Fyziologické aspekty sportovních her Cíl: 1)Možnosti využití sledování ANS při řízení tréniku 2) Aplikace poznatků nabytých ve FYZZ do jednotlivých sportovních.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Advertisements

Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Výuka probíhá metodou řízené diskuse. V první části se věnujeme přirozeným rozdílům, které charakterizují sport mužů a sport žen, ve druhé se věnujeme.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
METABOLICKÁ ADAPTACE NA TRÉNINK
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Ragbyová Akademie Yvese Perrota Leden 2013 Karel Ševčík, Filip Vacek, Jan Macháček, Antonín Brabec.
TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA Michal Lehnert.
C licence FAČR Biomedicínské aspekty pohybových aktivit.
Teorie atletické přípravy dětí a mládeže
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
Zásady výživy sportovce
PowerPoint 2007: Tvorba prezentace, formátování textu Lekce 6.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Taktická příprava Michal Lehnert.
Úvod do managementu 1. seminář
VYTRVALOSTNÍ SCHOPNOSTI. VYTRVALOST SCHOPNOST PROVÁDĚT POHYBOVOU ČINNOST PO DLOUHOU DOBU SCHOPNOST ODOLÁVAT ÚNAVĚ PŘEKONÁVAT VZDÁLENOST URČITOU INTENZITOU.
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Stěžejním motivem je představení netradičních a inovativních výukových.
Management a rozvoj obcí
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Sportovní výkon – obsah, struktura Typologie sportovních výkonů
Elektronický materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.1.24/ Zvyšování kvality vzdělávání v Moravskoslezském kraji Střední průmyslová.
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Fyziologické Aspekty Sportovních Her PhDr. Michal Botek, Ph.D.
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Elektronický materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.1.24/ Zvyšování kvality vzdělávání v Moravskoslezském kraji Střední průmyslová.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Úvod do psychologie PhDr. David Kuneš, Ph.D
FYZIOLOGICKÉ ASPEKTY SPORTOVNÍCH HER: LEDNÍ HOKEJ
Osnova přednášky: 1.Charakteristika tréninkové jednotky (TJ), typy TJ. 2.Struktura TJ – úvodní, hlavní a závěrečná část. Obsah a význam jednotlivých částí.
Kondiční příprava a plánování ve volejbale
TALENT ..
Fyziologické aspekty sportovních her:
MPH_FMAN Finanční management Jaro 2012
Fyziologické Aspekty Cyklických Sportů
ZÁKLADY DIDAKTIKY SPORTOVNÍCH HER OSP
Západočeská univerzita v Plzni
TEORIE SPORTOVNÍHO TRÉNINKU
Úvodní informace Informatika pro ekonomy I LS 2012/2013.
Fyziologické Aspekty Cyklických Sportů
FYZIOLOGIE BADMINTONU
Aktuální formy a metody sportovních her np1107, nk1107 Mgr. Tomáš Pětivlas, Ph.D.Únor 2011.
Fyziologie sportovních disciplín seminář Martina Bernaciková
Aktuální formy a metody sportovních her
Název a kód: FYZIOLOGIE ASEBS Rozsah: Konzultační hodiny: Ukončení: ???? Mgr. Bernaciková – pouze po domluv ě mailem 8x p ř ednáška + 8x seminá ř za semestr.
PSB_ 393 NEUROP - 2 Podzim 2009 Mgr. L. Drhlíková PhDr. P. Humpolíček, Ph.D.
Fyziologie sportovních disciplín seminář Martina Novotná
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Sociálně-právní ochrana dětí Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích.
Metodická komise OSÚ-ZL Cvičitel lyžování © 2010.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Didaktika TV Efektivita vyučovací jednotky Libor Bouda.
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
KONDIČNÍ PŘÍPRAVA Michal Lehnert.
Marketing sportu bp 2086.
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Požadavky na studenta, Literatura
HARMONOGRAM SENIMÁŘŮ 2015/16
SPORTOVNÍ HRY I - BASKETBAL
Kondiční příprava ve sportu
KONDIČNÍ PŘÍPRAVA Michal Lehnert.
TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA Michal Lehnert.
Fyziologie sportovních disciplín
Transkript prezentace:

Fyziologické aspekty sportovních her Cíl: 1)Možnosti využití sledování ANS při řízení tréniku 2) Aplikace poznatků nabytých ve FYZZ do jednotlivých sportovních her. 3) Seznámení z hlavními morfologickým a funkčními charakteristikami hráčů vybraných sportovních her, fyziologické principy tréninku, specifika u žen a dětí, atd.

Rozsah: 3 lekce x 2, 3 a 2 hod Požadavky k ukončení: 1) Aktivní účast alespoň na dvou seminářích 4) Závěrečný test z přednesů :15–10:45 3) Prezentace dané sportovní hry :00–11:15 2) Samostatné studium Fyziologické aspekty sportovních her

Prezentace: Fyziologické aspekty sportovních her 1) PP – 10 minut + 5 minut diskuse 4) Aktivní účast všech členů skupinky na výstupu!!! 3) Skupinky 2–3, dle počtu zapsaných studentů. 2) Prezentace dle zásad: (čitelnost – velikost písma, barvy, množství textu na 1 slide, atd.)

Obsah prezentace: Fyziologické aspekty sportovních her 1) Pravidla jen pokud nutné – např. u ne příliš známých her (fotbal či hokej jsou velmi známé hry). 3) Metabolická a funkční charakteristika sportovního výkonu (energetický výdej, intenzita zatížení) 2) Morfofunkční charakteristika sportovce (výška, % tuku…, aerobní a anaerobní schopnosti…) 4) Základy periodizace a stavba tréninku

Obsah prezentace: Fyziologické aspekty sportovních her Hodnocení: ANO x NE (seminární práce v textové podobě dle publikačního manuálu FTK) 5) Referenční seznam (čerpat z aktuální literatury, před 30 lety byly jiné inf.!)