Budoucnost digitálních TV v ČR 15. 2. 2007. Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
A NKETNÍ ŠETŘENÍ PRO OBYVATELE REGIONU MAS K PŘÍPRAVĚ NOVÉ ROZVOJOVÉ STRATEGIE SBLÍŽENI POLITIKOU - VÝCHOVA K AKTIVNÍMU OBČANSTVÍ A LOKÁLNÍ.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
KONEČNĚ SPOLU podzim Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Pojmy a interpretace.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Další vzdělávání v ČR.
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
SEKTOROVÉ DOHODY význam, příprava, realizace. Co je Sektorová dohoda?  Unikátní nástroj umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů v ČR prostřednictvím.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Personální plánování.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Mediální monitoring, screening a audit
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Mediální plán.
Model struktury strategického managementu
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Populační vývoj Dobříšska
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Podklady pro zpracování semestrální práce
MARKETING Přednáška P
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Projekty MARSL.
Analýza hodnot zákazníka
Atraktivní zaměstnavatel
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Budoucnost digitálních TV v ČR

Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti 4. Situace v západní Evropě 5. Plány nových digitálních TV 6. Diskuze

1) Inflace TV cen v ČR (odhad) ?! min. TV inflace v ČR dlouhodobě převyšuje obecnou míru inflace. A též inflaci u ostatních médií. Současně jsme svědky skryté TV inflace. zdroj: ATO / Mediaresearch, Media Strategy

Cenové porovnání ČR vs. okolní země (CNN CPT index) zdroj: Media Strategy - TV PRICE POOL AUDIT

Regionální souvislosti ? Vzhledem ke zvyšující se centralizaci marketingových oddělení a nárůstu TV cen v ČR, hrozí do budoucna odliv mediálních investic od nás do okolních zemí.

Doba strávená sledováním TV (ATS) Délka sledování TV v ČR neklesá CS: 15+ zdroj: ATO / Mediaresearch Délka sledování TV dospělou populací narostla o 3 min. zdroj: Adweek (USA); additional content by WARC staff, 25 September 2006

Digitální TV není konkurentem pouze pro stávající celoplošné TV zdroj: Media Strategy Výhody digitální TV ve srovnání s ostatními médii

Jak ovlivní nástup digitalizace rozdělení mediálních investic? Očekávaný podíl nových digitálních TV stanic do 3 let od zahájení jejich provozu: TV ČASOPISY BTL WEB Nové digitální TV neodeberou reklamní investice jen stávajícím celoplošným TV stanicím zdroj: Media Strategy - odhad

A co mediální kreativita? Mediální kreativita znamená inovativní přístup při tvorbě mediální strategie, kdy synergie mezi kreativní složkou a netradičním využitím médií umocňuje efekt reklamní kampaně Díky stávající legislativě a poptávce převyšující nabídku je možnost mediální kreativity v TV velmi omezená Ojedinělé pokusy v minulosti: split-screen, alianční spoty, rotace, programing, apod. ALE, v prostředí neuspokojené poptávky je mediální kreativita jedním ze zdrojů navýšení zisku; umožňuje vyšší zhodnocení reklamního prostoru Prostor pro mediální kreativitu by měl být u digitálních televizí vyšší ve srovnání se stávajícími celoplošnými televizemi !

Ověřené postupy GRP´s, QRP´s Kvantita, maximalizace povědomí Vyrušení Středem zájmu: produkty, služby, značky Jsou média dostatečně připravena na nejnovější trendy v oblasti strategického plánování? Mediální kreativita „Komunikační“ plánování Kvalita zásahu Zaujetí, pozornost, vztah k danému médiu Středem zájmu: zákazník a poznání jeho potřeb DŘÍVENYNÍ

Jaká jsou řešení pro zadavatele? Detailní socio-demografické analýzy jednotlivých cílových skupin, za účelem zjištění jejich VZTAHU k jednotlivým médiím Inovativní přístup a důraz na flexibilní média Oslovení cílových skupin přes klasická média ale i netradičními postupy v prostředí, kde se příslušníci cílových skupin vyskytují a cítí nejlépe = příležitost pro nové digitální televize

Kontakt MEDIA STRATEGY a.s. Ostrovní Praha 1 Czech Republic tel.: fax: Petr MAJERIK Managing Director CR, SR