizací webu  Co měřit?  Co zlepšovat?  Nástroje pro optimalizaci.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Postavení a význam cestovního ruchu – makroekonomický komentář Ing. Vladimír Pikora, Ph.D. Hlavní ekonom Next Finance.
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Online platby – minulost, současnost, budoucnost.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
8. Marketing.
Úkol na příští seminář: Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Zamyslete se nad možným.
V.Prosperita organizace
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Marketingový plán podniku
Obhajoba bakalářské práce
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Marketingové strategie
Index Exportu Ing. Otto Daněk – místopředseda AE.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware

Evropa – leader v e-commerce

UK jako vzor 78mld £ Celkový obrat e-commerce 78mld £ Celkový obrat e-commerce 12% mobilní nakupování 12% mobilní nakupování 10% Meziroční růst 10% Meziroční růst Růst bude tvořen výrazně exportem Velmi vyspělá logistika Špičková péče o zákazníka na všech frontách

Best Multi-channel Retailer

Vyspělí retail hráči v e-commerce Tesco Tchibo Expert, Datart a většina elektro prodejců Lindex Lze očekávat příliv dalších významných hráčů ? Ubrání se retail invazi klasických eshopů?

Vývoj v České republice Více než polovina internetové populace nakupuje na internetu 15% Růst online trhu 15% Růst online trhu 5% Podíl na maloobchodních tržbách 5% Podíl na maloobchodních tržbách 50mld Celkový obrat e-commerce 50mld Celkový obrat e-commerce

Internet jako klíčový zdroj informací

Chování uživatelů Průměrná doba konverzní cesty je 19 dní

Doporučení – checklist Propojení všech marketingových aktivit Posilování značky Budujte takové konkurenční výhody, které ostatní jednoduše nezískají Poznejte své zákazníky a dobře s nimi komunikujte Schopnost aplikovat rychle změny a doměřit jejich dopad Zvažte zřízení výdejních míst, spočítejte si přínosy Neklaďte žádné bariéry při nákupu Nastavte správně správné tachometry (KPI) a neustále testujte a optimalizujte

Rada na závěr Poskytovat špičkovou službu za rozumnou cenu šťastnému a vracejícímu se zákazníkovi v té podobě, jakou právě potřebuje

Děkuji za pozornost! Ing. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware