INTEGRACE 2.ročník ČJ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Český jazyk (sloh) – 8. ročník
Advertisements

Milé děti, díváte se dobře kolem sebe?
Psaní i,í, y, ý po měkkých a tvrdých souhláskách
Stromy.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Změň věty tázací ve věty oznamovací Píše Adam domácí úkol? Kvetou na jaře sněženky? Opadává na podzim listí? Pouští Daniel rád draky? Rostou v lese houby?
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
Prvouka – 2. ročník ZŠ Otázky ke KM na téma: „P O D Z I M „
Hrátky s abecedou Á, bé, cé, čé, voda teče,
Soutěž: ze slov utvořte větu oznamovací, rozkazovací , přací a tázací
DRUHY VĚT OZNAMOVACÍ ROZKAZOVACÍ TÁZACÍ PŘACÍ.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Čtení nám jde Začal nám podzim. Kéž by ještě bylo pěkné počasí.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Poznáš věty? VY_32_INOVACE_05 Sada 22 Základní škola T. G.
Roční období Název školy:
Hádej, hádej, hádači Déšť mele prsty ve mlýnku
Hravé čtení Rébusy Petr ……………… s ……………… ba ……………… vice ……………… ička
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Slabiky dě, tě, ně VY_32_INOVACE_11 Sada 3 Základní škola.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Iveta Vostrá DATUM VYTVOŘENÍ: březen 2013 NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Český jazyk a.
Rozvoj slovní zásoby Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: : VY_32_INOVACE_05_CJ1_rozvoj_slovni_zasoby.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_07_Les_opakování Téma:
ROČNÍ OBDOBÍ VY_32_INOVACE_1C_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.5 Zvířata na podzim Název sady: Člověk a jeho svět Číslo projektu:
TEST - SPOLEČENSTVO LES
Podzim Prvouka , 2. třída.
„Rozvoj vzdělávání žáků karvinských základních škol v oblasti cizích jazyků“ registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.07/ Přírodověda – opakování.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_06_Věta, slovo a slovní význam.
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
URČETE JEDNOTLIVÁ ROČNÍ OBDOBÍ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_14_PRVOUKA
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
ROČNÍ OBDOBÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_17_03_tvrdé a měkké souhlásky.
05 Květiny a stromy na jaře
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
ROČNÍ OBDOBÍ Tereza Skálová.
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_08_III.Vu_ZVÍŘATA.
PODZIM SPUSŤ: F5.
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2013 Ročník
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_19_podzim
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.1 ROK a ROČNÍ OBDOBÍ fotografie - vlastní.
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_17_ČESKÝ JAZYK 2.ROČNÍK_SLABIKY VE SLOVECH
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Helena Petrůvová Název: VY_32_INOVACE_02_PRVOUKA_PODZIM.
ZVÍŘATA V ZIMĚ Některé živočichy můžeme vidět ve volné přírodě i v zimě. Tito živočichové si dokážou udržet stálou tělní teplotu, i když je venku zima.
Transkript prezentace:

INTEGRACE 2.ročník ČJ

Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je, po zapamatování si je napiš a zkus je seřadit podle abecedy

Kontrola: Slova seřazená podle abecedy: kaštan, žalud, listy, strom drak, jablko, víno, švestka Slova seřazená podle abecedy: 1. drak 2. jablko 3. kaštan 4. listy 5. strom 6. švestka 7. víno 8. žalud

Seřaď názvy stromů podle abecedy smrk borovice modřín jedle borovice jedle modřín smrk modřín smrk jedle borovice

Čtení s porozuměním Kaštany Silný vítr zaduje, z větví ježky shazuje. Pichlavé a zelené: pojď ochutnat, jelene! Která zvířata si dělají zásoby na zimu? Co si vezmeš na sebe, když prší? Kdy začal podzim?

Čtení s porozuměním První sníh Martin veze první vločku a já mám chuť na vánočku, pošeptej mi, snížku náš: už k nám jede Mikuláš? Najdi a vytleskej jednoslabičná, dvojslabičná a trojslabičná slova.

Doplň háčky pekne hreje kocka prede clen krouzku kote zere tycka v plote sedá mys strepy z hrnecku slunícko hreje rehtacka ze dreva jablone a tresne kocka prede kote zere reka tece nase škola presekl drevo hlucne reze slysel kukacku step merunky

Kontrola: pěkně hřeje kočka přede člen kroužku kotě žere tyčka v plotě šedá myš střepy z hrnečku sluníčko hřeje řehtačka ze dřeva jabloně a třešně kočka přede kotě žere řeka teče naše škola přesekl dřevo hlučně řeže slyšel kukačku štěp meruňky

Doplň čárky bachorka drahokam dodavka dym tydenik dymnice latka chleb hlavka pohadka bodlak vojak nastroj maslo hajovna paratko kabat ukoly knižka mraz pravitko pero kružitko zidka

Kontrola: hlávka pohádka bodlák voják nástroj máslo hájovna párátko báchorka drahokam dodávka dým týdeník dýmnice látka chléb kabát úkoly knížka mráz pravítko péro kružítko zídka

Vlož mezery mezi slova, věty vedle správně přepiš. Zestromůpadálistí………………………………………… Ptáciodlétajídoteplýchkrajin……………………………… Dětivenkupouštějídraky………………………………….. Venkujevelkývítr…………………………………………... Napodzimknámpřilétajíhavrani…………………………. Pavoucisihledajímaléskuliny……………………………. Ježekseukládákzimnímuspánku.................................... Zajícůmhoustnesrst………………………………………..

Kontrola: Ze stromů padá listí. Ptáci odlétají do teplých krajin. Děti venku pouštějí draky. Venku je velký vítr. Na podzim k nám přilétají havrani. Pavouci si hledají malé skuliny. Ježek se ukládá k zimnému spánku. Zajícům houstne srst.

Doplň správně i, í nebo y, ý had_ce oblečen_ žlut_ studen_ bot_ Mart_nek d_vočák přán_ koupán_ An_čka Mat_sek každ_ Ot_lka Lád_k d_mka t_č n_tka jezd_me krásn_ trávn_k chodn_k pomn_k mot_ka kon_k

Kontrola, přepiš slova hadice oblečení žlutý studený boty Martínek divočák přání koupání Anička Matýsek každý Otylka Ládík dýmka tyč nitka jezdíme krásný trávník chodník pomník motyka koník

Seřaď správně slova ve větách Vlaštovky moře přeletěly. Čenda tyčku utrženou v plotě našel. Kočka myš šedou žere. Dýmy nad městy byly. Ploty dlouhé měly továrny. Dýně a tykve u tety na zahradě rostly. Do notýsku děti úkol domácí zapsaly si. Byly řekou nad mosty.

Kontrola: Vlaštovky přeletěly moře. Čenda našel utrženou tyčku v plotě. Kočka žere šedou myš. Nad městy byly dýmy. Továrny měly dlouhé ploty. Na zahradě u tety rostly dýně a tykve. Děti si napsaly do notýsku domácí úkol. Mosty byly nad řekou.

Očísluj věty čísly pořadí, v jakém mají následovat za sebou. Sbírali jahody a zabloudili. Jeníček vylezl na strom a uviděl světýlko. Šli za světlem a přišli k chaloupce. Najednou byla tma. Jeníček a Mařenka šli do lesa. Perníková chaloupka patřila ježibabě.

Kontrola: Jeníček a Mařenka šli do lesa. Sbírali jahody a zabloudili. Najednou byla tma. Jeníček vylezl na strom a uviděl světýlko. Šli za světlem a přišli k chaloupce. Perníková chaloupka patřila ježibabě.

Doplň znaménka za věty. Urči druhy vět. Skoč přes laťku Ze stromu padaly švestky Kéž by bylo ještě pěkné podzimní počasí Kdy začal podzim V zahradě pěstujeme jabloně a hrušně Ve škole seď rovně Kéž by byly zimní prázdniny Máš domácí úkol z matematiky

Kontrola: Skoč přes laťku. věta rozkazovací Ze stromu padaly švestky. věta oznamovací Kéž by bylo ještě pěkné podzimní počasí.věta přací Kdy začal podzim? věta tázací V zahradě pěstujeme jabloně a hrušně. věta oznam. Ve škole seď rovně. věta rozkazovací Kéž by byly zimní prázdniny. věta přací Máš domácí úkol z matematiky? věta tázací